Ärge vedage baiki käima!!!

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

tokintmash kirjutas:

Ega siin imestada midagi ei ole tegelt. Ülekanne on see, mis rolli mängib. Tagarattasse lastes veab mootor, millel pöördeid 1-2 käigu juures ju ikka hulga enam kui tagarattal. Kui aga 40 pealt esimesega sidur lahti lasta rebitakse mootor, mis seisab ja mida kompressioon korrlikult takistab hetkega päris hullu pöördesse.
Mootoriga pidurdades samuti ei pidurda ju seisva mootoriga vaid ikka suht keskmiste pööretega.

Tegu oli siiski baigiga. Loodetavasti sa tead, mitu kmh läheb baik esimesega välja ja siis mõtle, kas 40kmh juures on need pöörded ikka nii hullud.

Kasutaja avatar

tokintmash
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Juul 2006, 11:59
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas tokintmash »

Mul ei ole superbike aga naked, läheb esimesega 110 umbes. Mootor teeb seal juures 11 000 pööret minutis. Jagame selle siis umbes 3-ks ja saame midagi 3000-3500.
See ei ole tsikli kohta suur pöörete arv aga ülekanne on tagurpidi ja seetõttu palju suurema koormuse all.

Aga mis ma ikka vaidlen. Pole ise ühtegi auto taga vedanud kah :)

Kasutaja avatar

tokintmash
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Juul 2006, 11:59
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas tokintmash »

Tööle sõites vaatasin igaks juhuks järgi, et 40km/h teeb minu mootor siiski 4500rpm.

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Ära kustutasin, rappa läksin oma mõtetega...
DELETE

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas cool200 »

siin räägitakse pööretest ja väntvõllist,
kui kompressiooni ja 1 käiku arvestada, see on siis kui mootor pöörleb!!!-
kui see mootorile liig ,siis tagaratas lihtsalt lohiseb ja kõik,
tagaratta lohisemiseks pole mingit jõudu vaja-
-bullshitt--mootorid kannatavad palju rohkem välja kui arvate,
ega see vänt alumiiniumist pole-jõuõlga pole ollagi--
-ennem lähevad hambad maha ja ka nuudid kui et vänt kõveraks

jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)
Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

Kas kõverate-väntade-case'ide puhul pole segamini läinud põhjus ja tagajärg? Ehk hakati käima tõmbama hoopis sellepärast, et rattal vänt kõver ja käima ei läinud?


rattaletõmmatud
Postitusi: 451
Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
Tsikkel: vfr
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas rattaletõmmatud »

ehk siis moraal: kui on vaja baik käima vedada siis ettevaatlikult kõrge käiguga ja sidurit sujuvalt vabastades üldse veelparem lükates.

...nagu ratta peal...

joel
Postitusi: 1824
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 117 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

Väntvõlli kõveraks keeramiseks on päris palju jõudu tarvis. Kas sidur mitte ammu enne seda libisema ei peaks hakkama?

Joel
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Suzumen kirjutas:

Aga millest see vändaots kõveraks läheb sellisel juhul? Mis oleks Sinu teooria (ratas kukkunud pole, suuri lahtiseid metallitükke mootoris pole, mis võiksid minna hammasratta ja keti vahele)?

Kas starteri mehhanism ei pääse midagi moodi mõjutama? Arvestades lisaks veel üsna äkilise rapsakaga väntvõlli poolt.

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

Suzumen kirjutas:

Aga millest see vändaots kõveraks läheb sellisel juhul? Mis oleks Sinu teooria (ratas kukkunud pole, suuri lahtiseid metallitükke mootoris pole, mis võiksid minna hammasratta ja keti vahele)?

Teooriad puuduvad, aga pukseerimine väntvõlli kõverdumise põhjusena tundub uskumatuna, imho mõjuvad jõud ei saa olla nii suured et selle tööga hakkama saada. Samas epüüride joonistamine ja tugevusarvutused pole just minu tugevaim külg, seega liigselt suud ei pruugi. Muuseas- kas mittekäivitumise põhjus leiti peale väntvõlli korrastamist üles?

