Probleem Maxxisega

Kogu tõde mootorratta rehvidest, nende rõhust, tootjatest ja kulumisest. Kui mootorrattur tunneb huvi mootorratta rehvide vastu siis vastus tuleb siit. Ja küsimused samal teemal elik mootorratta rehvide kohta ka ikka siia.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Dillinger
Postitusi: 103
Liitunud: 23 Mai 2006, 12:49
Asukoht: Paldiski

Probleem Maxxisega

Lugemata postitus Postitas Dillinger »

Lihtsalt infoks: eelmisel suvel alla pistetud kumm ei jõudnud mustrit veel läbi kulutada (esimene kumm) kui otsustas ära praguneda.

Rõhud on olnud manuali piires, paigaldas kummi müüja ise, läbisõit ca 10 000.

Aga praegu on pilt selline:
http://rahvas.slk.ee/dillinger/maxxis/kummid%20011.jpg
(warning, pilt on 3 megane)

Mõlema ratta servad on selliseid pragusid täis. Ja ma ei hakka oletama, kui sügavale need ulatuvad, aga sõita sellisega ei julge.

http://rahvas.slk.ee/dillinger/maxxis/ need on veel eraldi vaated ka.

Aga põhimõtteliselt - tilga tõrva jutt ja Maxxisega ma vist igaks juhuks rohkem ei sebi.

Aeglane. Aga 102 kw rulli all ootamas.
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Senini olen samasugust pragulisust kogenud vaid Dunlopiga. Antud Maxxise juhtumi osas olen saatnud tehasesse päringu ja Maxxise tehasest on tulnud vastus selles osas, et põhjust konkreetse rehvi puhul "kaugnägemise teel" kindlaks teha pole võimalik, kuid Maxxis annab soovi korral tasuta uue samas mõõdus rehvi (mis on juba ootamas StreetMotos). Üldiselt on see tavapärane käitumine rehvitootjate puhul.

Kui aga rääkida reaalsetest põhjustest, siis on neid väga erinevaid. Ja kuna puudub täpne ja adekvaatne alusinformatsioon (alates tootmisest, tarnest vahelattu, hoiustamisest ja käitlemisest suures Saksa vahelaos, sealt edasi siis kasutamistingimused nagu rõhk, koormused jne), siis ei hakka spekuleerima.

Viimati muutis StreetMoto, 24 Okt 2007, 10:34, muudetud 2 korda kokku.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

StreetMoto kirjutas:

Kui aga rääkida reaalsetest põhjustest, siis on neid väga erinevaid. ...

Huvitav, kas nö. üle kallutamine võiks ka sellise tulemuse anda? Panin tähele, et kui Bridgestonidega jäi mul minu sõidustiili juures veel kallutamisvaru siis Maxxiste puhul on varu veel ainult esirehvil, tagarehv saab ilusti kandist kandini mustaks ja karvaseks. Et ehk käi selle pragunemiscase'i puhul rehvivalik ja sõidustiil omavahel kokku?

See oli nüüd spekulatsiooni välja pressimine ;)

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

hihii, mismoodi näeb ülekallutamine välja, et põlve asemel on juba põsk maas?

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Piipz kirjutas:

hihii, mismoodi näeb ülekallutamine välja, et põlve asemel on juba põsk maas?

Supermaxxiga vist nii kaugele ei jõuagi, et slidereid vaja läheks. Ma ju räägin, et rehv on randini karune ja seda minu suhteliselt tagsihoidliku kallamise juures. Aga ega ma ei tea, kallutamise ajal ma tavaliselt vaatan ikka kurvi, mitte oma jalgu. Igatahes põlved kriibitud ei ole ja jalaraudade alt ka krooksumist ei kosta. Põsed ei ole ka karvkatte moodustamist lõpetanud :P

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle »

StreetMoto kirjutas:

Senini olen samasugust pragulisust kogenud vaid Dunlopiga.

Pole küll sama pragunemine, aga väiksed praod mustrijoonte põhjas BT45-l
on kindlasti ette tulnud? Nendega pole vist asi kuhugi edasi jõudnud.

Kk

KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Kasutaja avatar

Teema algataja
Dillinger
Postitusi: 103
Liitunud: 23 Mai 2006, 12:49
Asukoht: Paldiski

Lugemata postitus Postitas Dillinger »

kuulge, ratas on touring ju...sõidu ajal on mitu korda jalg asfaldile kinni kriipinud, eriti kui on vaja käiku üles vahetada ja pead jala heeblile alla pistma.
Nii et minu puhul hiigelkaldest ei saa rääkida küll. Juurdlesin, kas kumm võib talvel näiteks õues seista ja krõbekülmast (noh, kummide rabeduse füüsika) ära praguneda.
Ainult mul juhtus see kuu aega tagasi kui ilmad ka veel soojad olid :roll:

Seega ikkagi väike müstika....

