Gsxr 600

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
Lärry

Gsxr 600

Lugemata postitus Postitas Lärry »

Tere!

Aeg on niikaugele jõudnud, et hakkan vaatama uut tsiklit. Suvi otsa sai sõidetud 37 kw baigiga, ning nüüdseks see maha müüdud, võimsama soetamise eesmärgil. Pikkust endal 181 ja kaalu 75kg. Mitmekuulist baikeri foorumi lugemist 8) ja auto24-s tsiklite uurimise on sõelale jäänud mõned margid. RF600, gsx600f ja gsxr 600. Raha on välja käia 35k.
Niisiis. Kuna auto24-ja on siginenud mõni kena gixxer, otsustasin neid hetkel lähemalt uurida. Kas selle rattaga kannatab ka nt 250 km jutti sõita, ilma et pärast kann küljest ära kukuks koos kätega või on ikkagi ainult linnas sõitmise ratas? Silma jäi nt see: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

On äkki mõne foorumlase oma?

:wink:

Viimati muutis Lärry, 04 Okt 2007, 14:15, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Vidget »

Bike ei ole sul nüüd küll kindlasti mitte linnas paugutamise jaoks!

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Tere Lärry, kui Gixxer on linnas paugutamise ratas, mida sa siis ülejäänud nelja käiguga teed? :).


Teema algataja
koma

Lugemata postitus Postitas koma »

Minu ratas jah. Kannatab pikki otsi teha, kui õpid põlvedega ratast hoidma :) Eseimeste sõitude ajal oli ka kuni 50km-ga randmed valusad. Selg ei ole väsinud.


Teema algataja
Lärry

Lugemata postitus Postitas Lärry »

Kuna depoost ostsid ja miks müüd? :wink:


Teema algataja
koma

Lugemata postitus Postitas koma »

Juuni lõpus ostsin, sellest ajast c.a 6000 km sõitnud. Müün, sest elukohavahetus nõuab oodatust suuremaid väljaminekuid. Aitäh reklaami eest! Huvilisi on nüüd hulgim tekkinud.:)

Kasutaja avatar

Suzu-poiss
Postitusi: 124
Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
Tsikkel: Yamaha XJR1300
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Suzu-poiss »

mx77 kirjutas:

Tere Lärry, kui Gixxer on linnas paugutamise ratas, mida sa siis ülejäänud nelja käiguga teed? :).

gsxxr pole linna masin. liiga võimas linnas sõitmiseks

Jawa 634, Honda CM 400, Kawasaki zx6r, Suzuki GSXR 750, Yamaha XJR1300
53300612

Teema algataja
Lärry

Lugemata postitus Postitas Lärry »

koma kirjutas:

Juuni lõpus ostsin, sellest ajast c.a 6000 km sõitnud. Müün, sest elukohavahetus nõuab oodatust suuremaid väljaminekuid. Aitäh reklaami eest! Huvilisi on nüüd hulgim tekkinud.:)

No võta heaks :)

Aga ühesõnaga vaatan midagi rohkem touringut. Mõni kena RF 600 võiks jälle müüki ilmuda, kuigi nad tunduvad kõik maru kärtspunased olema. :roll:

Kasutaja avatar

Bullet1222
Postitusi: 157
Liitunud: 20 Apr 2007, 12:45
Tsikkel: Jawa 350, Hayabusa, Diavel
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Bullet1222 »

Suzu-poiss kirjutas:
mx77 kirjutas:

Tere Lärry, kui Gixxer on linnas paugutamise ratas, mida sa siis ülejäänud nelja käiguga teed? :).

gsxxr pole linna masin. liiga võimas linnas sõitmiseks

...jah, kui nii võtta, siis roller peaks olema ideaalne linnamasin. :wack: :D

Riga 13 > Riga Delta > Jawa 360/350 (1972) > Honda VTR1000F Firestorm (1998) > Suzuki GSX1300R Hayabusa (2010) > Ducati Diavel (2017)


uuggu
Postitusi: 232
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:13

Lugemata postitus Postitas uuggu »

baik on baik ja nõuab vastavat meelelaadi juhilt. kes on loomult baigimees, saab ka pikemad otsad tehtud ning tema jaoks kaaluvad muud baigi omadused ebamugavuse yles. linnas kulgeda pole ka probleeme, isegi yks pluss on, clipon lenksud on jupp kitsamad kui touringratastel või endurtsidel, seega mahub ummikutes paremini läbi... :)

600ne on sihuke asi, et alguses tundub, et paras alustada, aga samas võib liiga kiiresti lahjaks jääda...ehk kasvad kähku välja...


