Suzuki Intruder 1800


J a n n o
Postitusi: 206
Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas J a n n o »

kr0om kirjutas:
J a n n o kirjutas:

esimese tsikli kohta ei ütle VN 1600 classicu kohta ühtegi paha sõna, aga ... nooojah, intruder 1800 ei saa võrrelda.

Siis oled sina õige mees rääkima vulcan 1600 ja intruderi (boulevard 109) erinevustest.
1) Kumb mootor tekitab vähem müra ? ( tühikäigul, külamalt, soojalt )
2) Kas intruderi sidur lahutab tõhusamalt või tuleb ikka 6 sek. eeblit all hoida kui tahad ilma kolksuta esimese panna.
3) Kuidas kütusekuluga lood on.

võib-olla ei ole päris õiglane juba mõne aasta vanust ja 200 kiltsa sõitnut omavahel võrrelda. aga esmamulje põhjal võin öelda, et VN'i puhul on käiguvahetused palju sujuvamad. intruderi puhul (ütlen kohe ette, et ostsin ratta ilma et oleks ennem isegi näpuga puudutanud) üllataski käikude vahetuse rabedus võrreldes VN'ga.
samas üllatas mind intruderi juhtimiskergus. mitte ainult sõidul, isegi mõnes kitsas kohas jalgade jõul manööverdades tundub intruder palju kergem, kuigi intruderi passis kaal 341 kg ja VN'il 309 kg.
mis ma müra kohta oskan öelda? kinniseotud silmadega ainult müra põhjal valiks ilmeksimatult, aga mingeid oluliselt teisest valjemaid häälitsusi ei tee kumbki (ma ei pea silmas torust tulevat muusikat) muusikalise kuulmisega pole mind õnnistatud. niiet mingeid väikseid tämbrivahesid ei pruugi märgata.
kütusekulu osas ei oska veel öelda. pole ausalt öeldes kunagi mõõtnud palju VN võtab. vastan vana kulunud väljendiga, et võtab kõik ära, mis sisse valad. kui tuli märku annab, siis ots tankla suunas ja ei hakka üldse pead vaevama selliste arvutustega. kindel on, et vähem, kui auto. ma sõidan enamus ajast linnas ja siin tuleb kogu aeg rulli keerata, et kellestki mööda saada. eks selline sõidustiil kulutab ka rohkem, kui maanteel kruisimine. saigi tsikkel paljuski sellepärast muretsetud, et mitte igapäev 3 tundi autosõidule kulutada. tsikliga piisab tunnist. ja parkimisega pole ka muret. enamus tõkkepuudki on piisavalt lühikesed, et tsikliga läbi mahtuda. no muidugi mõtleb keegi, et milleks linnas liiklemiseks 92 kw rakett. motorolleriga saaks palju odavamalt ja mitte oluliselt aeglasemalt. oma 150 tuhat oleks saanud mujale rakendada pealekauba. aga vot sellepärast, et HD VRSCDX Night Rod Special’i ei jõua osta. võib-olla annab Julge proovida? ehk jääb süda rahule ja ei hakkagi tahtma. ma loodan.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”