Gsxr 600
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Gsxr 600
Tere!
Aeg on niikaugele jõudnud, et hakkan vaatama uut tsiklit. Suvi otsa sai sõidetud 37 kw baigiga, ning nüüdseks see maha müüdud, võimsama soetamise eesmärgil. Pikkust endal 181 ja kaalu 75kg. Mitmekuulist baikeri foorumi lugemist ja auto24-s tsiklite uurimise on sõelale jäänud mõned margid. RF600, gsx600f ja gsxr 600. Raha on välja käia 35k.
Niisiis. Kuna auto24-ja on siginenud mõni kena gixxer, otsustasin neid hetkel lähemalt uurida. Kas selle rattaga kannatab ka nt 250 km jutti sõita, ilma et pärast kann küljest ära kukuks koos kätega või on ikkagi ainult linnas sõitmise ratas? Silma jäi nt see: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
On äkki mõne foorumlase oma?
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 124
- Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
- Tsikkel: Yamaha XJR1300
- Asukoht: tallinn
-
Teema algataja
koma kirjutas:Juuni lõpus ostsin, sellest ajast c.a 6000 km sõitnud. Müün, sest elukohavahetus nõuab oodatust suuremaid väljaminekuid. Aitäh reklaami eest! Huvilisi on nüüd hulgim tekkinud.
No võta heaks
Aga ühesõnaga vaatan midagi rohkem touringut. Mõni kena RF 600 võiks jälle müüki ilmuda, kuigi nad tunduvad kõik maru kärtspunased olema.
-
- Postitusi: 157
- Liitunud: 20 Apr 2007, 12:45
- Tsikkel: Jawa 350, Hayabusa, Diavel
- Asukoht: Tallinn
Suzu-poiss kirjutas:mx77 kirjutas:Tere Lärry, kui Gixxer on linnas paugutamise ratas, mida sa siis ülejäänud nelja käiguga teed?
.
gsxxr pole linna masin. liiga võimas linnas sõitmiseks
...jah, kui nii võtta, siis roller peaks olema ideaalne linnamasin.
Riga 13 > Riga Delta > Jawa 360/350 (1972) > Honda VTR1000F Firestorm (1998) > Suzuki GSX1300R Hayabusa (2010) > Ducati Diavel (2017)
baik on baik ja nõuab vastavat meelelaadi juhilt. kes on loomult baigimees, saab ka pikemad otsad tehtud ning tema jaoks kaaluvad muud baigi omadused ebamugavuse yles. linnas kulgeda pole ka probleeme, isegi yks pluss on, clipon lenksud on jupp kitsamad kui touringratastel või endurtsidel, seega mahub ummikutes paremini läbi...
600ne on sihuke asi, et alguses tundub, et paras alustada, aga samas võib liiga kiiresti lahjaks jääda...ehk kasvad kähku välja...
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
uuggu kirjutas:600ne on sihuke asi, et alguses tundub, et paras alustada, aga samas võib liiga kiiresti lahjaks jääda...ehk kasvad kähku välja...
ULME
mõned aastad olen motikatega sõitnud aga oma gsxr 600 on ikka veel aegajalt kergelt hirmutav. seda nö lahjaks jäämise/mittejäämise juttu on muidugi erinevates teemades lõpmatuseni juba räägitud - korralik 600 bike korralikult lahti keeratuna "lahjaks" ei tohiks küll eriti kellegile jääda (peale Korke, muidugi )
samas eelpool nimetatud 97a mudelit pole ise proovinud eriti
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Postitusi: 124
- Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
- Tsikkel: Yamaha XJR1300
- Asukoht: tallinn
pacaan kirjutas:uuggu kirjutas:600ne on sihuke asi, et alguses tundub, et paras alustada, aga samas võib liiga kiiresti lahjaks jääda...ehk kasvad kähku välja...
