Suzuki Intruder 1800
Sai see sügis jällegi üpris tõsiselt mõeldus oma BMW Cruiseri vahetust uue 2008 a 1800cc Intruderi vastu( 2008 esiots meeldib rohkem). Vahetus tingitud sellest, et BMW on üksiku sõitja ratas mitte kaasreisijaga cruisimiseks. Kuna seljakott trügib ka kaasa suht tihti siis vaja midagi suuremat, võimsamat ja mugavamat tagaistuja jaoks. Klassikaline japsi cruiser ei istu kohe kuidagi.
Miinusteks said aga ( esialgu küll peas ja ettekujutades)järgmise asjad. Rohke plastik ei ole vast enam nii suur probleem nagu alguses arvasin.
Intruderile
- ei paku käepidemete soojendust, sigahead asjad kui nendega oled harjunud. Saab isada hiljem after-,marketi rulli soojendused aga nende kvaliteeti, vastupidavusse ja väljanägemisse suurt ei usu.
-Suurimaks miinuseks on aga ABS- puudumine. Olen nii harjunud ABS-iga oma rattal. Ning ühel sõidukoolitustel oli ka näha kuidas saab ABS-iga ratas pidama ja kuidas pidurdab ilma ABS-ita. Nähtud proovitud. Kardan ilma ABS-ita rattal esiratta alt ära pidurdada. - BMW on Telelever ,eri lahendusega ( ei "sukeldu") esikahvel. Sellega olen ka juba harjunud. Intruderil ei ole muud kui tavaline teleskoop minu teada. Teleleveriga on ka pöörderaadius parem kui tavalise teleskoopiga. Vähemalt mulle nii tundus.
Kus saab proovisõite teha M 1800cc Intruderiga ( kevadel siis ikka). Kas tsikliga üldse proovisõite saab teha esinduses? Kas ABS- ei ole võimalik uuele 2008 Intruderile lisana? Kui palju kannatab kallutada Intruderiga kurvides?Kuigi BMW Cruiser on lahjem,aeglasem, siis tehnilisest poolest vaadatuna tundub nagu tagasimine ju selline vahetus vaatamata sellele, et BMW Cruisr on suht vana mudel. Damn, miks BMW ei tee enam korrlikku jõulise mootoriga Cruisereid
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.