Teema algataja
koma

Lugemata postitus Postitas koma »

Jääb lahjaks milleks? Olgem ausad, LE järgimiseks on seda ratast liiga palju. "Seljakotiga" maanteel sõites on võimsust möödasõitudeks piisavalt. Aga küsimus otstarbekuses on õigustatud, matkamiseks osta touring või classic.

Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas pacaan »

uuggu kirjutas:

600ne on sihuke asi, et alguses tundub, et paras alustada, aga samas võib liiga kiiresti lahjaks jääda...ehk kasvad kähku välja...

ULME 8)

mõned aastad olen motikatega sõitnud aga oma gsxr 600 on ikka veel aegajalt kergelt hirmutav. seda nö lahjaks jäämise/mittejäämise juttu on muidugi erinevates teemades lõpmatuseni juba räägitud - korralik 600 bike korralikult lahti keeratuna "lahjaks" ei tohiks küll eriti kellegile jääda (peale Korke, muidugi :shock: )

samas eelpool nimetatud 97a mudelit pole ise proovinud eriti :roll:

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

Suzu-poiss
Postitusi: 124
Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
Tsikkel: Yamaha XJR1300
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Suzu-poiss »

pacaan kirjutas:
uuggu kirjutas:

600ne on sihuke asi, et alguses tundub, et paras alustada, aga samas võib liiga kiiresti lahjaks jääda...ehk kasvad kähku välja...

ULME 8)

mõned aastad olen motikatega sõitnud aga oma gsxr 600 on ikka veel aegajalt kergelt hirmutav. seda nö lahjaks jäämise/mittejäämise juttu on muidugi erinevates teemades lõpmatuseni juba räägitud - korralik 600 bike korralikult lahti keeratuna "lahjaks" ei tohiks küll eriti kellegile jääda (peale Korke, muidugi :shock: )

samas eelpool nimetatud 97a mudelit pole ise proovinud eriti :roll:

korke on hull heas mõttes. ZX10r lasi ka peeneks ja rääkis et võiks veidi võimsam olla

Jawa 634, Honda CM 400, Kawasaki zx6r, Suzuki GSXR 750, Yamaha XJR1300
53300612
Kasutaja avatar

-Kristo-
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Apr 2007, 15:13
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas -Kristo- »

Olen ka nüüd mõnda aega '97 aasta GSX-R 750'ga kulgenud ja ei ole ühtegi paha sõna öelda linnas liikumise kohta. Lahjaks ei jää isegi 600'ne. Ainuke mis natuke häiris võrreldes sõbra FZR 1000ga, et käigud võiksid pikemad olla.
Istumisasendi kohta ei oska sõna võtta, mina harjusin üsna kiiresti ära.
Küll aga, SRAD mudelit (1996-2000 GSX-R 600/750) ostma minnes tuleb kindlasti kuulata külma mootorit tühikäigul. Nende mudelite tüüpveaks on ketipinguti kulumine, ning seda kuuleb kõige paremini just külma mootori puhul. Soojaks minnes võib ära kaduda. Käisin just ükspäev siin Tartu Motodepoos kaemas üht '98 750st, sellel oli eelnimetatud lagin sees. Loomulikult on see viga parandatav, kuid varuosade hindu teadmata, jäi ta meist ostmata.

Kasutaja avatar

Hendri
Postitusi: 200
Liitunud: 22 Juun 2006, 00:01
Tsikkel: Z1000
Tänanud: 21 korda

Lugemata postitus Postitas Hendri »

Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

-Kristo- kirjutas:

Küll aga, SRAD mudelit (1996-2000 GSX-R 600/750) ostma minnes tuleb kindlasti kuulata külma mootorit tühikäigul. Nende mudelite tüüpveaks on ketipinguti kulumine, ning seda kuuleb kõige paremini just külma mootori puhul. Soojaks minnes võib ära kaduda. Käisin just ükspäev siin Tartu Motodepoos kaemas üht '98 750st, sellel oli eelnimetatud lagin sees. Loomulikult on see viga parandatav, kuid varuosade hindu teadmata, jäi ta meist ostmata.

