Gsxr 600

Kasutaja avatar

Suzu-poiss
Postitusi: 124
Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
Tsikkel: Yamaha XJR1300
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Suzu-poiss »

-Kristo- kirjutas:

Olen ka nüüd mõnda aega '97 aasta GSX-R 750'ga kulgenud ja ei ole ühtegi paha sõna öelda linnas liikumise kohta. Lahjaks ei jää isegi 600'ne. Ainuke mis natuke häiris võrreldes sõbra FZR 1000ga, et käigud võiksid pikemad olla.
Istumisasendi kohta ei oska sõna võtta, mina harjusin üsna kiiresti ära.
Küll aga, SRAD mudelit (1996-2000 GSX-R 600/750) ostma minnes tuleb kindlasti kuulata külma mootorit tühikäigul. Nende mudelite tüüpveaks on ketipinguti kulumine, ning seda kuuleb kõige paremini just külma mootori puhul. Soojaks minnes võib ära kaduda. Käisin just ükspäev siin Tartu Motodepoos kaemas üht '98 750st, sellel oli eelnimetatud lagin sees. Loomulikult on see viga parandatav, kuid varuosade hindu teadmata, jäi ta meist ostmata.

oman mainitud Suzuki GSX-R 750 SRAD masinat 1996 aasta oma ja vahetasi nuka keti ära. kett maksab 1000 eek keti tallad 500 eek tk ja automaat pinguti 1000 eek ehk 3000 eeki, ramost saab need jupid 2 nädalaga. mul vedas et kõik oli kohapeal olemas, aga tõesti nuki kett ja pinguti venivad välja sellel mudeli päris kiiresti

Jawa 634, Honda CM 400, Kawasaki zx6r, Suzuki GSXR 750, Yamaha XJR1300
53300612

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”