Kasutaja avatar

Inz001
Postitusi: 459
Liitunud: 26 Nov 2003, 15:30

Lugemata postitus Postitas Inz001 »

Ma arvan et see teema on asjaosaliste ja probleemi ees seisjate jaoks lahendatud, kui keegi ei usu selle saaga tõesusesse siis palun võtan teid koos Suzumaniga näiteks enda garaazis meelsasti vastu ja võime seal seda vaidlust jätkata, ma usun et siis saab kõigi uudishimu rahuldatud.
Kõigil on arvamus ja õigus seda avaldada, kuid nii mina kui Ain otseselt seisime sellise probleemi ees ja asja uurides pidime tõesti tõdema et asi peeti keeratud tugeva-järsu-kiire vedamisega.
Mõtetu on siin seletada et kes ja kus ja mida ei usu, ma ei tea arutage parem edasi kuidas mis siklilt kleepekaid ära korjata või milliseid tulesid-vilesid pillile juurde haakida-pookida.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Mõtlen siin kah.... ainus, mis midagi sellist suudaks korda saata, on löökkoormus. Ainus. Blokis tagarattaga järellohistamine sellega hakkama ei saa. Ja kui sidur ühendada libistades, ei juhtu vast ka midagi.
AGA kui lasta sellistel pööretel sidur plaksti lahti, ongi vaid kaks võimalust.

  1. Kehv sidur libiseb läbi ja mootor käivitub.
  2. Sidur ei libise läbi ja kogu löökkoormus kantakse edasi väntvõllile. 4-potise mootori ringiajamiseks on vaja siiski märkimisväärset jõudu. Aga mis tähtsaim, mootori pöörlevatel osadel on märkimisväärne inerts. Kui mootor seisab ja sa üritad talle mingi sekundikümnendiku jooksul tekitada ikka päris kõrged pöörded, siis on selge, et mootor neid pöördeid hetkega ei saavuta ja just seesama inerts ongi see jõud, mis siis väntvõlli pidurdab. Keti tõmbepool ju tegelikult rebib väntvõlli enda poole. Ja kui selle tulemusel tekkima pidav pöörlemine on takistatud (kiirendus sellisel löögil on teoreetiliselt ju lõpmatu), siis seesama tõmme tõmbabki võlli otsa kõveraks.
    Hammaste mahatõmbamisega on see lugu, et käigukastis on ju käik juba lülitatud ja hambad hambumises, seega siduri ühendamisel seal purustavat lööki ei teki. Survetugevustest aga piisab hammastel küll ja veel, et mujal midagi puruneks (nt kõverdub vända otsale lisaks või selle asemel mõni võll kastis). Ketihammasratta hambaid on aga hambumises korraga niivõrd palju, et ei maksa oodata seal hammaste maha viskamist - nende ristlõikepind on kordades suurem kui vända otsa diameeter. Nõrgim sõlm paraku ongi väntvõlli ots (see ju konsool).
    Ma ei tea, kas suutsin end arusaadavaks teha.
    Muide, arvan ka, et näiteks kui puruneb veokett ja see peaks plaksuga kuhugi kinni kiiluma, juhtub täpselt sama asi. Loha-pidurdamisel aga ei juhtu, kuna pidur ei rakendu kunagi nii järsu löögiga. Ja maantee hõõrdejõu neelavad pidurid, see ei kandu väntvõllini. Arvestage, et löök mõistena on momentaalne pidurdus. Seal ei ole hõõrdejõude. Pidurdusmaa on 0 või siis niipalju, kui võimaldab materjali elastsus. Sa võid klaaspudelil seista. Aga lase ta meetri kõrguselt kukkuda...

Samas, arvan, et siduri pehmel käsitsemisel mitte midagi sellist ei juhtu. Siiski, isegi Jawat ei joostud kunagi käima 1. käiguga. Ikka teisega. Ja isegi kõndimise kiirusest piisab - kui sellega ei käivitu, on rike mujal.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

Suzumen kirjutas:

Väntvõlli kõveraks väänamisest pole juttu olnud. Lisaks jookseb kogu väntvõll raamsaalede vahel. Väntvõlli ots kus asub nukaketi hammakas ja süüte andur on õhus (pole toestatud raamsaalede või muuga).

lugesin - mõtlesin - lugesin. Sellisel juhul on kõik kahjuks loogiline.
Pidurdamisel, kiirendamisel ei mõju sellisel juhul ju sellel võlliotsale mingeid erilisi jõudusid, kuna jõud on teises otsas (kohas, kust saab sidur oma veo). Sealt otsast käideldakse ainult nukkasid. (Nii sain ma vähemalt aru)
Sellist kõverdumist ilmselt pole võimalik tekitada mootoritel, millel kett näiteks 2 ja 3 silindri vahel vms. Seega päris suur osa inimestest võib oma bike muretult kasvõi 110 pealt esimesega käivitada, ja see koht ei kõverdu sellest. ilmselt ei ohusta see probleem ka teisi mootoreid, kui R4, kuna nendel on nukkade ringajamiseks vajaminevad jõud ilmselt väiksemad. Samuti on see koht ilmselt osadel mudelitel tugevam. (suurema lollusvaruga)
Käekõrval lükates ei suuda kuidagi 40km/h seda ratast kiirendada, seega kasvõi esimesega lükates on see löök mis tekib vända ja nukkvõllide kiiruste erinevustest tühine. (väljendus vist sant, aga eelkõige mõtlesin seda väändejõudu, mida omab väntvõll sellel hetkel, kui ta hakkab nukkasid ringi keerama)
(samas ma enda 1000cc -l ei suuda esimesega mootorit ringi saada ei üksi ega ka kahekesi lükates)