ULME
mõned aastad olen motikatega sõitnud aga oma gsxr 600 on ikka veel aegajalt kergelt hirmutav. seda nö lahjaks jäämise/mittejäämise juttu on muidugi erinevates teemades lõpmatuseni juba räägitud - korralik 600 bike korralikult lahti keeratuna "lahjaks" ei tohiks küll eriti kellegile jääda (peale Korke, muidugi
)
samas eelpool nimetatud 97a mudelit pole ise proovinud eriti
korke on hull heas mõttes. ZX10r lasi ka peeneks ja rääkis et võiks veidi võimsam olla
53300612
Olen ka nüüd mõnda aega '97 aasta GSX-R 750'ga kulgenud ja ei ole ühtegi paha sõna öelda linnas liikumise kohta. Lahjaks ei jää isegi 600'ne. Ainuke mis natuke häiris võrreldes sõbra FZR 1000ga, et käigud võiksid pikemad olla.
Istumisasendi kohta ei oska sõna võtta, mina harjusin üsna kiiresti ära.
Küll aga, SRAD mudelit (1996-2000 GSX-R 600/750) ostma minnes tuleb kindlasti kuulata külma mootorit tühikäigul. Nende mudelite tüüpveaks on ketipinguti kulumine, ning seda kuuleb kõige paremini just külma mootori puhul. Soojaks minnes võib ära kaduda. Käisin just ükspäev siin Tartu Motodepoos kaemas üht '98 750st, sellel oli eelnimetatud lagin sees. Loomulikult on see viga parandatav, kuid varuosade hindu teadmata, jäi ta meist ostmata.
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
-Kristo- kirjutas:Küll aga, SRAD mudelit (1996-2000 GSX-R 600/750) ostma minnes tuleb kindlasti kuulata külma mootorit tühikäigul. Nende mudelite tüüpveaks on ketipinguti kulumine, ning seda kuuleb kõige paremini just külma mootori puhul. Soojaks minnes võib ära kaduda. Käisin just ükspäev siin Tartu Motodepoos kaemas üht '98 750st, sellel oli eelnimetatud lagin sees. Loomulikult on see viga parandatav, kuid varuosade hindu teadmata, jäi ta meist ostmata.
SRAD - Suzuki Ram-Air Direct ehk nö õhu "sissepritse" õhufiltrisse. Kuidas küll see süsteem kulutab mootoriketti rohkem kui analoogsel mootoril ilma selle süsteemita?
-
- Postitusi: 124
- Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
- Tsikkel: Yamaha XJR1300
- Asukoht: tallinn
-Kristo- kirjutas:Olen ka nüüd mõnda aega '97 aasta GSX-R 750'ga kulgenud ja ei ole ühtegi paha sõna öelda linnas liikumise kohta. Lahjaks ei jää isegi 600'ne. Ainuke mis natuke häiris võrreldes sõbra FZR 1000ga, et käigud võiksid pikemad olla.
Istumisasendi kohta ei oska sõna võtta, mina harjusin üsna kiiresti ära.
Küll aga, SRAD mudelit (1996-2000 GSX-R 600/750) ostma minnes tuleb kindlasti kuulata külma mootorit tühikäigul. Nende mudelite tüüpveaks on ketipinguti kulumine, ning seda kuuleb kõige paremini just külma mootori puhul. Soojaks minnes võib ära kaduda. Käisin just ükspäev siin Tartu Motodepoos kaemas üht '98 750st, sellel oli eelnimetatud lagin sees. Loomulikult on see viga parandatav, kuid varuosade hindu teadmata, jäi ta meist ostmata.
oman mainitud Suzuki GSX-R 750 SRAD masinat 1996 aasta oma ja vahetasi nuka keti ära. kett maksab 1000 eek keti tallad 500 eek tk ja automaat pinguti 1000 eek ehk 3000 eeki, ramost saab need jupid 2 nädalaga. mul vedas et kõik oli kohapeal olemas, aga tõesti nuki kett ja pinguti venivad välja sellel mudeli päris kiiresti
53300612
Freaksmart kirjutas:-Kristo- kirjutas:Küll aga, SRAD mudelit (1996-2000 GSX-R 600/750) ostma minnes tuleb kindlasti kuulata külma mootorit tühikäigul. Nende mudelite tüüpveaks on ketipinguti kulumine, ning seda kuuleb kõige paremini just külma mootori puhul. Soojaks minnes võib ära kaduda. Käisin just ükspäev siin Tartu Motodepoos kaemas üht '98 750st, sellel oli eelnimetatud lagin sees. Loomulikult on see viga parandatav, kuid varuosade hindu teadmata, jäi ta meist ostmata.
