Konserv enne talvist seismajätmist

Kasutaja avatar

Teema algataja
StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Mitu % õhuniiskust on rattale kahjulik? Kas kuiv pori porilaudade sisepindadel on söövitava toimega? Ausõna huumor.

Oled sa mõõtnud õhuniiskust oma hoiustamiskohas. Mina olen, ja enamik tsikli talvekorteritest on see number 95% ümbruses. Tundub uskumatuna??? Ma ei räägi uutest majadest, kus küttega garaazid. Paljudel pole sellist võimalust. Näiteks minu koduses garaazis, kus on elektriline põrandakütegi sees ei saa kuidagi niiskust alla 85%. Kuiv pori - võta võrdluseks autoveljed. Millised näevad nad välja, kui neid regulaarselt pesta ja milliseks muutuvad isegi lakitud valuveljed, kui neid ei puhastata. Pori on tõepoolest pika peale sissesööbiv.

Kas see ei tundu pigem ülepingutamisena või on eestlastes säilinud nõuka-aegne mentaliteet, kus kõik metallne tuleb üle valada solidooliga ehk veelgi paremal juhul mässida tavotipaberisse

Kas te veidi üle ei pinguta??? Keegi pole rääkinud sellisest äärmuslikust tegevusest. Äkki on nimi "KONSERVEERIMINE" eksitav? No nimetame teda siis talviseks "hoiustamisettevalmistuseks", kui see parem on. See polegi mis tundid(päevade)epikkune tavoti, litooli ja jumal teab millega mässamine, kus kevadel võtad tsikli jälle hõbepaberi seest välja... Vaadakem tegevusi ükshaaval: tsikli pesu - normaalne ja mõistuspärane tegevus ju. Paak täis, et seest rooste ei läheks - ka normaalne ja seejuures bensustabilisaator lisada, et kevadine hala "miks mootor vahele jätab" ära jääks. See, et küünlaauku võiks tirts õli lasta on samuti normaalne - küünlaid on niikuinii aeg-ajalt kasulik kontrollida/vahetada. Keti pesemine ja puhastamine - esimene neist igapäevane tegevus, miks mitte enne talve seda teha. Kui keegi tahab, siis võin näidata teeninduses maha võetud kette, mis kätte võttes on nagu ahjuroobid - ei paindu mitte mingis suunas, sest seda pole kunagi pestud ja uuesti sisse määritud. Ja lõpuks - metallosadele kaitsevaha pihustamine - on ka elementaarne. Vanemate rataste omanikud teavad küll, palju kevadel ratast vaatama minnes talve jooksul pruuni tooni lisandunud on :-)

Lisaks siis aku kontroll ja õlivahetus. Ka normaalsed tegevused. Kevadine tsikliakumüük on ikka meie vabariigis selline, et ei jõua akusid nii palju peale tellida, kui vajadus on. Ja 90% sellest on tsiklisõbra oma lohakusest/laiskusest/teadmatusest/???

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”