SRAD - Suzuki Ram-Air Direct ehk nö õhu "sissepritse" õhufiltrisse. Kuidas küll see süsteem kulutab mootoriketti rohkem kui analoogsel mootoril ilma selle süsteemita?

Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Suzumen kirjutas:

Peenistanud on ta tõesti kõiki oma rattaid...

Loodetavasti siiski mitte (lol)

Sry OT :oops:

Hans

V-MAX
Kasutaja avatar

Suzu-poiss
Postitusi: 124
Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
Tsikkel: Yamaha XJR1300
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Suzu-poiss »

-Kristo- kirjutas:

Olen ka nüüd mõnda aega '97 aasta GSX-R 750'ga kulgenud ja ei ole ühtegi paha sõna öelda linnas liikumise kohta. Lahjaks ei jää isegi 600'ne. Ainuke mis natuke häiris võrreldes sõbra FZR 1000ga, et käigud võiksid pikemad olla.
Istumisasendi kohta ei oska sõna võtta, mina harjusin üsna kiiresti ära.
Küll aga, SRAD mudelit (1996-2000 GSX-R 600/750) ostma minnes tuleb kindlasti kuulata külma mootorit tühikäigul. Nende mudelite tüüpveaks on ketipinguti kulumine, ning seda kuuleb kõige paremini just külma mootori puhul. Soojaks minnes võib ära kaduda. Käisin just ükspäev siin Tartu Motodepoos kaemas üht '98 750st, sellel oli eelnimetatud lagin sees. Loomulikult on see viga parandatav, kuid varuosade hindu teadmata, jäi ta meist ostmata.

oman mainitud Suzuki GSX-R 750 SRAD masinat 1996 aasta oma ja vahetasi nuka keti ära. kett maksab 1000 eek keti tallad 500 eek tk ja automaat pinguti 1000 eek ehk 3000 eeki, ramost saab need jupid 2 nädalaga. mul vedas et kõik oli kohapeal olemas, aga tõesti nuki kett ja pinguti venivad välja sellel mudeli päris kiiresti

Jawa 634, Honda CM 400, Kawasaki zx6r, Suzuki GSXR 750, Yamaha XJR1300
53300612
Kasutaja avatar

-Kristo-
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Apr 2007, 15:13
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas -Kristo- »

Freaksmart kirjutas:
-Kristo- kirjutas:

Küll aga, SRAD mudelit (1996-2000 GSX-R 600/750) ostma minnes tuleb kindlasti kuulata külma mootorit tühikäigul. Nende mudelite tüüpveaks on ketipinguti kulumine, ning seda kuuleb kõige paremini just külma mootori puhul. Soojaks minnes võib ära kaduda. Käisin just ükspäev siin Tartu Motodepoos kaemas üht '98 750st, sellel oli eelnimetatud lagin sees. Loomulikult on see viga parandatav, kuid varuosade hindu teadmata, jäi ta meist ostmata.

SRAD - Suzuki Ram-Air Direct ehk nö õhu "sissepritse" õhufiltrisse. Kuidas küll see süsteem kulutab mootoriketti rohkem kui analoogsel mootoril ilma selle süsteemita?

Ei ole väitnudki et SRAD süsteem midagi mõjutab, üritasin öelda et antud MUDELITEL on see tüüpveaks. Lisasin ka selgituse sulgudesse nagu näha.

Kasutaja avatar

Suzu-poiss
Postitusi: 124
Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
Tsikkel: Yamaha XJR1300
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Suzu-poiss »

-Kristo- kirjutas:
Freaksmart kirjutas:
-Kristo- kirjutas:

Küll aga, SRAD mudelit (1996-2000 GSX-R 600/750) ostma minnes tuleb kindlasti kuulata külma mootorit tühikäigul. Nende mudelite tüüpveaks on ketipinguti kulumine, ning seda kuuleb kõige paremini just külma mootori puhul. Soojaks minnes võib ära kaduda. Käisin just ükspäev siin Tartu Motodepoos kaemas üht '98 750st, sellel oli eelnimetatud lagin sees. Loomulikult on see viga parandatav, kuid varuosade hindu teadmata, jäi ta meist ostmata.