SRAD - Suzuki Ram-Air Direct ehk nö õhu "sissepritse" õhufiltrisse. Kuidas küll see süsteem kulutab mootoriketti rohkem kui analoogsel mootoril ilma selle süsteemita?
Ei ole väitnudki et SRAD süsteem midagi mõjutab, üritasin öelda et antud MUDELITEL on see tüüpveaks. Lisasin ka selgituse sulgudesse nagu näha.
-
- Postitusi: 124
- Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
- Tsikkel: Yamaha XJR1300
- Asukoht: tallinn
-Kristo- kirjutas:Freaksmart kirjutas:-Kristo- kirjutas:Küll aga, SRAD mudelit (1996-2000 GSX-R 600/750) ostma minnes tuleb kindlasti kuulata külma mootorit tühikäigul. Nende mudelite tüüpveaks on ketipinguti kulumine, ning seda kuuleb kõige paremini just külma mootori puhul. Soojaks minnes võib ära kaduda. Käisin just ükspäev siin Tartu Motodepoos kaemas üht '98 750st, sellel oli eelnimetatud lagin sees. Loomulikult on see viga parandatav, kuid varuosade hindu teadmata, jäi ta meist ostmata.
SRAD - Suzuki Ram-Air Direct ehk nö õhu "sissepritse" õhufiltrisse. Kuidas küll see süsteem kulutab mootoriketti rohkem kui analoogsel mootoril ilma selle süsteemita?
Ei ole väitnudki et SRAD süsteem midagi mõjutab, üritasin öelda et antud MUDELITEL on see tüüpveaks. Lisasin ka selgituse sulgudesse nagu näha.
tegelt on sradi seerja masinate mootor suht pommi kindel. väga hästi töötab kui hoolitsed tema eest
53300612
pacaan kirjutas:uuggu kirjutas:600ne on sihuke asi, et alguses tundub, et paras alustada, aga samas võib liiga kiiresti lahjaks jääda...ehk kasvad kähku välja...
ULME
mõned aastad olen motikatega sõitnud aga oma gsxr 600 on ikka veel aegajalt kergelt hirmutav. seda nö lahjaks jäämise/mittejäämise juttu on muidugi erinevates teemades lõpmatuseni juba räägitud - korralik 600 bike korralikult lahti keeratuna "lahjaks" ei tohiks küll eriti kellegile jääda (peale Korke, muidugi
)
samas eelpool nimetatud 97a mudelit pole ise proovinud eriti
Siinkohal tuleb mängu ka see, et mille jaoks ratast kasutatakse. Kui soov on tihti tagarattas sõita siis 600ne jääb küll lahjaks. Jah, saab küll rattasse, kuid suurema piinamisega ja kogu "protseduur" on vähem nauditav. Tonnisega on lihtsalt gaasikeeramise lust. See on minu puhul näiteks 1 suur põhjus, miks ma enam 600st ei taha. Tagarattal sõit tekitab sõltuvust.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Võtke nüüd kätte ja keerake 600'ne TÕESTI TÜHJAKS.Tahaks kohe näha.
Ja tagarattalsõidu kohta ütleks ühte - gaasist tagarattasse, ehk power-wheelie on palju ohtlikum, kui clutch-rev abiga .Siduriga tuleb väga sujuvalt ja pehmelt üles, ning ei ole mingit ärplemist.Nagu juba posti alguses mainisin, unustage need "600ccm on kusikud, tonn on ikka ratas" jutud
-
- Postitusi: 124
- Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
- Tsikkel: Yamaha XJR1300
- Asukoht: tallinn
Primo kirjutas:Võtke nüüd kätte ja keerake 600'ne TÕESTI TÜHJAKS.Tahaks kohe näha.
