Sõidupäeva jutud
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 329
- Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
- Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
- Asukoht: Tartu
-
Teema algataja
Tervitaks kõiki hiliseid rattureid ning seoses jätkuvalt hea sõiduilmaga teeks oma esimese postituse siia foorumisse. Ring Tallinn-Keila-Türisalu-Tallinn oli täna päeval täiesti sõidetav. Tee oli suures osas kuiv, ilm ilus. Pangal korraks rattalt maha, kindad boxeri silindritele sooja, veidike värsket mereõhku hingatud, siis aga soojade kinnastega jälle edasi. Tunnine sõit mõjus üsna värskendavalt. Kuuldavasti olevat ka Tartu maanteel 1 (kollane) boxer liikvel olnud seega tervitused tallegi.
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: 07 Nov 2006, 12:05
- Tsikkel: HD FLHRCI
- Asukoht: Pärnu
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Täna õhtul,kui tuul tõusis ja lumeollust sadama hakkas ,ning temperatuur järsult langes muutusid tänavad sedavõrd libedaks,et mul autogagi raske oli kohalt minema saada ja pidurdamist tuli aegsasti alustada,et sõitu mitte kellegi p...es lõpetada.Lähen siis poodi ja üle tee minnes lasen veel efektselt liugu nagu poisipõlves järvejääl ja äkki........lähenevad kaugusest ei millegi muu,kui mootorratta tuled ja minu kõrvalt vurab mööda Super Tenere oma täies hiilguses........ei ole see hooaeg veel lõppenud......!
Eks sai siis ise ka eile natuke ringi sõidetud Tallinna vahel, tuli ainult väiksematel tänavatel ette vaadata , et jää peale ei satu.... ratast igatahes kuuri talveks ära ei pane... kolmapäevaks saab võibolla piigid alla, siis saku rajale harjutama
streetr6cer kirjutas:Ma sõidan aastaringselt bike või enduroga. Minu jaoks pole vahet, kas temperatuur on +20 või -20
Hmm, kas jäisel ja lörtsisel teel püsid bike'iga ka püsti või seal enduro transportvahendiks?
Kui esimene variant, siis äkki teed kiirkoolituse rahvale.
Mingi 3-4 aastat tagasi nägin kaht hullu biker'it Tallinnast Narva poole sõitmas. Asfaldil oli ikka päris kena lörtsikiht peal, aga poisid vurasid südamerahus. Kui keegi seletaks, kuidas need vennad bike tüüpi asjaga kurvides püsti jäävad ning ristmikutelt minema saavad, oleksin jube tänulik.
Ise sõidan vihmarehvidega kuni esimese kukkumiseni.
PS! Kuiva ilmaga annab Rapla rajal vihmarehvidega ka külmal asfaldil väga edukalt kallutada. Mingi nädal tagasi lõpetasin seal 21:00 kandis täristamise
Regula kirjutas:Inimesed vaatasid kui imelooma:D
Oi kahju,et kaamerat polnud kui ma 4.novembri hommikul Tallinnast Hiiumaa poole hakkasin sõitma....Pärnu mnt oli korraliku lörtsi kihi all ja tore oli vaadata autojuhtide nägusi kes vastu sõitsid või kellest möödasõitu sooritasid. Sama tore oli 5.nov õhtul Haapsalust Tallinna sõita...minuarust olid teed väga ok aga mõned autod pidid ikka sõitma 70-80ga.(Jah mis teha olen tsipa raske käega ja eks õpin siis alles kui midagi juhtub ptüi-ptüi-ptüi)
Pikki otsi pole hetkel enam ette võtnud aga kool-kodu teekond on ikka veel tsikliga sõidetav. Aga tundub,et peab vist vaikselt mõtlema hooaja lõpetamisele.
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
-
- Postitusi: 279
- Liitunud: 06 Apr 2005, 15:35
- Asukoht: pirita ja viimsi
Tafka kirjutas:Regula kirjutas:Inimesed vaatasid kui imelooma:D
Oi kahju,et kaamerat polnud kui ma 4.novembri hommikul Tallinnast Hiiumaa poole hakkasin sõitma....Pärnu mnt oli korraliku lörtsi kihi all ..
Sulle sama küsimus, mis streetr6cer'ilegi - millega sa lörtsisel teel sõitsid ja kuidas kurvides püsti püsisid?
Tänud,
K
-
- Postitusi: 111
- Liitunud: 14 Mai 2007, 16:35
- Tsikkel: Harley Davidson Electra Glide
- Asukoht: Tartu
Ei mäletagi millal viimati selline talv oli kus terve talve lumi maas ja külma kah nii, et laudalagi praksub. Pigem on probleem saanimeestel ,et kas leiab lumelapi kus paarutada või peab suvel ilge pauga üle Kabina karjääri edasi tagasi panema punane poi nööriga järel.
Ei imesta kui kannatab tsikliga veel jõludeks vanaema juurde verivorste lõbima sõitta ja aastavahetusel kuuse allagi minna.
harimal kirjutas:Tafka kirjutas:Regula kirjutas:Inimesed vaatasid kui imelooma:D
Oi kahju,et kaamerat polnud kui ma 4.novembri hommikul Tallinnast Hiiumaa poole hakkasin sõitma....Pärnu mnt oli korraliku lörtsi kihi all ..
