korea tsikkel vol. 2
-
- Postitusi: 777
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Credo kirjutas:
...Parim näide on hetkel üks 1800 valge Intruder, millele tehas saatis uue käigukasti ja mootori nii mis kolises.
Hayabusa 08 teemas oli selline jutt.
Siin:
http://www.motorem.ee/data/pildid/11/01.jpg http://www.motorem.ee/data/pildid/11/02.jpg http://www.motorem.ee/data/pildid/11/03.jpg http://www.motorem.ee/data/pildid/11/04.jpg http://www.motorem.ee/data/pildid/11/05.jpg http://www.motorem.ee/data/pildid/11/06.jpg
http://www.motorem.ee/data/pildid/11/07.jpg
Leiame ilusti ka ühe Kawasaki sõna otses mõttes LAGUNENUND kolvi ja selle tagajärgi... Ning kui tuhnida internetis ringi, siis võib kindlasti selliseid asju leida ka kõikide teiste rataste kohta.
Teeme siit siis ühise järelduse - kõikide rataste mootori töökindlus annab soovida? Naeruväärne!
Lihtsalt need on negatiivsed asjad ning inimeste iseloom on selline, et negatiivsed asjad jäävad rohkem silma kui positiivsed. Ega keegi ei kirjuta ju iga päev foorumis stiilis: "täna sõitsin jälle 500 km maha ning mootor ikka töötab ilusti". Kuid kindlasti kui see sama isik sõidab samal päeval samad 500 km ning 501sel kilomeetril jookseb mootor kokku, siis kindlasti ta kirjutab sellest ka siin foorumis.
Sõitsin ise 6aastat ja umbes 20000-30000 km 638 jawa`ga ning mul polnud sellega muud muret kui kütuse lisamine ja õli vahetus. Kogu selle aja jooksul vahetasin vaid ühe küünalde komplekti ning ÜKS KORD!!! vahetasin ka õhufiltri (kuna tegemist oli keskkooli ja ülikooli ajaga ning ratta peale raha eriti ei jäänud). Samas aga ma muud ei kuulnudki teiste sama ratta omanike käest, et 638 ei ole ikka õige ratas ning laguneb pidevalt jne...jne... No krt küll, muidugi laguneb kui käed kasvavad valest kohast ning vahetatakse nt karteri pooli eraldi (st üks jääb ühe karteri oma ning teine teise oma), või pannakse umbes 15% võimsamale mootorile vana jaava siduri korv, või siis lihvitakse kolvi õige mõõduni kodus voodi peal liivapaberiga jne...jne...
Muidugi juhtub elus, et mootor või mõni muu osa kokku jookseb. Kuid enamasti on selle põhjuseks, valed määrdeained, vale hooldus või kasutamise võtted, või tehase praak või kõik need asjaolud koos.
Ise sõidan Hyosungiga, ei hakka seda siin laimama ega reklaamima kuna natuke üle 2200 km läbisõit ei võimalda veel järeldusi teha. Kuid ostsin selle mitte vaid soodsama hinna tõttu vaid mul olid uue ratta valikul konkreetsed kriteeriumid mille sisse mahtusid vaid umbes 2-3 rattast. Uurisin nende rataste kohta internetist infot ning selle alusel tegin enda jaoks järelduse, et selle ratta kvaliteedi, mugavuse, hinna jne suhe on minu jaoks parim.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.