Ja tagarattalsõidu kohta ütleks ühte - gaasist tagarattasse, ehk power-wheelie on palju ohtlikum, kui clutch-rev abiga.Siduriga tuleb väga sujuvalt ja pehmelt üles, ning ei ole mingit ärplemist.Nagu juba posti alguses mainisin, unustage need "600ccm on kusikud, tonn on ikka ratas" jutud
räägid nagu väike titta bike on bike ja väike laps mõtleb nii et ossa tal on tonnine üli lagi üli äss. isegi 125cc saab kino teha. no jah 1000cc on parem aga kui sõita osata siis saab kõigega hakkama. ja siduriga nokka lasta pole lõbus. sa sõida oma võrriga edasi,ja ära tule rääkima mis hea on
53300612
Primo kirjutas:Võtke nüüd kätte ja keerake 600'ne TÕESTI TÜHJAKS.Tahaks kohe näha.
Ja tagarattalsõidu kohta ütleks ühte - gaasist tagarattasse, ehk power-wheelie on palju ohtlikum, kui clutch-rev abiga.Siduriga tuleb väga sujuvalt ja pehmelt üles, ning ei ole mingit ärplemist.Nagu juba posti alguses mainisin, unustage need "600ccm on kusikud, tonn on ikka ratas" jutud
Täiesti maitse küsimus ja jube mõttetu teema mille üle vaielda. Lisaks ei ole paljudel inimestel lihtsalt nii palju raha, et siduriga tagarattal sõitu harrastada . Ja tühjaks tõesti ei suuda isegi 600st enamik keerata meist. Aga kas see keelab meil tonnise ostu ? Kuigi jah, ise ka ei poolda suhtumist, et esimeseks kindlasti tonnine. Kurve on ikka oluliselt raskem selgeks õppida. Muud kõike saab.
Suzu-poiss kirjutas:Primo kirjutas:Võtke nüüd kätte ja keerake 600'ne TÕESTI TÜHJAKS.Tahaks kohe näha.
Ja tagarattalsõidu kohta ütleks ühte - gaasist tagarattasse, ehk power-wheelie on palju ohtlikum, kui clutch-rev abiga.Siduriga tuleb väga sujuvalt ja pehmelt üles, ning ei ole mingit ärplemist.Nagu juba posti alguses mainisin, unustage need "600ccm on kusikud, tonn on ikka ratas" jutud
räägid nagu väike titta
bike on bike ja väike laps mõtleb nii et ossa tal on tonnine üli lagi üli äss. isegi 125cc saab kino teha. no jah 1000cc on parem aga kui sõita osata siis saab kõigega hakkama. ja siduriga nokka lasta pole lõbus. sa sõida oma võrriga edasi,ja ära tule rääkima mis hea on
Loe nüüd palun Primo posti uuesti
Ärge nüüd laske emotsioonidel möllata. Õigus on selles vaidluses mõlemal poolel. Rajale on minusugusel (tõenäoliselt põhjamaade suurimal kusikul?) 600-st küll ja rohkem. Andestab paljud vead seal erinevalt tonnisest. Tänaval on aga minu valik 1000-ne igal juhul. Saab mõnusalt käike lappamata toimetada ja tagarattasse läheb ka ainult gaasiga 2- ja 3-da käiguga. Pidavat ka 4-daga minema aga julgust jääb selle proovimiseks väheseks.
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
loonik kirjutas:Ärge nüüd laske emotsioonidel möllata. Õigus on selles vaidluses mõlemal poolel. Rajale on minusugusel (tõenäoliselt põhjamaade suurimal kusikul?) 600-st küll ja rohkem. Andestab paljud vead seal erinevalt tonnisest. Tänaval on aga minu valik 1000-ne igal juhul. Saab mõnusalt käike lappamata toimetada ja tagarattasse läheb ka ainult gaasiga 2- ja 3-da käiguga. Pidavat ka 4-daga minema aga julgust jääb selle proovimiseks väheseks.
Vaat see konesuurus ja juhitavus on väga erinevad asjad. Oleneb täiesti ratta ehitusest ja iseärasustest. Võin öelda, et näiteks minu paat (gixxef 750) andestab tunduvalt rohkem (on juhitavuselt uimasem ja stabiilsem) kui näiteks 600'ne gixxer või midagi taolist.
Villem aka Villu aka Madis

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.