SRAD - Suzuki Ram-Air Direct ehk nö õhu "sissepritse" õhufiltrisse. Kuidas küll see süsteem kulutab mootoriketti rohkem kui analoogsel mootoril ilma selle süsteemita?

Ei ole väitnudki et SRAD süsteem midagi mõjutab, üritasin öelda et antud MUDELITEL on see tüüpveaks. Lisasin ka selgituse sulgudesse nagu näha.

tegelt on sradi seerja masinate mootor suht pommi kindel. väga hästi töötab kui hoolitsed tema eest

Jawa 634, Honda CM 400, Kawasaki zx6r, Suzuki GSXR 750, Yamaha XJR1300
53300612
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

pacaan kirjutas:
uuggu kirjutas:

600ne on sihuke asi, et alguses tundub, et paras alustada, aga samas võib liiga kiiresti lahjaks jääda...ehk kasvad kähku välja...

ULME 8)

mõned aastad olen motikatega sõitnud aga oma gsxr 600 on ikka veel aegajalt kergelt hirmutav. seda nö lahjaks jäämise/mittejäämise juttu on muidugi erinevates teemades lõpmatuseni juba räägitud - korralik 600 bike korralikult lahti keeratuna "lahjaks" ei tohiks küll eriti kellegile jääda (peale Korke, muidugi :shock: )

samas eelpool nimetatud 97a mudelit pole ise proovinud eriti :roll:

Siinkohal tuleb mängu ka see, et mille jaoks ratast kasutatakse. Kui soov on tihti tagarattas sõita siis 600ne jääb küll lahjaks. Jah, saab küll rattasse, kuid suurema piinamisega ja kogu "protseduur" on vähem nauditav. Tonnisega on lihtsalt gaasikeeramise lust. See on minu puhul näiteks 1 suur põhjus, miks ma enam 600st ei taha. Tagarattal sõit tekitab sõltuvust. :twisted:

Just enjoy ... nothing less, nothing more

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Eeee.
Bash, tagarattasõiduks saab panna rattale ka ülikuradisuure tagumise hammasratta ja sõita igaspoosis nina püsti.

Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Võtke nüüd kätte ja keerake 600'ne TÕESTI TÜHJAKS.Tahaks kohe näha.
Ja tagarattalsõidu kohta ütleks ühte - gaasist tagarattasse, ehk power-wheelie on palju ohtlikum, kui clutch-rev abiga :) .Siduriga tuleb väga sujuvalt ja pehmelt üles, ning ei ole mingit ärplemist.Nagu juba posti alguses mainisin, unustage need "600ccm on kusikud, tonn on ikka ratas" jutud :wink:

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

Suzu-poiss
Postitusi: 124
Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
Tsikkel: Yamaha XJR1300
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Suzu-poiss »

Primo kirjutas:

Võtke nüüd kätte ja keerake 600'ne TÕESTI TÜHJAKS.Tahaks kohe näha.
Ja tagarattalsõidu kohta ütleks ühte - gaasist tagarattasse, ehk power-wheelie on palju ohtlikum, kui clutch-rev abiga :) .Siduriga tuleb väga sujuvalt ja pehmelt üles, ning ei ole mingit ärplemist.Nagu juba posti alguses mainisin, unustage need "600ccm on kusikud, tonn on ikka ratas" jutud :wink:

räägid nagu väike titta :D bike on bike ja väike laps mõtleb nii et ossa tal on tonnine üli lagi üli äss. isegi 125cc saab kino teha. no jah 1000cc on parem aga kui sõita osata siis saab kõigega hakkama. ja siduriga nokka lasta pole lõbus. sa sõida oma võrriga edasi,ja ära tule rääkima mis hea on

Jawa 634, Honda CM 400, Kawasaki zx6r, Suzuki GSXR 750, Yamaha XJR1300
53300612
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