Tekkis üks uitmõte...
Kas neil 2 rattal ei võiks olla selline ühine joon, et nukakett ei olnud õige pingsusega, või pinguti kulunud, järgiandnud?
Kasvõi tühine lõtk nukaketis peaks kordades saabuvat lööki võimendama.
Kahjuks numbritesse ei oska oma mõtet panna.
Tavaliselt on hädade põhjuseks mitu kuhjuvat probleemi.
Ebaõige pingsusega nukakett ja autojärgi vedamine + antud lahendusega nukkade vedamine võiks olla küll loogiline kooslus....

Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi

-Tomm
Postitusi: 80
Liitunud: 23 Juul 2005, 01:34
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas -Tomm »

Suzumen kirjutas:

ZX-10 peale väntvõlli vahetust töötab probleemidetta. Mis Yamust saab teab vaid tuul :roll:

Izhijupp enne küsis ja vist on jäänud vastamata - kas väntvõlli vahetuse käigus leiti käimavedamise põhjus või oli väntvõlli ots ainuke mootori defekt?

Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

Inz001 kirjutas:

Mõtetu on siin seletada et kes ja kus ja mida ei usu, ma ei tea arutage parem edasi kuidas mis siklilt kleepekaid ära korjata või milliseid tulesid-vilesid pillile juurde haakida-pookida.

Inz001- no offence, aga Sinu kinnitus meetodil- "must on must seetõttu et ta ei ole valge" ei rahulda mind ja ilmselt ka teisi. Raitz ja Tsikliröövel arutlesid nähtuse lahti ja sellisena omab teema väärtust - <retsept> neile selle eest :) . Samuti pole mõtet anda oma võimete-oskuste piirilt näpunäiteid teemal kes millega tegeleda võiks! Kurat, hooaeg pole veel jõudnud lõppedagi kui osa foorumlasi muutuvad mürgisemaks kui must mamba :evil:


marr

Lugemata postitus Postitas marr »

-Tomm kirjutas:

Izhijupp enne küsis ja vist on jäänud vastamata - kas väntvõlli vahetuse käigus leiti käimavedamise põhjus või oli väntvõlli ots ainuke mootori defekt?

Suzumen ju ka kirjutas et esialgseks põhjuseks oli aku nõrk vool.

Kasutaja avatar

Inz001
Postitusi: 459
Liitunud: 26 Nov 2003, 15:30

Lugemata postitus Postitas Inz001 »

If U want U can call me Black Mamba :twisted:
Lihtsalt ma leian et sellest piisas kui Ain hoiatas et ärge vedage pille autodel järel, kerge põhjendus miks ja asi MOTT, mitte et siin ma ei tea kõigil kohe hullud faktid et võimatu ja blablabla, viisakalt kutsusin teid garaazi et tulge veenduge ise, kellel küsimusi palun loome seal arutelu ja saab kõik kenasti lahti arutatud, oli nii- oli, seega no offence dude aga mida sa siin veel pritsid siis (slap)

Modedele-Adminnile: palun muutke mu nimi "Black Mamba -ks" :bsmile:

ishijupp kirjutas:
Inz001 kirjutas:

Mõtetu on siin seletada et kes ja kus ja mida ei usu, ma ei tea arutage parem edasi kuidas mis siklilt kleepekaid ära korjata või milliseid tulesid-vilesid pillile juurde haakida-pookida.

Inz001- no offence, aga Sinu kinnitus meetodil- "must on must seetõttu et ta ei ole valge" ei rahulda mind ja ilmselt ka teisi. Raitz ja Tsikliröövel arutlesid nähtuse lahti ja sellisena omab teema väärtust - <retsept> neile selle eest :) . Samuti pole mõtet anda oma võimete-oskuste piirilt näpunäiteid teemal kes millega tegeleda võiks! Kurat, hooaeg pole veel jõudnud lõppedagi kui osa foorumlasi muutuvad mürgisemaks kui must mamba :evil:


-Tomm
Postitusi: 80
Liitunud: 23 Juul 2005, 01:34
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas -Tomm »

marr kirjutas:
-Tomm kirjutas:

Izhijupp enne küsis ja vist on jäänud vastamata - kas väntvõlli vahetuse käigus leiti käimavedamise põhjus või oli väntvõlli ots ainuke mootori defekt?

