sõiduvarustuse kohta artikkel Part II - Kiivrid
Suzumen kirjutas:Kui tahad head ja odavat, siis tuleb kaks asja osta. Üks odav, teine aga hea ja kvaliteetne.
No on ikka ekstremist! Hinna ja kvaliteedi suhtest ka midagi kuulnud oled või? Sinu postitusi lugedes jääb mulje, et tegelikult oled küll, aga kui väitlemiseks kisub, siis läheb see kogemus kappi peitu.
Jälle seesama vana hea võrdlus uues kuues : odavas "noname" kiivris pea on kümneid või sadu võituhandeid kordi paremini kaitstud kui ilma kiivrita pea. Ja kallis kiivris pea on x% paremini kaitstud kui odavas kiivris pea. Kahjuks ei ole mingeid võrdlusteste kuskilt võtta, seega kujutan ette, et odava ja kalli kiivri vahe tuleb tegelikult väga väikses osas nõuete miinimumi piiril või pisukse ületamise pärast ja põhiline erinevus on ikkagi mugavus, mis iseenesest kaudselt haakub ohutusega. Müra, voolujoonelisus, raskus jms väsimusele mõjuvad tegurid näiteks.
Seega ei saa öelda, et odavate, nõuetele vastavate, kiivrite kasutamine oleks mõtetu või ohtlik. Küll võib öelda, et samalaadsete kallimate kiivrite kasutamine lisab turvalisust. Noh umbes nagu autode puhul KIA vs Opel vs Volvo. Ohutuses on vahe sees? On küll, aga ega see veel Kiast selles osas kasutamiskõlbmatut saasta ei tee, tubli tegija temagi hoolimata odavusest.
PS. Sai vist vilets näide valitud, KIA-l pidavat üsna mitmed "viietähelised" olema. Aga noh mõttest saite vast aru
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.