Primo kirjutas:

Võtke nüüd kätte ja keerake 600'ne TÕESTI TÜHJAKS.Tahaks kohe näha.
Ja tagarattalsõidu kohta ütleks ühte - gaasist tagarattasse, ehk power-wheelie on palju ohtlikum, kui clutch-rev abiga :) .Siduriga tuleb väga sujuvalt ja pehmelt üles, ning ei ole mingit ärplemist.Nagu juba posti alguses mainisin, unustage need "600ccm on kusikud, tonn on ikka ratas" jutud :wink:

Täiesti maitse küsimus ja jube mõttetu teema mille üle vaielda. Lisaks ei ole paljudel inimestel lihtsalt nii palju raha, et siduriga tagarattal sõitu harrastada :D. Ja tühjaks tõesti ei suuda isegi 600st enamik keerata meist. Aga kas see keelab meil tonnise ostu ? Kuigi jah, ise ka ei poolda suhtumist, et esimeseks kindlasti tonnine. Kurve on ikka oluliselt raskem selgeks õppida. Muud kõike saab.

Just enjoy ... nothing less, nothing more

Rene
Postitusi: 190
Liitunud: 06 Okt 2005, 12:40
Asukoht: Tln/Prn

Lugemata postitus Postitas Rene »

Suzu-poiss kirjutas:
Primo kirjutas:

Võtke nüüd kätte ja keerake 600'ne TÕESTI TÜHJAKS.Tahaks kohe näha.
Ja tagarattalsõidu kohta ütleks ühte - gaasist tagarattasse, ehk power-wheelie on palju ohtlikum, kui clutch-rev abiga :) .Siduriga tuleb väga sujuvalt ja pehmelt üles, ning ei ole mingit ärplemist.Nagu juba posti alguses mainisin, unustage need "600ccm on kusikud, tonn on ikka ratas" jutud :wink:

räägid nagu väike titta :D bike on bike ja väike laps mõtleb nii et ossa tal on tonnine üli lagi üli äss. isegi 125cc saab kino teha. no jah 1000cc on parem aga kui sõita osata siis saab kõigega hakkama. ja siduriga nokka lasta pole lõbus. sa sõida oma võrriga edasi,ja ära tule rääkima mis hea on

Loe nüüd palun Primo posti uuesti :lol:

Kasutaja avatar

loonik
Postitusi: 163
Liitunud: 25 Dets 2004, 19:26
Asukoht: Aruküla,TLN / Husqvarna FE350

Lugemata postitus Postitas loonik »

Ärge nüüd laske emotsioonidel möllata. Õigus on selles vaidluses mõlemal poolel. Rajale on minusugusel (tõenäoliselt põhjamaade suurimal kusikul?) 600-st küll ja rohkem. Andestab paljud vead seal erinevalt tonnisest. Tänaval on aga minu valik 1000-ne igal juhul. Saab mõnusalt käike lappamata toimetada ja tagarattasse läheb ka ainult gaasiga 2- ja 3-da käiguga. Pidavat ka 4-daga minema aga julgust jääb selle proovimiseks väheseks.

Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Eks ma sõidan oma võrriga edasi :( ...

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Villem »

loonik kirjutas:

Ärge nüüd laske emotsioonidel möllata. Õigus on selles vaidluses mõlemal poolel. Rajale on minusugusel (tõenäoliselt põhjamaade suurimal kusikul?) 600-st küll ja rohkem. Andestab paljud vead seal erinevalt tonnisest. Tänaval on aga minu valik 1000-ne igal juhul. Saab mõnusalt käike lappamata toimetada ja tagarattasse läheb ka ainult gaasiga 2- ja 3-da käiguga. Pidavat ka 4-daga minema aga julgust jääb selle proovimiseks väheseks.

Vaat see konesuurus ja juhitavus on väga erinevad asjad. Oleneb täiesti ratta ehitusest ja iseärasustest. Võin öelda, et näiteks minu paat (gixxef 750) andestab tunduvalt rohkem (on juhitavuselt uimasem ja stabiilsem) kui näiteks 600'ne gixxer või midagi taolist.

Terv,
Villem aka Villu aka Madis :)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”