750gsxr, 96a, mootoriõli õhufiltri korpuses?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
kolka28
Postitusi: 47
Liitunud: 11 Mai 2005, 17:55

750gsxr, 96a, mootoriõli õhufiltri korpuses?

Lugemata postitus Postitas kolka28 »

nimelt on tekkind või lekkind mootori õli sinna korpusesse? ise arvan et see tuleb karteri tuulutuse kaudu. küsimus siis selles: kas seda õli tohib sinna üldse tulla, palju võib tulla, miks ta tuleb ja kui ei või mis siis pees on ??? sõidetud sai terve hooaeg ja kusagil suve keskel filtrit puhastades midagi sellist ei täheldanud. kipun arvama et juhtus peale õli vahetust, kuna autode mootoritega on selline kogemus olnud uue õliga, et mõni tihend ää sureb. võb olla ka eksin..


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

Kas on nüüd mootor hakanud hõrenema ja selle tulemusena normaalsest suurem surve karteris. Tegelikult ei tohiks õli sinna üldse jõuda. Aga võta see voolik õhupuhasti küljest lahti ja ja vaata töötava mootoriga, mida asja sealt kaudu väljub. Midagi silmaga nähtavat (suitsu) sealt korras asja puhul ei tule.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Ram-Aair direckt ratastel on see tavaline nähtus, kuna gaaside ja vedelike lahutaja (asub harilikult käigukasti kohal) on must. Takistus suureneb ja sama hõrenduse juures, ruutühikule, toimub tavapärasest suurem tõmme. Teiseks kukkumise korral sest õli voolab siis otse "lahutaja" korpusesse. Kolmandaks on surverõngad läbi ja pulveriseeritud õli surutakse seose survega mootoriblokis+imetakse Airbox ´i. Vaadates sinu ratta vla., siis kahtlustaks eelarvamuslikult seda viimast.
Terv,

Kasutaja avatar

Teema algataja
kolka28
Postitusi: 47
Liitunud: 11 Mai 2005, 17:55

Lugemata postitus Postitas kolka28 »

nii võtsin tuulutuse lahti ja voolik täiesti puhas. ka rukat keerates ei tule sealt suitsu ega musta auru. tuleb meelde suvest seik, kus ratas vajus lihtsalt külili töötava mootoriga ja suri välja. peale seda käivitus alguses halvasti, kuid peale paarikümment kilomeetrit hakkas ka külmalt normilt käivituma (õli sattus sinna kuhu polnud vaja). kui ma nüüd hr trammi jutust õieti aru sain siis see õli võib sellest ajast seal olla. tuleb mootor ilusti puhtaks teha ja järgmist hooaega ootama jääda.

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

kolka28 kirjutas:

nii võtsin tuulutuse lahti ja voolik täiesti puhas. ka rukat keerates ei tule sealt suitsu ega musta auru. tuleb meelde suvest seik, kus ratas vajus lihtsalt külili töötava mootoriga ja suri välja. peale seda käivitus alguses halvasti, kuid peale paarikümment kilomeetrit hakkas ka külmalt normilt käivituma (õli sattus sinna kuhu polnud vaja). kui ma nüüd hr trammi jutust õieti aru sain siis see õli võib sellest ajast seal olla. tuleb mootor ilusti puhtaks teha ja järgmist hooaega ootama jääda.

Küünaldel on seega põlenud õlist jäägid, mis muudavad sädemelahenduse asukohta ja mõõtmeid, olenemata süüteküünaldele esitatud taoutlustest. Tee see asi korda ja vaata mis saab. Edasiste probleemide korral kaeba edasi.

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Külili kukkunud rattal pole mingi ime kui õli Airboxis on...

Kasutaja avatar

Teema algataja
kolka28
Postitusi: 47
Liitunud: 11 Mai 2005, 17:55

Lugemata postitus Postitas kolka28 »

hea oleks, kui teada saaks kus see "lahutaja" täpselt asub või milline ta välja näeb. teeks selle ka seest puhtaks, kui ta pidi mustaks seest minema. ons äkkist selle jaoks vaja juba mootorit lammutada??? seda küll eriti ise ei sooviks, kui just keegi täpseid juhiseid ei anna :lol: .


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

See peab olema selle sama tuulutusvooliku vahel, millest jutt oli. Tavaliselt selline plastikust pizdjulin...või huijoovin... ja seal, kus tuulutus mootorist välja tuleb.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”