750gsxr, 96a, mootoriõli õhufiltri korpuses?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
750gsxr, 96a, mootoriõli õhufiltri korpuses?
nimelt on tekkind või lekkind mootori õli sinna korpusesse? ise arvan et see tuleb karteri tuulutuse kaudu. küsimus siis selles: kas seda õli tohib sinna üldse tulla, palju võib tulla, miks ta tuleb ja kui ei või mis siis pees on ??? sõidetud sai terve hooaeg ja kusagil suve keskel filtrit puhastades midagi sellist ei täheldanud. kipun arvama et juhtus peale õli vahetust, kuna autode mootoritega on selline kogemus olnud uue õliga, et mõni tihend ää sureb. võb olla ka eksin..
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Kas on nüüd mootor hakanud hõrenema ja selle tulemusena normaalsest suurem surve karteris. Tegelikult ei tohiks õli sinna üldse jõuda. Aga võta see voolik õhupuhasti küljest lahti ja ja vaata töötava mootoriga, mida asja sealt kaudu väljub. Midagi silmaga nähtavat (suitsu) sealt korras asja puhul ei tule.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Ram-Aair direckt ratastel on see tavaline nähtus, kuna gaaside ja vedelike lahutaja (asub harilikult käigukasti kohal) on must. Takistus suureneb ja sama hõrenduse juures, ruutühikule, toimub tavapärasest suurem tõmme. Teiseks kukkumise korral sest õli voolab siis otse "lahutaja" korpusesse. Kolmandaks on surverõngad läbi ja pulveriseeritud õli surutakse seose survega mootoriblokis+imetakse Airbox ´i. Vaadates sinu ratta vla., siis kahtlustaks eelarvamuslikult seda viimast.
Terv,
nii võtsin tuulutuse lahti ja voolik täiesti puhas. ka rukat keerates ei tule sealt suitsu ega musta auru. tuleb meelde suvest seik, kus ratas vajus lihtsalt külili töötava mootoriga ja suri välja. peale seda käivitus alguses halvasti, kuid peale paarikümment kilomeetrit hakkas ka külmalt normilt käivituma (õli sattus sinna kuhu polnud vaja). kui ma nüüd hr trammi jutust õieti aru sain siis see õli võib sellest ajast seal olla. tuleb mootor ilusti puhtaks teha ja järgmist hooaega ootama jääda.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
kolka28 kirjutas:nii võtsin tuulutuse lahti ja voolik täiesti puhas. ka rukat keerates ei tule sealt suitsu ega musta auru. tuleb meelde suvest seik, kus ratas vajus lihtsalt külili töötava mootoriga ja suri välja. peale seda käivitus alguses halvasti, kuid peale paarikümment kilomeetrit hakkas ka külmalt normilt käivituma (õli sattus sinna kuhu polnud vaja). kui ma nüüd hr trammi jutust õieti aru sain siis see õli võib sellest ajast seal olla. tuleb mootor ilusti puhtaks teha ja järgmist hooaega ootama jääda.
Küünaldel on seega põlenud õlist jäägid, mis muudavad sädemelahenduse asukohta ja mõõtmeid, olenemata süüteküünaldele esitatud taoutlustest. Tee see asi korda ja vaata mis saab. Edasiste probleemide korral kaeba edasi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.