BMW F800GS
Moderaator: Moded
hannes kirjutas:Teadupärast on jaapanlased üpris painumatud oma arusaamades. Ja kui kellegile peakorteris ei meeldi suured endurokad, no siis neid ei arendatagi. Näiteid pole vaja kaugelt otsida.
Nojah, aga miks see ikkagi siis nii on, et juhuslikult vaata et kõik Jaapani tootjad nii arvavad? Ma arvan, et pole siin midagi eriti juhuslikku. Kui vaadata maakaardile, siis neid "suuri" masinaid ihaldab oma egotrippide jaoks ainult väike osa maailmast ja veel väiksem sellest osast tahab endurokat või matkaratast. Japsid neid suuremaid endurorattaid ju möödunud aegadel vähem või rohkem tootnud. Kui äri oleks läinud väga hästi, vaevalt oleks tootmist lõpetatud.
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
muidu paar videot ka:
http://www.youtube.com/watch?v=kCeC2K_fBUg
http://www.youtube.com/watch?v=rVTzhzoh4WA
http://www.youtube.com/watch?v=JAyZMe_gP98
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Rebaseonu kirjutas:Nojah, aga miks see ikkagi siis nii on, et juhuslikult vaata et kõik Jaapani tootjad nii arvavad? Ma arvan, et pole siin midagi eriti juhuslikku. Kui vaadata maakaardile, siis neid "suuri" masinaid ihaldab oma egotrippide jaoks ainult väike osa maailmast ja veel väiksem sellest osast tahab endurokat või matkaratast. Japsid neid suuremaid endurorattaid ju möödunud aegadel vähem või rohkem tootnud. Kui äri oleks läinud väga hästi, vaevalt oleks tootmist lõpetatud.
Ei vaidle vastu. Põhiline kogus maailmas toodetavatest tsiklitest läheb kaubaks mujal kui euroopas. Eks me oleme sunnitud sellega leppima. Aga BMW GS müüb megahästi. 1200GS on saksa enimmüüdud tsikkel alates päevast, kui see turule toodi. Ja ikka pika puuga teiste ees. Ilmselt saab ka 800GS edukas olema. Tehnilised näitajad on kõigiti vastuvõetavad, kütusekulu häbematult madal.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Paistab, et uus F650GS tuleb ka sama mootoriga. Näitajad siis 52kW (71Hj), 199kg täismass...
Rohkem infot siit
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 25 Okt 2006, 22:44
- Tsikkel: CB500, Hornet S, V-Strom
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
dubweiser kirjutas:vovencij kirjutas:dubweiser kirjutas:isiklikult ei tea küll ühtegi alla 200 kg "matkakõlbulikku" dual sport ratast
Miks?
seks!
Seks on ikka vahva Ma pidasin silmas pigem seda, et kas siis 600-650-sed dual-sport rattad matkamiseks ei kõlba? Näiteks KLR650 ja V-strom 650 on alla 200 kilo...
Riga 13 > pikk paus > CB500, V-Strom DL650 K5, Dominator
-
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
vovencij kirjutas:Ma pidasin silmas pigem seda, et kas siis 600-650-sed dual-sport rattad matkamiseks ei kõlba? Näiteks KLR650 ja V-strom 650 on alla 200 kilo...
V-Strom 650 on "märjalt" üle 200, kuivalt jääb jah, umbes 10kg alla 200. Kõlbab, aga kui oleks kergem ja suurema läbimõõduga rattad, kitsam rehv, oleks kindlasti palju lihtsam, seda just igasugu pehmel pinnasel. Olen minagi oma rattaga karjäärides sõita proovinud, kuid see on ikka väga kõva füüsiline töö ja ratas kipub kinni jääma.
Rebaseonu kirjutas:Nojah, aga miks see ikkagi siis nii on, et juhuslikult vaata et kõik Jaapani tootjad nii arvavad? Ma arvan, et pole siin midagi eriti juhuslikku. Kui vaadata maakaardile, siis neid "suuri" masinaid ihaldab oma egotrippide jaoks ainult väike osa maailmast ja veel väiksem sellest osast tahab endurokat või matkaratast. Japsid neid suuremaid endurorattaid ju möödunud aegadel vähem või rohkem tootnud. Kui äri oleks läinud väga hästi, vaevalt oleks tootmist lõpetatud.
Üsna õige arusaam. Ärilisest seisukohast on see, et jaapanlased siin tsikleid müüvad pigem põhjusest, et meie eurooplased meeldime neile palju rohkem kui nemad tihtipeale meile. Kui väga ülbelt öelda.
