Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.
Kas keegi oskab nõu anda? husabergil el.spidokas. Kontrollisin kontaktid üle! Magnetandur esirattal ei toimi nagu?! kas on võimalik et seistes midagi seal nässu läheb? Ratas uus peaaegu aga paar viimast kuud ei olnud kasutuses ja peale seda ei toimi enam. See magnetandur nagu ühes tükis kuni spidokani ja väga lihtne jupp tundub olema,juhe kah visuaalsel vaatlusel terve.
no asi selline ,et esirattast tuleb magnetandurist juhe kella. enne kella on pistik,tegin selle lahti ...kui kellapoolsed otsad kokku ühendan(mida teeb ka magnetandur kui ratas keerleb) siis kell hakkas ilusti tööle! st. kell on korras! järgi jäi ainult see rüüs juhe mis läheb ühes tükis kuni pidurisadulani kus selline nagu poldikujuline andur! kuna see jupp väga lihtsa konstruktsiooniga ja kõik ühendused tehtud termokahanevaga jne siis seda kontrollida juba raske ja ma ei oska! et testeriga äkki saaks kuidagi??! ideepoolest peaks siis oommeetriga nägema kas magnet ühendab kokku ja lahti vms.? ja ikka kuna tegu tutika rattaga siis ei usu et see magnetandur lihtsalt katki läks! seal puuduvad nagu igast liikuvad osad. Et ainuke võimalus et seal rüüs on kuskilt juhe katki aga ei ole visualselt küll kuskilt näha et oleks rüü kahjustada saand vms.
ideepoolest peaks siis oommeetriga nägema kas magnet ühendab kokku ja lahti vms.?
Idee poolest peaks jah. Kõlab väga sedamoodi, et herkon on ratta juures (magnetiga suletav mehaaniline kontakt - nagu jalgrattaspidokatel). Pane oommeeter külge ja keeruta ratast, vaata kas lülitab. Võid proovida ka lihtsalt magneti anduri juurde panna ja vaata, kas selle peale lülitab (magnet peab õiges asendis olema anduri suhtes, nii et proovi erinevaid variante).
proovin jah homme seda teha ,lisaks võiks ka natuke koputada seda herkonit! et äkki see magnetkontakt on kinni jäänud seal sees.
Teine variant on ,et juhe koos rüüga on kuskile kännu taha jäänud ja on niipalju venitanud kuskilt ,et seest juhe puruks läinud!...aga visuaalselt ei ole küll näha seda kuskilt. jah hea mõte...koksan haamriga seda herkonit natuke,ma arvan ,et sab korda!
pane tester anduri külge. Keera ratast magneti kohal edasi-tagasi, et tester ikka näitaks, kiiresti ratast ringi ajades ei pruugi näidata(eriti odavamad, millel on pikem reageerimisaeg)
pane anduri külge mõni jalgratta spidomeeter.
Kui kumbki variant ei näita mdiagi, siis järelikult ei tule sinna kaablisse midagi.
Haruta see poldikujuline andur lahti, vaata mis sees on:) Vajadusel saab ju selle herkonlüliti ära vahetada. Termokahanev rüüž ei maksa ka ju palju, ehk mingi 25 kr/m. Kuigi vaevalt, et see seal termokahanev on...
lugesin eile manualist ,et selle magneti ja anduri vaheline kaugus peab olema 2-4 mm! kõigepealt tsekkan kas seal ei ole midagi nihu. Äkki on see herkon koos poldiga mille sees ta istub lahti vibranud ja mõned mm id liiga kaugel?
siis magnet peaks vist ikka ketta küljes olema v eksin? seal piduriketta 1hes augus on nagu pressitud mingi met. junn, et ma mõtlen see ongi see magnet.
siis magnet peaks vist ikka ketta küljes olema v eksin? seal piduriketta 1hes augus on nagu pressitud mingi met. junn, et ma mõtlen see ongi see magnet.
Jah seesama, proovi metalliga, kas ikka magnet poldipea küljes on.
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Nii...tänan kõiki kes abiks olid aga meie kõigi kurvastuseks lõppes asi suht igavalt ja lihtsalt. niisiis,ei mahtunud mõõtma seal vahel seda herkoni ja magneti vahemaad aga keerasin julmalt poolteist ringi peale seda herkoniga polti ja spido hakkas tööle! igav!
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.