pidurdamisest

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

grazyid kirjutas:

kurvis pidurdavad ikka aint täis proffid ju, et saada kergelt tagaratas libisemisse.

aga muidu siiski õige pidurdada koigepealt tagapiduriga (kasvõi blokki), ning murdosa hiljem esipidur peale tunde järgi, et ei lähks päris blokki. (asja mõte siis selles et tagapiduriga pidurdades tõmbab esivedrustuse raskusjõuga kokku, ning esipidurit vajutades ei tekki sellist lolli momenti mis ehmataks esipiduri täiesti blokki vajutamist, ning tekkib mõnus sujuv pidurdus.)
Siiani ptui ptui ptui, ei ole ka kruusal probleemi olnud, mõlemad rattad päris hea hoo pealt blokki lasknud ning siiani püsti. Asi pigem ikka tasakaalus, ning selles et ratas saaks ise oma tööd teha, kui lenksus istuv inimene tõmbab krampi, ning ei lase rattal liikuda nii nagu tal füüsika seaduste järgi vaja on, siis oln kruus silmini ruttu.

teooria siis motosurvaivali korraldajatelt õpitu!

Oh shit, mida siis siin peab lugema :shock: . Ime, et meil veel niivähe tsiklilakse on kui niiviisi sõidetakse.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”