Numbriliselt on need näitajad üsna väiksed ja kui jaapanlased võtaksid need väikesed segmendid ka ette, siis saavad euroopa tootjad pillid kotti panna ja ongi lugu läbi.
See pole huvitav. Ilma Aprilia, Ducati, KTM-i ja viimasel ajal ka BMW-ta oleks asi igav. Liiga hea, et olla tõsi.
BMW on lõpuks ennast nati liigutama hakanud ja kui see sigri-migri detail siin ja teine seal disain mis mingi omapära poole püüdleb kaasa arvata on mingit tulemust juba näha.
Jaapani mootorrattast on asi veel kaugel aga poest välja sõites on juba täitsa hea.
See on väga hea, et BMW sellises segmendis nuputab, neil mingi endurotsiklimoodi asi ka valmis tehtud, ehk hakkavad jälle aru saama mis asi see mootorrattas on. Saaksid jaapanlased ka vahest rõõmustada, ega nende insenerid siis ainult toidu pärast tööd ei tee
Seda jaapanlaste mentaliteeti mu meelest kinnitab ka asjaolu, et Yamaha XT660R/X ja ka uus Tenere valmistatakse Prantsusmaal, mitte Jaapanis (ja ei kasutata Yamaha mootorit). Ehk siis umbes nii, et las mängivad natuke seal Euroopas, kui tahavad. Samas parim kvaliteet ja asi mille poolest on jaapanlased kuulsad ongi see, et asju tehakse miljonites eksemparides ja üle maailma saavad need vatti ja testimist, samas ajal kui põlveotsas nikerdajad nagu KTM või BMW ei saagi kunagi samale kvaliteeditasemele, kuna nende tootmisnumbrid on liiga väikesed.
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Rebaseonu kirjutas:Seda jaapanlaste mentaliteeti mu meelest kinnitab ka asjaolu, et Yamaha XT660R/X ja ka uus Tenere valmistatakse Prantsusmaal, mitte Jaapanis (ja ei kasutata Yamaha mootorit). Ehk siis umbes nii, et las mängivad natuke seal Euroopas, kui tahavad. Samas parim kvaliteet ja asi mille poolest on jaapanlased kuulsad ongi see, et asju tehakse miljonites eksemparides ja üle maailma saavad need vatti ja testimist, samas ajal kui põlveotsas nikerdajad nagu KTM või BMW ei saagi kunagi samale kvaliteeditasemele, kuna nende tootmisnumbrid on liiga väikesed.
Ahto, saksa tsiklitootja kvaliteedis ilmselgelt kahelda ei tasuks. Niipalju kui on üldse kuulda olnud, on just nemad kvaliteedi ja vastupidavuse sünonüümid. Samas, ärgem unustagem, oli bemmi GS seeria kaheksakümnendate alguses just see, mis lõi tollal uue nähtuse "dual- sport", matkaenduro või kuda iganes me seda nimetame.
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
dubweiser kirjutas:...saksa tsiklitootja kvaliteedis ilmselgelt kahelda ei tasuks. Niipalju kui on üldse kuulda olnud, on just nemad kvaliteedi ja vastupidavuse sünonüümid...
Pea nüüd pea. Mina küll nõnda väita ei julgeks, et just saksa toodang see kõige kvaliteetsem on. Või olen ma millestki valesti aru saanud? Parandage mind, kui eksin, aga sellelsamal BMW-l on neid ämbreid piisavalt, ka GS-seeria tsiklitega ette tulnud.
Hiljuti lugesin kommentaari ühest saksakeelsest foorumist, kus öeldi nii: "Itaalia tsiklite foorumites räägitakse varuosade tarnetähtaegadest. Saksa ja Inglise tsiklite foorumites räägitakse tsiklite tüüpvigadest. Jaapani tsiklite foorumites räägitakse sõitmisest". Ma usun, et see pole asjata nii öeldud. Ei, ma ei ole japsitsiklite fänn, aga mõnedest sealtpoolt pärit tsiklitest räägitakse legende. Mõtted mõlguvad sinnapoole, et hakata ka mõne seda marki tsikli omanikuks, mille tüüpvigadest kaaskannatajatega rääkida saaks.
Lugesin eila õhtul arvamusi 800GS-ist saksakeelsest AfricaTwin-i foorumist. Kommentaarid on sellised, et: "Aga just täpselt sellist tsiklit me olemegi AT järeltulijaks soovinud. Kahju vaid, et tootja värvid valed on. Aga ootame-vaatame aastakese-teise. Kindlasti saab olema piisavalt testsõitjaid ja vastavates foorumites ka piisavalt kommentaare." Ja oli ka kommentaare, et nii kui müüki tuleb, nii kohe ostma minnakse...
