Ärge vedage baiki käima!!!

Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

Suzumen kirjutas:

Väntvõlli kõveraks väänamisest pole juttu olnud. Lisaks jookseb kogu väntvõll raamsaalede vahel. Väntvõlli ots kus asub nukaketi hammakas ja süüte andur on õhus (pole toestatud raamsaalede või muuga).

lugesin - mõtlesin - lugesin. Sellisel juhul on kõik kahjuks loogiline.
Pidurdamisel, kiirendamisel ei mõju sellisel juhul ju sellel võlliotsale mingeid erilisi jõudusid, kuna jõud on teises otsas (kohas, kust saab sidur oma veo). Sealt otsast käideldakse ainult nukkasid. (Nii sain ma vähemalt aru)
Sellist kõverdumist ilmselt pole võimalik tekitada mootoritel, millel kett näiteks 2 ja 3 silindri vahel vms. Seega päris suur osa inimestest võib oma bike muretult kasvõi 110 pealt esimesega käivitada, ja see koht ei kõverdu sellest. ilmselt ei ohusta see probleem ka teisi mootoreid, kui R4, kuna nendel on nukkade ringajamiseks vajaminevad jõud ilmselt väiksemad. Samuti on see koht ilmselt osadel mudelitel tugevam. (suurema lollusvaruga)
Käekõrval lükates ei suuda kuidagi 40km/h seda ratast kiirendada, seega kasvõi esimesega lükates on see löök mis tekib vända ja nukkvõllide kiiruste erinevustest tühine. (väljendus vist sant, aga eelkõige mõtlesin seda väändejõudu, mida omab väntvõll sellel hetkel, kui ta hakkab nukkasid ringi keerama)
(samas ma enda 1000cc -l ei suuda esimesega mootorit ringi saada ei üksi ega ka kahekesi lükates)

Tekkis üks uitmõte...
Kas neil 2 rattal ei võiks olla selline ühine joon, et nukakett ei olnud õige pingsusega, või pinguti kulunud, järgiandnud?
Kasvõi tühine lõtk nukaketis peaks kordades saabuvat lööki võimendama.
Kahjuks numbritesse ei oska oma mõtet panna.
Tavaliselt on hädade põhjuseks mitu kuhjuvat probleemi.
Ebaõige pingsusega nukakett ja autojärgi vedamine + antud lahendusega nukkade vedamine võiks olla küll loogiline kooslus....

Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”