Sai ostetud BMW F 650 CS "Scarver"
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
- Tsikkel: Yamaha XT 660 X
- Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
- Kontakt:
Sai ostetud BMW F 650 CS "Scarver"
Küsimus siis esialgu selline kus saaks Wunderlich BMW lisavarustust Eestis tellida, või peab seda saksast otse tegema?
Oleks paagi kaitsekaant vaja esialgu, bmw originaal eriti ei istu.
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
kõigepealt palju õnne uue tsikli ostupuhul!
mark on igati auväärne ja nn. elav legend, siinkohal pean silmas Baieri Bokserit, mis on käinud läbi sõjast ja rahust, on ju seda mootorivalemit varastatud ja copytud!
laibakad ja muud kaitsevahendid on kindlasti suureks abiks, aga väljategema pead ikkagi, muidu ei kesta
Olen oma rattaga sõitnud märtsist. Üks suurim argument ostes oligi mulle hooldusvälp ja siis oli veel arvamus, et suures keskuses on varuosade ja lisavarustuse saadavus selline kus on näpuga näitamise vaev aga nüüd ma olen juba igasugustes küsimustest ammu loobund. Kui su põhitegevus on ikka auto müük siis see piisakene käibest mis rattad loovad on vist seal tähtsusetu. Pole mul see asi seal libedalt sujunud.
Aga ratta kohalt häirib mind käiguvahetus. On selle taga ka sidur või ei aga pole ma veel saanud seda seadistada selliselt kus kõik sujuks õlitatult. Kuidagi, mitte niivõrd raginaga aga midagi seal häirib. Nagu oleks käiguvahetusega mingi vana-kooli ratas.
Mellale nii palju, et võistlusteks sobimatu aga peale Pirelli MT 21 Rallycross rehvide ostmist on päris pandav metsas
Suzumen kirjutas:Gringo kirjutas:Aga ratta kohalt häirib mind käiguvahetus. On selle taga ka sidur või ei aga pole ma veel saanud seda seadistada selliselt kus kõik sujuks õlitatult. Kuidagi, mitte niivõrd raginaga aga midagi seal häirib. Nagu oleks käiguvahetusega mingi vana-kooli ratas.
Kuidas Sa sidurit seadistad ja mis Sind konkreetselt häirib käiguvahetusel?
Õigem oleks siis öelda, et siduritrossi reguleerimine. Hetkel on sedasi, et kahe sõrmega lahutades käib heebel vastu teisi sõrmi. Ja sellest ka ühel sõrmel on tekkinud selline mägi või siis liigliha sõrmele kuhu vastu ta käib. Ja kui ma trossi vähekenegi reguleerides peale keeran siis hakkab sidur libisema. Probleemi vist ei oleks kui kogu käega heeblit tõmbaks aga mulle jääb väga sant tunne nagu sõidaks siis ühe käega.
Heebel võiks olla teise sammu või ülekandega s.t. et vähese heebli liikumisega veaks trossi rohkem peale. Aitaks vist ka lühem heebel või kuidagi teise nurgaga heebel aga originaal pole just hea lahendus. Sellest ka käiguvahetuse jama mis on nagu loterii.
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
- Tsikkel: Yamaha XT 660 X
- Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
- Kontakt:
Esimene töövõit:
Scarverile pakub plastist paagikatet ainult 2004a ja 2005a ratastele.
Aga ma riskisin ja ostisn selle oma 2002a rattale, et mõtlesin et teen ümber... ümber polnudki vaja teha, käsitsus mugavuse tõstmiseks tuleb ainult üks pilu ühte servaäärde teha selle augul seal, mis paagi asemel haigutab.
Ja krt nad just veel ütlesid et see asi kohe kindlasti mu rattale ei sobi... tekib juba tunne nagu midagi poliitika neil seal.
Üldiselt jah Unitedi jorsid ei tea sikklitest ja neinde juppidest seal eriti midagi, ja BMW sikkliomanikku peetaks mingiks tüütuks tegelaseks, vb kui sul 2007a ratas on, siis oled sõber
Gringo kirjutas:Õigem oleks siis öelda, et siduritrossi reguleerimine. Hetkel on sedasi, et kahe sõrmega lahutades käib heebel vastu teisi sõrmi. Ja sellest ka ühel sõrmel on tekkinud selline mägi või siis liigliha sõrmele kuhu vastu ta käib. Ja kui ma trossi vähekenegi reguleerides peale keeran siis hakkab sidur libisema. Probleemi vist ei oleks kui kogu käega heeblit tõmbaks aga mulle jääb väga sant tunne nagu sõidaks siis ühe käega.
Esimest korda 'kuulen', et sidurit on vaja lahutada kahe sõrmega. Tundub, et sellele tehas mõelnud tõesti pole..
Cyberdyne kirjutas:Ei tea vähemalt Scarveril ja GS -il on küll nii sidur, kui ka käiguvahetus väga head, isegi sõbrad kiitnud selle ratta käsitsus mugavust.
Ma olen kuulnud, et vahel on neil raske neutraali leida.
Suzumen kirjutas:Kahtlustan, et siduri eebel on kannatada saanud. Ehk siis ratas on kukkunud ja siduri eeblit väänand. Kui eebel õige nurgaga, siis sellist anomaaliat ei tohiks olla. Proovi eeblit ennast lenksust natuke kaugemale paenutada. Kuid seda peab tegema abivahenditega, et eebel ei murduks ja sidurisüsteemile haiget ei teeks. Siduritrossil PEAB alati olema kuskil 1-2 mm lõtk. Vastasel juhul kui mootor kuumeneb hakkab sidur libisema ja siis on häda kaelas. Libiseva siduriga sõita EI tohi. Võid kettad ära rikuda ka 1km sõiduga.
Ratas oli ostetud uuena, et kukkumisest kõver ei saa olla. Viga sai tunda kohe järgnevatel päevadel metsas kus käiguvahetust rohkem ja sõrme sai ikka päris hellaks pressitud.
Eks ma talvel vaheta heeblid ära aga uuena ei ole kuidagi minu käe järgi. Ja äkki polegi viga heeblis vaid pikast siduri käigust või miskist muust. Seni kuni üks asi segab teist pole mulle käiguvahetus parim. Ma hindan mootorratast selle järgi milline ta tehasest tuleb koos oma reguleerimis võimalustega, mitte selle põhjal kui palju ma peaks juppe ümber vahetama rattal, et ma alles siis mugavalt sõita saaks.
Leidsin nüüd ka endast ühe käiguvahetusega pildi Rapla kardirajalt mida pildistas siis Helen Urbanik. Vähe suurendasin aga selle põhjal tundub täiesti tavaline heebel oma kõverustega.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.