Muide, paljud, ka paadunud BMW fännid, ei uskunud, et taoline tsikkel üldse kunagi ilmavalgust näeb. Nii et ootame-vaatame
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Kas keegi Helsinki messil käinutest oskab F800GS-i kohta veel midagi lisada?
Huvitaks esmamulje elusuuruses isendist ning hinnang materjalivalikule, koostekvaliteedile, isteasendile jm nüansid, mida kommertstekstidest välja ei loe.
Peale kroomi müüki otsin ratast, millega asfaldi-kruusa suhe 70/30-le viia. Valikusse on jäänud 990ADV ja F800GS. UM lubas ratast märtsis näidata, aga tellimuse peaks vist varem sisse andma, et mitte jaanipäevani oodata.
UM pakub ratta alghinnaks 152 000 EEK, antud tootja puhul tähendab see, et palju asjad tuleb lisaks osta (mis millegpärast peetakse iseenesest mõistetavaks antud tootja rataste puhul: käepidemete soojendus, ABS pidurid, käepidemete kaitsmed, voolupisitk j.n.e) Niivähe, kui mina GS dega kokku olen puutunud - siis: kui valik oleks kas LC8 või 800 GS... ja oluline kriteerium rahakott - valiksin LC8 ....
miks LC8 - kui panna kõrvuti kuivad andmed (amordi käik, kaal, võimsus), siis on LC8 ja 1200GS samade näitajatega.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6770
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Vadi kirjutas:UM pakub ratta alghinnaks 152 000 EEK, antud tootja puhul tähendab see, et palju asjad tuleb lisaks osta (mis millegpärast peetakse iseenesest mõistetavaks antud tootja rataste puhul: käepidemete soojendus, ABS pidurid, käepidemete kaitsmed, voolupisitk j.n.e) Niivähe, kui mina GS dega kokku olen puutunud - siis: kui valik oleks kas LC8 või 800 GS... ja oluline kriteerium rahakott - valiksin LC8 ....
miks LC8 - kui panna kõrvuti kuivad andmed (amordi käik, kaal, võimsus), siis on LC8 ja 1200GS samade näitajatega.
See on sama Saksa autode juures, baashinnas on toorik, ülejäänud on ekstra.
Sama varustuse juures on F800GS-i letikas siiski 30k võrra odavam.
Mõnevõrra üllatav, aga viimaste uudiste taustal ka arusaadav..
il kirjutas:Sama varustuse juures on F800GS-i letikas siiski 30k võrra odavam.
Mõnevõrra üllatav, aga viimaste uudiste taustal ka arusaadav..
Päris naljakas!
Kui ma masintõlkest õigesti aru sain, siis kahesilindrised 800GS-i mootorid on endiselt tehtud Rotax'i poolt, mitte Hiinas.
Aga nii see maailm hukka läheb. Meile siin ajavad marketingionud iga päev ilusat juttu Saksa kvaliteedist ja muust sarnasest, samas kui Euroopas pannakse tehaseid kinni ja enamik tootmist viiakse üle kolmandasse maailma, kus "orjatöölised" odavalt asja ära teevad.
Uurisin hiljuti õmblusmasinate kohta, et kas ja kust saaks head ja robustset uut õmblusmasinat osta. Ei saagi, kuna eriti enam polegi olemas sellised asju, isegi suure raha eest mitte. Enamik õmblusmasinaid pidavat toodetama kogu maailma peale vaid paaris kolmes tehases, vaatamata sellele, mis bränd sinna peale on kirjutatud. Tehtud on nad rohkem või vähem plastmassist. Loed siis tootjate reklaamijutte, Pfaff räägib midagi Saksa disainist, Husqvarna Viking räägib Rootsi kvaliteedist ja tegelikult on sama masin hoopis tehtud Jaapani firma Janome poolt kuskil Kagu-Aasias. Värv ja logo erinevad, võib-olla nipet-näpet veel... Kogu see tarbekaupade bisnis on üks suur mull.
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
On siis keegi seda 800GS-i oma silmaga näinud-näpuga katsunud? Et pildi pealt tundub kenake, aga kuidas päriselus on?
Muidu Hiinas toodetakse BMW-le 650ccm mootoreid, millega varustatakse X-seeria tsikleid. Nende hind Saksas langes seeläbi 1000 euri võrra, aga ikka peetakse liiga kalliks.
