Konserv enne talvist seismajätmist
kris. kirjutas:Ja kui kerkib garantii küsimus, on labori analüüsid ette näidata ning asi jokk.
Enese rahustamiseks võib igasuguseid asju välja mõelda
Teema on mulle tuttav ja arvestades, et mingi pisirike sellise mootori juures maksab tõenäoliselt rohkem kui minu ja Sinu mootorrattad kokku, siis jokkimise asemel lüüakse tavaliselt juuksekarv ka lõhki ning kui punktuaalselt kirjakohta järgitud ei ole siis on jokk hoopis valmistaja poolel. Seda kõike muidugi siis kui valmistaja poolt kaasa antud kirjanduses sisalduv "Fluids and lubricants" raamatuke sellist analüüsidepõhist vahetust võimalusena ette ei näe. Tavaliselt on selles kirjanduses ära toodud õlitüübid või isegi aksepteeritud õlitootjad ja nende konkreetsed tooted ning nende toodete või õlitüüpide puhul pruugitavad hooldusvälbad ja see kõik veel omakorda sõltuvalt mootori kasutuspiirkonnale ja kasutuspiirkonnast sõltuvatele iseloomulikule praktikale.
Mis aga näiteks sellise eluka konserveerimist puudutab, siis selle kohta on tavaliselt mootoriga kaasas terve paks raamat kus reeglina sisalduvad ka kõik need elemendid, mida siin teemal motikatega käsitletud on. Kaasa arvatud kohustuslik õlivahetus enne pikka seisakut hoolimata hooldusvälba faasist + eelnev pesuõliga läbitöötamine takkapihta ...
Aga see kõik on hoopis teine eluvaldkond. Põnev teada sellegipoolest.
Nagu näiteks see fakt, et diiselmootori vedelkütust võib labidaga tõsta.....või et laadimisel pihustatakse silindrisse ühe paugu tarbeks ca 3l kütust
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.