Probleem Maxxisega
Moderaator: Moded
Probleem Maxxisega
Lihtsalt infoks: eelmisel suvel alla pistetud kumm ei jõudnud mustrit veel läbi kulutada (esimene kumm) kui otsustas ära praguneda.
Rõhud on olnud manuali piires, paigaldas kummi müüja ise, läbisõit ca 10 000.
Aga praegu on pilt selline:
http://rahvas.slk.ee/dillinger/maxxis/kummid%20011.jpg
(warning, pilt on 3 megane)
Mõlema ratta servad on selliseid pragusid täis. Ja ma ei hakka oletama, kui sügavale need ulatuvad, aga sõita sellisega ei julge.
http://rahvas.slk.ee/dillinger/maxxis/ need on veel eraldi vaated ka.
Aga põhimõtteliselt - tilga tõrva jutt ja Maxxisega ma vist igaks juhuks rohkem ei sebi.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Senini olen samasugust pragulisust kogenud vaid Dunlopiga. Antud Maxxise juhtumi osas olen saatnud tehasesse päringu ja Maxxise tehasest on tulnud vastus selles osas, et põhjust konkreetse rehvi puhul "kaugnägemise teel" kindlaks teha pole võimalik, kuid Maxxis annab soovi korral tasuta uue samas mõõdus rehvi (mis on juba ootamas StreetMotos). Üldiselt on see tavapärane käitumine rehvitootjate puhul.
Kui aga rääkida reaalsetest põhjustest, siis on neid väga erinevaid. Ja kuna puudub täpne ja adekvaatne alusinformatsioon (alates tootmisest, tarnest vahelattu, hoiustamisest ja käitlemisest suures Saksa vahelaos, sealt edasi siis kasutamistingimused nagu rõhk, koormused jne), siis ei hakka spekuleerima.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
StreetMoto kirjutas:Kui aga rääkida reaalsetest põhjustest, siis on neid väga erinevaid. ...
Huvitav, kas nö. üle kallutamine võiks ka sellise tulemuse anda? Panin tähele, et kui Bridgestonidega jäi mul minu sõidustiili juures veel kallutamisvaru siis Maxxiste puhul on varu veel ainult esirehvil, tagarehv saab ilusti kandist kandini mustaks ja karvaseks. Et ehk käi selle pragunemiscase'i puhul rehvivalik ja sõidustiil omavahel kokku?
See oli nüüd spekulatsiooni välja pressimine
Piipz kirjutas:hihii, mismoodi näeb ülekallutamine välja, et põlve asemel on juba põsk maas?
Supermaxxiga vist nii kaugele ei jõuagi, et slidereid vaja läheks. Ma ju räägin, et rehv on randini karune ja seda minu suhteliselt tagsihoidliku kallamise juures. Aga ega ma ei tea, kallutamise ajal ma tavaliselt vaatan ikka kurvi, mitte oma jalgu. Igatahes põlved kriibitud ei ole ja jalaraudade alt ka krooksumist ei kosta. Põsed ei ole ka karvkatte moodustamist lõpetanud
kuulge, ratas on touring ju...sõidu ajal on mitu korda jalg asfaldile kinni kriipinud, eriti kui on vaja käiku üles vahetada ja pead jala heeblile alla pistma.
Nii et minu puhul hiigelkaldest ei saa rääkida küll. Juurdlesin, kas kumm võib talvel näiteks õues seista ja krõbekülmast (noh, kummide rabeduse füüsika) ära praguneda.
Ainult mul juhtus see kuu aega tagasi kui ilmad ka veel soojad olid
Seega ikkagi väike müstika....
Piidlen oma tagakummi mis on see aasta alla saanud ja on ka nüüd Maxxis.
Aga rebin ratta alt ja viin näidata kohapeale parem.
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Mis antud rehvil kiiruse indeks on ja oled sa seda ehk ületanud?
Sama küsimus rehvi laadungi taluvuse kohta ja vastava rõhu - kui toring pilliga sõidad, oled ehk ratta täislasti ladunud aga rehvirõhku pole muutnud suuremaks?
Kui kõik lubatu piires, siis enamus tootjad vahetavad vigase rehvi garantiikorras uue vastu välja. Mul analoogiline kogemus olnud Heidenauga, ent firma ise on kiiduväärt - saatsid uue rehvi (läbi StreetMoto) ja sama probleemi pole enam esinenud (OK on küll midagi sinnapoole olnud, aga juba oma enda vigade-lolluse tõttu, mis seotud mu esimese küsimusega siin postis, ja eks sellepärast küsingi). Ise saatsin detailsed pildid firmale, millest piisas. Väidetavalt viidi rehvil läbi väike segu muutus. Olen antud rehvile (Heidenau K60 tubless) suht lojaalseks kasutajaks jäänud sellegipoolest, nii ise kui nemad on vigadest õppinud.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Minul endal tekkis selle konkreetse Maxxise juhtumi põhjal samuti kahtlus, et kas koormusega kõik korras. Teema algataja on jätnud mainimata, et tegu on tsikliga, kus raam ja rattad on GSX750F omad aga mootor on 1100cm3. Seega tunduvalt raskem ja ka teljekoormused on oluliselt suuremad. Kui vaadata samade aastate GSX1100F tsikleid, siis seal on hoopis teised rehvimõõdud (120/80-16) ja seda ka suuremate koormusindeksite poolelt (57 (230kg) 110/80-17 puhul ja 60 (250kg) 120/80-16 puhul). Seega oli minu esimene kahtlus, et tsiklil, kus pidurdamisel oluliselt suurem kaal esirattale vajub, kui rehvile ette nähtud, on rehvi karkassile mõjunud hävitavalt ja sellest ka praod. Samas ei tahtnud mu hallollus vastu võtta argumenti, et 20 kg erinevus koormusindeksis võiks rehvile olla ülekoormav. Nüüd mõtlema hakates aga arutlen, et 1100 mootor viib ilmselt paigast ära ka tsikli teljekoormuse jaotuse ja pidurdades võib langeda esirattale suurem koormus kui üldse ette nähtud... Aga see on spekulatsioon ilma konkreetsete mõõtmisteta.
Tehasele ei hakanud ma seda pikka ümberehituse juttu seletama - üks rehv garantiikorras saata ei ole neile probleem. Peaasi, et klientuur rahul on. Kuigi antud juhul ei ole käitutud küll 100% adekvaatselt vaadates seda "rehvi silmade läbi".
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Ütleme nii, et ma ei hakka rääkima siin pöörlevatest massidest ja tont teab veel millest. Aga 1100 Gixxefi ja 750 mootorite kaalu vahe on väga väike. Kui ratas minu käes oli, ei juhtunud nende metzeleridega, mis tal all olid seal küll mitte midagi.
Lugedes lombitaguseid foorumeid pole kuskilt silma ega kõrva hakanud antud rehvi sümptomite kohta peale engine swapi.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Ma olen midagi taolist näinud korra auto rehvidel. Talverehvid. Pehmeks läinud kevadine kruusatee. Raske haagise tihe vedu pidamise piiril ülesmäge. Veorattad. Ja mitte just kõige parema tootja rehvid.
Ehk siis, piirkoormustel ja veidi pehme (aga Dillinger eitab seda) rehviga pidurdamisel võiks ju olla võimalik (tagarehv aga sellist koormust pidurdades ei saa!). Aga üldiselt kaldun küll arvama, et kui rõhud vähegi paigas olid, on midagi viga ikka rehvidel endil.
Kallutamine ristilõhesid minu meelest teha ei tohiks isegi sellisel juhul - need jõud mõjuvad ju teises suunas.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.