See 800 ccm mootor peaks olema BMW enda disainitud-arendatud. Vähemalt oli selle ümber palju kilkamist, kui esimene F800 välja tuli. Kes neid toodab, pole õrna aimugi. Võibolla tõesti Rotax.
Muidu BMW F800S, mille 50000km test Motorrad-is eelmise aasta lõpus läbi sai, ei jõudnudki üldkokkuvõttes liiga kõrgele kohale. Oleks loornud enamat. Tulemuseks jäi 7.-8. koht, mis on ühel pulgal MZ1000S-iga.
Seda 50000km testi juhib Honda CBF 1000, teine on Triumph Sprint ST ABS, kolmas BMW K 1200 S.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Ma arvan, et praegu on seda saanud katsuda vaid ajakirjanikud. Loe näiteks seda lühiülevaadet : http://www.cycleworld.com/article.asp?s ... cle_id=619
Re: BMW F800GS
Niinii, korjaks selle teema taas üles. Nimelt oli mul täna võimalus uhiuue F800GS -ga Peetri BMW esindusest ära sõita, sõber ostis, kel lubade tegemine veel käsil.
Tuleb tunnistada, et alguses võttis natuke kõhedaks, kui selga istusin - kõrge, rutskat keerates tervitas madal isane röögatus summutist. Võttis minul, kui kahenädalase staaziga tsiklistil põlve värisema algul, ent peale mõnigate meetrite läbimist sai selgeks, et tegu täitsa taltsa loomaga. Üllatavalt lihtne käsitseda. Veab muidugi mõnusalt madalatel pööretel, mis oli minule, kui kiirepöördelise R4 mootoriga harjunud inimesele midagi uut. Linnas üle 2 käigu tarvis ei olnud, kiirusel 60km/h olid pöörded 4k tuuris. Lausa kahju oli, kui tsikkel lõpuks ära sai pargitud, krt kus hakkas meeldima.
Võib öelda, et sain enduuro herilaselt sutsaka ära Nüüd tarvis vaid süda kõvaks teha ja enda rattaga edasi kulgeda
Ühesõnaga - impressive!
Re: BMW F800GS
Aprilial on selline asi nagu Dorsoduro sama mootoriga mis on shiver. Sõitsin ja väga hea oli... Kui hästi ta matkaks sobib ei tea..
Mootor:
750 cc, 2-sil., V90°, 4 klappi, 4-takti, vedelikjahutus
Kütuse sisselase:
el. mitmepunktisissepritse, uus ride-by-wire süsteem
Võimsus:
70 kW (95 hj) / 9 000 rpm
Vääne:
81Nm / 7000 rpm
Käigukast:
6 käiku
Pidurid:
ees: ketas 320 mm
taga: ketas 240 mm
Rattad:
ees: 120/70 x 17", taga: 180/55 x 17"
Tühimass:
188 kg
Garantii:
3 aastat
Re: BMW F800GS
H.P kirjutas:Niinii, korjaks selle teema taas üles. Nimelt oli mul täna võimalus uhiuue F800GS -ga Peetri BMW esindusest ära sõita, sõber ostis, kel lubade tegemine veel käsil.
Tuleb tunnistada, et alguses võttis natuke kõhedaks, kui selga istusin - kõrge, rutskat keerates tervitas madal isane röögatus summutist. Võttis minul, kui kahenädalase staaziga tsiklistil põlve värisema algul, ent peale mõnigate meetrite läbimist sai selgeks, et tegu täitsa taltsa loomaga. Üllatavalt lihtne käsitseda. Veab muidugi mõnusalt madalatel pööretel, mis oli minule, kui kiirepöördelise R4 mootoriga harjunud inimesele midagi uut. Linnas üle 2 käigu tarvis ei olnud, kiirusel 60km/h olid pöörded 4k tuuris. Lausa kahju oli, kui tsikkel lõpuks ära sai pargitud, krt kus hakkas meeldima.
Võib öelda, et sain enduuro herilaselt sutsaka äraNüüd tarvis vaid süda kõvaks teha ja enda rattaga edasi kulgeda
Ühesõnaga - impressive!
Tere! Kahjuks ei ole proovinud F800GS -i. Aga proovi ka võimalusel R1200 GS-i. usu mind see on lahe
Väike tuur ka see-aasta. Enamalt ikka vana-hea Euroopa
umbes 7000km. 2011. 2013 Rumeenia matk, milllest kujunes edasi balkani poole, kokku 9800 km
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6770
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: BMW F800GS
andre460 kirjutas:H.P kirjutas:Niinii, korjaks selle teema taas üles. Nimelt oli mul täna võimalus uhiuue F800GS -ga Peetri BMW esindusest ära sõita, sõber ostis, kel lubade tegemine veel käsil.
