pidurdamisest

Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

mx77 kirjutas:

Okei, tekkis lihtsalt paar küsimust.

Esiteks, milleks raisata aega tagapiduri blokki laskmisele, kui on siililegi selge et sellel ajal olulist sõiduki aeglustumist ei toimu ja siis alles hakata esipiduriga pidurdama?

Põhiliselt selleks et saada raskust esirattale ja sellega tagada parem kontakt enne pidurdamist. Pidurdusteekonna lühenemise seiskohalt tagapidur tõesti erilist rolli ei mängi.

mx77 kirjutas:

Teiseks ei tõmba mingi tagapiduriga pidurdamine esiamorte kokku. Ma tahaks seda kohe oma silmaga näha.

Ma kahjuks oma paksuga enam ei sõida aga ma arvan et ka peenikesega ei ole selle demonstreerimine mingi probleem. Kui paksuga ilma tagapidurita esipidurit vajutan, blokeerub see praktiliselt 100%. Kui ennem tagapiduriga raskuse ette kallutan, on palju reaalsem blokeerumise piiri peal mängida.
Kurvis pidurdamine on pikem teema.
Supermoto rataste kohta võivad need teooriad rohkem või vähem õiged olla, aga keskmise tänava (asfaldil) sõitja saab neid kasutades kiiremini pidama küll.

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Riding with a King!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”