Värvimine!
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Värvimine!
Mul on üks asi närvi hakand käima. et kui värvid midagi siis värvitud kohapeal jääb selline punni üleval nagu keema läheks või midagi sellist aga jooksma ei hakka. Ehk nagu sinna kohal peale jäävad mustad täpid. kui värvid musta valgeks.
Kurnti olen alla pannud aga ei aita
Milles asi ?
keegi oskab aidata ?
-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
kas pinna matiks ikka lasid?
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Üldiselt võin öelda omast kogemusest, et valmis aerosoolvärvid ei võimaldagi värvida kvaliteetselt. Seega kui eesmärk ei ole täiuslikkus, siis ei olegi miskit väga teha, sest see aerosool värv on väga vedel ja tont teab millest see üldse tehtud on. Igatahes mina soovitaksin igal juhul autovärve ning värvida püstoliga.
PS. Juhul kui kvaliteet ei ole primaarne, siis ei olegi ju midagi kurta. Aerosoolid lihtsalt ongi sitad ja ega neist miskit väga ilusat ja kestvat välja ei võlu.
(Kõik mis pole keelatud, ei ole siiski tihti ka lubatud)
Väga hästi saab aerosoolvärviga värvida! Lihtsalt tuleb värvitav pind enne värvimist korralikult töödelda ning kasutada nö. "Kvaliteetset" (Ei oska nimetada Firmat, kuid need 45.- asjad ei kõlba kuskile) aerosool värvi. Ise olen teinud palju pisidetaile aerosooliga. Tuttav tegi ka aerosooliga Rolleri suuremaid Gondleid. Mati ja läikiva musta kombinatsioon, ja ei viriseks, et värv Ebakvaliteetne jäigi, kuigi õige värv jääb ikka ilusam.
-
Teema algataja
Asi võib olla ka vabalt õhu temperatuuris. Kui mul gondleid värviti, siis üks gondel lasti peale värvimist toasooja (20+) ja tekkisid kohe sellised mullid vms. Nii sooja käes ei soovita lasta kuivada. Normaalne on vast mingi 10-15kraadi.
Ise värvisin ka väikseid detaile aerosooliga. Lihvisin pinna ilusti matallini välja ja lasin aerosoolkrunti peale (päris mitu kohti,) siis panin läikiva musta peale (jälle mitu kihti) ja välimus jäi väga ühtlane ning ilus. Paraku ei jäänud eriti tugev, nimelt kui korralikult küünega tõmmata, siis ikka tõmbab värvi maha küll.
Kui värvimiseks läheb, siis kindlasti kogu protsess ühel temperatuuril. Toote jupid ja värvipurgi sooja, lasete neil seal pool päeva vedeleda, värvite ära ja jätate sinnapaika kuivama. Värvida õhukeste kihtidena (kaugelt), et värv voolama ei hakkaks. Pinnad olgu karestatud ja puhtad, rasvasel pinnal jääb värv lausa rõvedaks. Kui lähedalt värvida, hoiab küll värvi kokku, aga seda on vähe. Ja värvimise kvaliteedi arvelt värvi kokku hoida on lollus.
Kõigest minu arvamus asjast.
Värvimine
Värvisin just paar päeva tagasi aerosooliga/spray ja ei mingi jama ilus läikiv, nii nagu peab mõned kohad hakkasid küll jooksma aga kui liivapaberiga üle käisin ja uuesti värvisin....tulemus mega ja terve rollu läks maksma alla 500 eek. njuh pluss gondlite parandus 200 (automaailma komplekt). nii et ikka ise värvima kui oskad...ja mis ma veel täehele panin sa mainisid et kuivas paar päeva mul oli max kuivamise aeg 5 mintsi. Värvisin temperatuuril +2/+5
-
- Postitusi: 143
- Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
- Tsikkel: Honda TL1000R
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
siin oli tõesti tegemist töötlematta pinnaga!!
Asi võib olla ka vabalt õhu temperatuuris. Kui mul gondleid värviti, siis üks gondel lasti peale värvimist toasooja (20+) ja tekkisid kohe sellised mullid vms. Nii sooja käes ei soovita lasta kuivada. Normaalne on vast mingi 10-15kraadi.
See ei ole küll asjaga kuidagi seotud, ise töötan koolikõrvalt värvijana ja suvel värvin ka 30 kraadiga ja ei ole mingit vahet. Muuseas tuleb krunt 1000-2000 liivapaberiga veesees uuesti üle käia.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.