Suzumen ju ka kirjutas et esialgseks põhjuseks oli aku nõrk vool.

Jooksis natuke kiiresti ajukäärude vahelt läbi jah, kuid kuidagi raske oli ette kujutada inimest, kes nõrga aku korral viitsib hakata jändama auto ja köie leidmise ning nende omavahelise ühendamisega (mis paigi puhul ei ole lihtne), selle asemel et paar inimest abiks kutsuda ja lükkamist proovida.


-Tomm
Postitusi: 80
Liitunud: 23 Juul 2005, 01:34
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas -Tomm »

marr kirjutas:
-Tomm kirjutas:

Izhijupp enne küsis ja vist on jäänud vastamata - kas väntvõlli vahetuse käigus leiti käimavedamise põhjus või oli väntvõlli ots ainuke mootori defekt?

Suzumen ju ka kirjutas et esialgseks põhjuseks oli aku nõrk vool.

Jooksis natuke kiiresti ajukäärude vahelt läbi jah, kuid kuidagi raske oli ette kujutada inimest, kes nõrga aku korral viitsib hakata jändama auto ja köie leidmise ning nende omavahelise ühendamisega (mis paigi puhul ei ole lihtne), selle asemel et paar inimest abiks kutsuda ja lükkamist proovida.

Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

Inz001 kirjutas:

If U want U can call me Black Mamba :twisted:
Lihtsalt ma leian et sellest piisas kui Ain hoiatas et ärge vedage pille autodel järel, kerge põhjendus miks ja asi MOTT, mitte et siin ma ei tea kõigil kohe hullud faktid et võimatu ja blablabla, viisakalt kutsusin teid garaazi et tulge veenduge ise, kellel küsimusi palun loome seal arutelu ja saab kõik kenasti lahti arutatud, oli nii- oli, seega no offence dude aga mida sa siin veel pritsid siis (slap)

Pagan, tegelikult oli see üle pika aja üks tõsiselt hea teema, mis mõtlema ajendas. :bsmile: igatahes teile selle teema eest.
Noh ei ole just igapäevane, et autoga rattaid käima veetakse, pole ka igapäevane, et selle käigus kõverdub väntvõll.
Pagan ma saan aru, et inimeste vaimukusel pole piire ja ilmselt ei osanud selle mootori disainer tõesti endale ette kujutada, et keegi üritab seda mootorit käivitada autotaga vedades 1 käiguga kiirusel 40km/h
Kuigi see midagi ei anna, on ju ikka huvitav mõelda selle üle, kas antud juhtumi põhjuseks on ainult inimlik lollus, või ka mingi eelnev tehniline kõrvalekalle ettenähtust. (peale kehva aku).

Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas cool200 »

olnd sedasi ,sõitnud oma tsikliga 80-90 ga ja pidurdand tagaratta blokki,
mootor surndki välja ja last piduri lahti ja läindki uuesti käima,
sidurit polla puutund ja vänt jäändki terveks
m.o.t.t.

jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)

diio2
Postitusi: 88
Liitunud: 23 Apr 2006, 22:32
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas diio2 »

ega siin midagi. paneme rahad kokku ja teeme loom katse.
ma oleks küll tonni nõus välja käima, et seda oma silmaga näha.
ikka kuidagi uskumatu tundub.

... life begins @ 1000 cm3 (996cm3)

diio2
Postitusi: 88
Liitunud: 23 Apr 2006, 22:32
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas diio2 »

.. ja veel. oleks selliseid asju enne juhtund oleks see manuaalis suurelt ja punaselt kirjas. vastasel juhul võiks ju remondi raha tootjalt küsida. kes krt ütles, et ära vea.

... life begins @ 1000 cm3 (996cm3)

joel
Postitusi: 1824
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 117 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

See on muideks liikluseeskirjas öeldud, et ära vea...

Aga hakkasin hoopis mõtlema, et seda soovitust vedamisel sidurit ettevaatlikult päästa peab vist ka autodele laiendama. Muidu talvel külma ilma ja paksu õliga on ilmselt kuival asfaltil võimalik samamoodi hammasrihm pooleks saada. Auto väntvõlli kõveraks mineku ohtu vist küll ei tohiks olla - need ikka päris jämedad tükid.