Tuleb tunnistada, et alguses võttis natuke kõhedaks, kui selga istusin - kõrge, rutskat keerates tervitas madal isane röögatus summutist. Võttis minul, kui kahenädalase staaziga tsiklistil põlve värisema algul, ent peale mõnigate meetrite läbimist sai selgeks, et tegu täitsa taltsa loomaga. Üllatavalt lihtne käsitseda. Veab muidugi mõnusalt madalatel pööretel, mis oli minule, kui kiirepöördelise R4 mootoriga harjunud inimesele midagi uut. Linnas üle 2 käigu tarvis ei olnud, kiirusel 60km/h olid pöörded 4k tuuris. Lausa kahju oli, kui tsikkel lõpuks ära sai pargitud, krt kus hakkas meeldima.
Võib öelda, et sain enduuro herilaselt sutsaka äraNüüd tarvis vaid süda kõvaks teha ja enda rattaga edasi kulgeda
Ühesõnaga - impressive!
Tere! Kahjuks ei ole proovinud F800GS -i. Aga proovi ka võimalusel R1200 GS-i. usu mind see on lahe
Uskuge, see ei ole ainult BaieriMootoriWerksstubega nii
Istuge bike seljast ükskõik millise korraliku enduuroka selga, tehke mõned sõidus kruusa- ja metsateel ning tundke erinevust(oi kui ilus reklaamlause)!
Edu
Re: BMW F800GS
On olnud võimalus proovida tutikat R 1200 RT ja peale seda proovimist hakkasin ka kohe tegelema teise rattatüübi valimisega. See oli mõnus...
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: BMW F800GS
Mul oli võimalus üks terve päev F800GS-i proovida. Selle päeva jooksul sai sõidetud nii kruusa kui asfalti, samuti natuke liiva. Ära õnnestus põletada peaaegu paagitäis bensiini. Peab ütlema, et mõnus oli. Tõeliselt. Proovimiseks oli madalama (ja laiema) sadulaga isend. Sellel tsiklil on olemas kõik, mis vaja, vähemalt minu meelest. Olen proovinud (küll mitte nii pikalt) ka suurt GS-i, aga viimane mulle ei istu. Ilmselt maitse asi. Kui nüüd Aprilia lähiajal 750ccm V2 mootoriga Pegasot või Triumph 675ccm Tigerit ei tee, siis võiks F800GS-i omale järgmiseks tsikliks mõtlema hakata.
EDIT: Aga nii hea see F800GS ka ei ole, et peaksin nüüd otsekohe oma MooramaaPaari kus see ja teine jätma...
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 207
- Liitunud: 27 Mär 2007, 23:03
- Tsikkel: DNEPR MT-9(külghaagisega)72a.
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 5 korda
Re: BMW F800GS
EDIT: Aga nii hea see F800GS ka ei ole, et peaksin nüüd otsekohe oma MooramaaPaari kus see ja teine jätma... [/quote]
Tubli Hannes!
Re: BMW F800GS
Proovin hetkel seda isendit. 180 kasvu juures on ta pisut liiga kõrge aparaat ja linnas ei tekkinud erilist muljet. Suretasin paar korda välja kah. Harjumise asi. Pidavat olema ka pisut madalam sadul saada, see vast aitab välja. Linnas sõiduks niisiis pole eriline aparaat. Maanteel kõik ok, kannatab sõita ja mööda sõita ning erilist vibra ei tunne. Tundub, et matkal kannatab sellega mõnusalt käia.
Eile õhtul otsustasin peale linna ja maanteed veel ühe metsateede tuuri teha. Paningi tunnikese suu kõrvuni peas mööda metsavahelisi teid ringi. Hoolimata sellest, et maanteesõidu rehvid all ja endal eelnev enduurokogemus null, oli korralik fun. Ratas istub teel nagu valatult, peale väänates tegi sellist mõnusat traktori jorinat ja ABS klattis mõningad oskamatusest-kogenematusest tingitud apsud kenasti ära. Seljas istuda mugav ja mõnus. Krdi hea ratas.
Seega, pea ööpäevase tuuritamise järel olen enduurousku kummardama hakkamas. Mis seals ikka - bike maha ja enduuro garaaži On soovitusi millega seda isendit tasuks võrrelda? Minu kriteeriumid on: pikad otsad, kruusakõlbulikkus (poris laamendama ei hakka) ja et kahekesi kulgedes kannataks ka maanteel mööda sõita.
Krdi hea ratas!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.