Piidlen oma tagakummi mis on see aasta alla saanud ja on ka nüüd Maxxis.

Aga rebin ratta alt ja viin näidata kohapeale parem.

Aeglane. Aga 102 kw rulli all ootamas.
Kasutaja avatar

tsiklonaut
Postitusi: 249
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas tsiklonaut »

Mis antud rehvil kiiruse indeks on ja oled sa seda ehk ületanud?

Sama küsimus rehvi laadungi taluvuse kohta ja vastava rõhu - kui toring pilliga sõidad, oled ehk ratta täislasti ladunud aga rehvirõhku pole muutnud suuremaks?

Kui kõik lubatu piires, siis enamus tootjad vahetavad vigase rehvi garantiikorras uue vastu välja. Mul analoogiline kogemus olnud Heidenauga, ent firma ise on kiiduväärt - saatsid uue rehvi (läbi StreetMoto) ja sama probleemi pole enam esinenud (OK on küll midagi sinnapoole olnud, aga juba oma enda vigade-lolluse tõttu, mis seotud mu esimese küsimusega siin postis, ja eks sellepärast küsingi). Ise saatsin detailsed pildid firmale, millest piisas. Väidetavalt viidi rehvil läbi väike segu muutus. Olen antud rehvile (Heidenau K60 tubless) suht lojaalseks kasutajaks jäänud sellegipoolest, nii ise kui nemad on vigadest õppinud.

.::: R1100 boGSer :::.
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Minul endal tekkis selle konkreetse Maxxise juhtumi põhjal samuti kahtlus, et kas koormusega kõik korras. Teema algataja on jätnud mainimata, et tegu on tsikliga, kus raam ja rattad on GSX750F omad aga mootor on 1100cm3. Seega tunduvalt raskem ja ka teljekoormused on oluliselt suuremad. Kui vaadata samade aastate GSX1100F tsikleid, siis seal on hoopis teised rehvimõõdud (120/80-16) ja seda ka suuremate koormusindeksite poolelt (57 (230kg) 110/80-17 puhul ja 60 (250kg) 120/80-16 puhul). Seega oli minu esimene kahtlus, et tsiklil, kus pidurdamisel oluliselt suurem kaal esirattale vajub, kui rehvile ette nähtud, on rehvi karkassile mõjunud hävitavalt ja sellest ka praod. Samas ei tahtnud mu hallollus vastu võtta argumenti, et 20 kg erinevus koormusindeksis võiks rehvile olla ülekoormav. Nüüd mõtlema hakates aga arutlen, et 1100 mootor viib ilmselt paigast ära ka tsikli teljekoormuse jaotuse ja pidurdades võib langeda esirattale suurem koormus kui üldse ette nähtud... Aga see on spekulatsioon ilma konkreetsete mõõtmisteta.

Tehasele ei hakanud ma seda pikka ümberehituse juttu seletama - üks rehv garantiikorras saata ei ole neile probleem. Peaasi, et klientuur rahul on. Kuigi antud juhul ei ole käitutud küll 100% adekvaatselt vaadates seda "rehvi silmade läbi".

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Ütleme nii, et ma ei hakka rääkima siin pöörlevatest massidest ja tont teab veel millest. Aga 1100 Gixxefi ja 750 mootorite kaalu vahe on väga väike. Kui ratas minu käes oli, ei juhtunud nende metzeleridega, mis tal all olid seal küll mitte midagi.
Lugedes lombitaguseid foorumeid pole kuskilt silma ega kõrva hakanud antud rehvi sümptomite kohta peale engine swapi.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Ma olen midagi taolist näinud korra auto rehvidel. Talverehvid. Pehmeks läinud kevadine kruusatee. Raske haagise tihe vedu pidamise piiril ülesmäge. Veorattad. Ja mitte just kõige parema tootja rehvid.
Ehk siis, piirkoormustel ja veidi pehme (aga Dillinger eitab seda) rehviga pidurdamisel võiks ju olla võimalik (tagarehv aga sellist koormust pidurdades ei saa!). Aga üldiselt kaldun küll arvama, et kui rõhud vähegi paigas olid, on midagi viga ikka rehvidel endil.
Kallutamine ristilõhesid minu meelest teha ei tohiks isegi sellisel juhul - need jõud mõjuvad ju teises suunas.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”