Joel
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

diio2 kirjutas:

ega siin midagi. paneme rahad kokku ja teeme loom katse.
ma oleks küll tonni nõus välja käima, et seda oma silmaga näha.
ikka kuidagi uskumatu tundub.

Ja kui terveks jääb või mis temast isegi üle jääb.. võite mulle annetada.

Just enjoy ... nothing less, nothing more

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

Suzumen kirjutas:

Mis puutub keti pingutamisse, siis kaasaegsetel ratastel on nn automaatne ketipinguti. .

Toon nüüd ühe näite, seda küll auto valdkonnast aga vägagi seotud sellesamuse automaat ketipingutusega. Nissan Navarad alates2002a. vl tean mina paari mootorit, mis on just selle sama asjanduse pärast klapid pähe klappinud. Alguse on saanud asi sellest, et parasjagu suure kallaku peale on auto seisma jäetud (nina ülespoole) ja automaatselt 1-ne käik sisse ilma käsipidurita ja nagu see natuke tagasi vajub, ketipinguti annab niipalju järgi, et keerab ühel nukkvõllil hamba üle ning nagu nüüd starterit anda ongi "klaver põõsas", nukkvõll pooleks jne.
Kui neid kahte asja nüüd vähe kõrvutada siis antud situatsioonis saab kett just koormuse ketipingutaja poolt ja suht loogiline, et kui kett lõdvaks läheb siis äkki mingiks momendiks ta end hamba otsa sätib. Bikel see kett aga niipalju lühem, et vabalt ta ringi ära ei tee ilma ketti pingesse vedamatta ja kusagilt peab sel juhul miskit järgi andma. Kui kett pooleks ei lähe siis annab vända ots järgi...
Sellel Datsunil tegemist muidugi hüdraulilise pingutiga ja pingutis puudub fiksaator, mis toimiks mingilgi määral mittetöötava mootori korral.

Viimati muutis piloot, 11 Okt 2007, 10:26, muudetud 2 korda kokku.
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Karvik

Lugemata postitus Postitas Karvik »

tsikli kettipinguti on hammaslatt tüüpi mis korrasoleku puhul ei lase ketti lõdvaks ka kõige parema tahtmise juures

erand on loomulikult vanade väsind ketitaldade ja pinguti puhul

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

tsikli kettipinguti on hammaslatt tüüpi mis korrasoleku puhul ei lase ketti lõdvaks ka kõige parema tahtmise juures erand on loomulikult vanade väsind ketitaldade ja pinguti puhul

Just, üldistada siin ei saa. Võtame näiteks Kawa VN750 Vulcani ketipingutusmahhanismi mis on ikka üks insenerimõistuse nurisünnitus. Terve suur ja lai internet on täis õpetust, kuidas seda ringi teha nii, et nukakett üle ei hakkaks viskama. Asi on kaugel hammaslatt-tüüpi lahendusest. Insenerid on piirdunud ketitalla ja seda surve all hoidva tavapärase vedruga...

Aga mis puutub teemasse, siis olen seisukohal, et starter on teatud piirvõimsusega võimeline tsiklit käima vedama; juhuslik asjade kokkulangemine autoga käimatõmbamise korral võib tulemuseks anda aga mida iganes. Seega on mul au seda teemat lehekülgede kaupa lugeda aga olles ise väntvõlle samal meetodil mitte kõverdanud, siis ei oska praktika koha pealt sõna võtta. Sarnane (aga mitte sama) müstika on mul olemas laua peal oma Husabergi vänvõlli näol, millelt on lihtsalt ühest otsast suur tükk ära murdunud. Mis oli reaalne põhjus, jääbki mõistatuseks. Näen vaid tagajärgi...

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

marr

Lugemata postitus Postitas marr »

diio2 kirjutas:

.. ja veel. oleks selliseid asju enne juhtund oleks see manuaalis suurelt ja punaselt kirjas. vastasel juhul võiks ju remondi raha tootjalt küsida. kes krt ütles, et ära vea.

me siiski ei ela ameerikas et kõik peab suurelt ja punaselt igal pool kirjas olema.
Kui tehas oleks mõelnud et tsiklit hakatakse autoga käima vedama siis oleks ka talle sellejaoks ette konks tehtud :lol:


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

marr kirjutas:

Kui tehas oleks mõelnud et tsiklit hakatakse autoga käima vedama siis oleks ka talle sellejaoks ette konks tehtud :lol:

EEsti poisid on kuldsete kätega ja kohati kõvasti targemad, kui mingid tehase tippkonstruktorid, asi siis see konks sinna bike`le ette installida ei ole..., lõdva randmega... :lol: :twisted:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”