Sulle sama küsimus, mis streetr6cer'ilegi - millega sa lörtsisel teel sõitsid ja kuidas kurvides püsti püsisid?
Tänud,
K
Ise sõidan Honda Transalpiga(matka endu siis). Ütleme nii,et lörtsi sees isegi otse sõites oli tsipa närve kõditav tunne. Aga rahulikult tuleb liigutusi teha. Ümber reastumine võttis päris pikalt aega...otsid kohta kus oleks natukene vähem lörtsi ja siis õrnalt hakkad kallutama:P Raske kirjeldada....minul oli see,et pikalt ennem hakkad juba mõtlema,tegutsema ja põhiline,et väga järske liigutusi ei teeks. Õnneks suuremad kurvid olid lörtsist puhtad aga väiksemad tuleb lihtsalt tsipa aeglasemalt võtta. Muidugi kasuks tuleb see kui rehvidel korralik muster oleks....endal ees juba suhteliselt juust aga noh hädaga kannatab sõita küll.
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
-
- Postitusi: 329
- Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
- Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
- Asukoht: Tartu
harimal kirjutas:streetr6cer kirjutas:Ma sõidan aastaringselt bike või enduroga. Minu jaoks pole vahet, kas temperatuur on +20 või -20
Hmm, kas jäisel ja lörtsisel teel püsid bike'iga ka püsti või seal enduro transportvahendiks?
Kui esimene variant, siis äkki teed kiirkoolituse rahvale.
Mingi 3-4 aastat tagasi nägin kaht hullu biker'it Tallinnast Narva poole sõitmas. Asfaldil oli ikka päris kena lörtsikiht peal, aga poisid vurasid südamerahus. Kui keegi seletaks, kuidas need vennad bike tüüpi asjaga kurvides püsti jäävad ning ristmikutelt minema saavad, oleksin jube tänulik.
Ise sõidan vihmarehvidega kuni esimese kukkumiseni.
PS! Kuiva ilmaga annab Rapla rajal vihmarehvidega ka külmal asfaldil väga edukalt kallutada. Mingi nädal tagasi lõpetasin seal 21:00 kandis täristamise
Sõidan vaheldumisi bikega kui ka enduroga. Bikel tänavarehvid, endurol on krossirehvid. Eile käisin just bikega sõitmas, teed olid täiesti lumised ja jääs, natuke libe on, aga saab hakkama Bike puhul on nii, et kui tagaots hakkab libisema, siis keeran gaasi põhja, veidi aega käib ratas ringi, aga üldjuhul tõmbab kohe sirgeks. Esiratast ei tohi lasta libisema, muidu võib kergelt kukkuda. Enduroga on veel jama sõita, ei kisu eriti ühelegi poole
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
vonk kirjutas:kuid mis siis juhtub, kui kuskil keegi huljaspea ei suuda oma masinaga toime tulla ja külili keerab? ja mis siis veel saab, kui tagant tuleb samasugune suverehvidega huljaspea?
Siis on jama käes....nii,et peab vist ikka talvepuhkusele panema või mingid naelad muretsema:P
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
vonk kirjutas:võibolla on asi minus, kuid mulle tundub antud teema mõnes mõttes kõvatamine
![]()
ma pole kedagi kuulnud kiitlemas, et panin nädalavahetusel ühte võõrast ilma kummita![]()
niiet kallid hulljulged ratturid, lükake oma suksud talveks talli
Kisub OT aga ei ütleks,et niiii väga kõvatamine. Hetkel mul lihtsalt ainuke transpordivahend.....jah ühistransport on ka tore aga seda ülejärgmisest nädalast:P
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
vonk kirjutas:kuid mis siis juhtub, kui kuskil keegi huljaspea ei suuda oma masinaga toime tulla ja külili keerab? ja mis siis veel saab, kui tagant tuleb samasugune suverehvidega huljaspea?
s**t päev. A mis siis saaks kui mõlemal veel naelad all oleks ?? . Mis siis ikka saab. Maailm käib ikka õigetpidi ringi
-
Teema algataja
See aasta enam ei "kõvata", eelmine aasta ja sel kevadel sõitsin aga küll, valge teega õnneks vaid üksikud korrad, libedaga aga küll ja küll. Mõni hommik, kui külateel olid rööpad jäätunud ning asfaltki kurjakuulutavalt taevast peegeldama hakanud, oli tiba tegemist, et kiirust kasvatada, aga mitte siiski ületamatult raske. Siis oli tsikkel ainuke transpordivahend kah.
Ei ole raske kurvides jne püsti hoida, ega see bike nüüd nagu siga libedal jääl kah ei ole. Sellist tehnikat, et tagaratta libisemise korral gaasirutskale tiir peale keerata, ma küll ei valda, tõsi. Soovitan asjahuvilistel lihtsalt kindlat meelt säilitada, kõik liigutused ette läbi mõelda (et huvitav, mis saab, kui sealt kurvi tagant mingi kihutav rullnokk külg ees tuleb Mesaga ning ma liiga sisekurvis olen - tuligi, olin väliskurvis) ning tunda sõidust rõõmu. Viimane on eriti oluline, kui pingsalt mõtled, et "jõuaks juba kohale", oled mingil hetkel liiga krampis ning järgmine hetk on kiiver kõmaki vastu pinnast.
Olen rääkinud, ei otsi vastukaja ega tüli.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.