2007 Mulgi Motokakerduse järelkaja...

Kui korraldad üritust ja tahaks sellest teada anda. Tahad kiita või kiruda olemasolevaid.

Moderaator: Moded


Teema algataja
valmar01
Postitusi: 53
Liitunud: 03 Okt 2007, 09:10

2007 Mulgi Motokakerduse järelkaja...

Lugemata postitus Postitas valmar01 »

...osalejate ja pealtvaatajate arvamused!? Kas võiks olla läbi hooaja olla ka selline sari? :wink:

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Milleks?

On täiesti olemas Eesti Krossi Karikavõistlused ja MV lisaks veel paar mitte KV ja MV sarja kuuluvat võistlust. Seega on pea iga nädalavahetus täidetud alates aprillist kuni septembrini. Igalühel vaba voli osaleda hankides kas hooajalitsentsi või ühekorralitsentsi, mis sisaldavad ka kindlustust.

Kasutaja avatar

xr3
Postitusi: 28
Liitunud: 03 Apr 2007, 07:18
Tsikkel: Kawasaki kx250f
Asukoht: otepää krossiraja lähistel

Lugemata postitus Postitas xr3 »

selliseid võistlusi võiks olla 3-4 hooaja kohta, selliseid arvamusi olen palju kuulnud.....
kõik ei julge ju kõvadega koos sõita ja siin hea võimalus tugevuse järgi oma gruppi saada, väga fun üritus igaljuhul....

ja selle võistluse eelavre kahh palju väiksem ju ning sõidud sellise pikkusega, et enamus vennad peaks selle ära kannatama, kuigi oli näha ka selle lühikese sõidu juures juba, kuidas vennad lihtsalt kaasreisijateks muutusid ja käsi raputasid...nii et täispikka võistlust nad vastu ei peakski....ning paljud ei saax ajasõitudestki edasi ning olekski võistluspäev nii nadi....

nii et rohkem selliseid üritusi!!!! mõelgem ikka harrastajatele kahh!!

Yamaha YZ250F

Pilte otepää rajast:
http://fotoalbum.ee/photos/MaarjaLiisy/sets/190280
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

xr3 kirjutas:

selliseid võistlusi võiks olla 3-4 hooaja kohta, selliseid arvamusi olen palju kuulnud.....
kõik ei julge ju kõvadega koos sõita ja siin hea võimalus tugevuse järgi oma gruppi saada, väga fun üritus igaljuhul....

ja selle võistluse eelavre kahh palju väiksem ju ning sõidud sellise pikkusega, et enamus vennad peaks selle ära kannatama, kuigi oli näha ka selle lühikese sõidu juures juba, kuidas vennad lihtsalt kaasreisijateks muutusid ja käsi raputasid...nii et täispikka võistlust nad vastu ei peakski....ning paljud ei saax ajasõitudestki edasi ning olekski võistluspäev nii nadi....

nii et rohkem selliseid üritusi!!!! mõelgem ikka harrastajatele kahh!!

Vaidleks siis natuke sinuga :).
See tasemete erinevus ei olnud tegelikult nii suur. MMM-i A-finaali sõitjatest paljud oleks sattnud A-finaali ka muudel võstlustel (vähemalt MX1, seal konkurents lõdvem). Võstluste eelarve nyyd vaevalt et väiksem oli, koosneb ikka samadest asjadest: raja ettevalmistus, kohtunikud, ajavõtt. Eesti MV ja KV on B-finaali sõit pikk 12+2, seega vahe ei ole kohutav, reeglite järgi C-finaal 8+2.
Võisluse formaat peaks olema selline, et kõik saaksid ajasõitudest edasi. Praeguse reglemendi järgi võib toimuda A, B ja C sõidud, igasühes kuni 40 võistlejat (va. Eesti MV etapp). Ja võistluste formaat on muudetav. Lõppude lõpuks võib ju igasugu korvid ja quadid üldse soolodest lahutada, pidada neile oma sari (eriti arvestades kuidas korvid rada lõhuvad) ja saada rohkem aega juurde

Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 655
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas HRQ »

Sõidaks isegi hea meelega krossi, kui oleks võimalik oma sugustega mõõtu võtta ja sealt edasi arenema hakata, kuid praegu on mul suht mõtetu võistlustele tulla, kui ma lihtsalt ei kvalifitseeru(olin C grupis). Seega, tuleb supermotot edasi põristada, kuni asjad muutuma hakkavad. Nagu näitas MMM ja kestvuskrossid, et huvilisi asja vastu on. Kui anda võimalus algajatel rajale tulla võistlema, küll siis nad tulevad ka.

Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

xr3
Postitusi: 28
Liitunud: 03 Apr 2007, 07:18
Tsikkel: Kawasaki kx250f
Asukoht: otepää krossiraja lähistel

Lugemata postitus Postitas xr3 »

mx77 kirjutas:
xr3 kirjutas:

selliseid võistlusi võiks olla 3-4 hooaja kohta, selliseid arvamusi olen palju kuulnud.....
kõik ei julge ju kõvadega koos sõita ja siin hea võimalus tugevuse järgi oma gruppi saada, väga fun üritus igaljuhul....

ja selle võistluse eelavre kahh palju väiksem ju ning sõidud sellise pikkusega, et enamus vennad peaks selle ära kannatama, kuigi oli näha ka selle lühikese sõidu juures juba, kuidas vennad lihtsalt kaasreisijateks muutusid ja käsi raputasid...nii et täispikka võistlust nad vastu ei peakski....ning paljud ei saax ajasõitudestki edasi ning olekski võistluspäev nii nadi....

nii et rohkem selliseid üritusi!!!! mõelgem ikka harrastajatele kahh!!

Vaidleks siis natuke sinuga :).
See tasemete erinevus ei olnud tegelikult nii suur. MMM-i A-finaali sõitjatest paljud oleks sattnud A-finaali ka muudel võstlustel (vähemalt MX1, seal konkurents lõdvem). Võstluste eelarve nyyd vaevalt et väiksem oli, koosneb ikka samadest asjadest: raja ettevalmistus, kohtunikud, ajavõtt. Eesti MV ja KV on B-finaali sõit pikk 12+2, seega vahe ei ole kohutav, reeglite järgi C-finaal 8+2.
Võisluse formaat peaks olema selline, et kõik saaksid ajasõitudest edasi. Praeguse reglemendi järgi võib toimuda A, B ja C sõidud, igasühes kuni 40 võistlejat (va. Eesti MV etapp). Ja võistluste formaat on muudetav. Lõppude lõpuks võib ju igasugu korvid ja quadid üldse soolodest lahutada, pidada neile oma sari (eriti arvestades kuidas korvid rada lõhuvad) ja saada rohkem aega juurde

siin pole midagi vaielda ju, taseme vahe öö ja päev, kui mõni mees sõitis ringiaegu 2.30 ja teine 3.30.....no millest me räägime siis :?:
stardi maks ju palju odavam siin, 400 ja kõik, ei mingit litsentsi ja siis sellele omakorda lisanduvat stardimaksu...ja kui hooaja litsentsi tahad, siis pead klubi liige olema ja paljudes klubides on liikmeks olemine kahh tasuline..ning peale selle korralik kindlsutus peab kahh olema...

ning tean, et lõviosa MMM-l osalejaid ootab pikisilmi uut MMM, et saaks omasugustega mõõtu võtta ja show´d teha...

Yamaha YZ250F

Pilte otepää rajast:
http://fotoalbum.ee/photos/MaarjaLiisy/sets/190280
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Sa xr3 armastad ikka kõvasi lahmida küll. Fakte ei tea aga räägid. Aga ega ei viitsi igaühele 3x seletada.


Teema algataja
valmar01
Postitusi: 53
Liitunud: 03 Okt 2007, 09:10

Lugemata postitus Postitas valmar01 »

selge mehed! aga äkki siis tõesti ühendaks asja nii et hobby A ja B-le veel üks hobby klass nagu C= MMM klassi poistega?Neid ju oli ca 300 meest! Õige jutt soolode võistlus ikka eraldi ja Quad ning korv olgu omas sarjas!

Kasutaja avatar

xr3
Postitusi: 28
Liitunud: 03 Apr 2007, 07:18
Tsikkel: Kawasaki kx250f
Asukoht: otepää krossiraja lähistel

Lugemata postitus Postitas xr3 »

siin pole midagi lahmida, kõik nagunii starti ei mahuks, siis peab vabsee klasse olema (A,B,C,D,E jne)
aga fakt see, et mmm osalemine ikka palju odavam, tean seda omast kogemusest, olen kahh omal ajal eestikatel osalenud, ei anna võrreldagi, rahasummade vahe meeletu...

aga mmm hea üritus. Triisadele jõudu ja jaksu uue ürituse tegemisele!

Yamaha YZ250F

Pilte otepää rajast:
http://fotoalbum.ee/photos/MaarjaLiisy/sets/190280
Kasutaja avatar

pärnakas
Postitusi: 434
Liitunud: 22 Jaan 2005, 19:22
Asukoht: Tallinn/Loo/Pärnu

Lugemata postitus Postitas pärnakas »

jah mullegi meeldiks harrastajate klassis osaleda....sest siis saaks pärast ratta maha müüa auto24's lisamärkusega- Ratas olnud harrastaja käes :twisted:

Aga tegelt! Igaljuhul oleks vajalik anda võimalus mõõtu võtta vähemkogenutel. Juba selleks, et teada saada oma "koht" teiste hulgas! raja kõrvalt seda kahjuks teada ei saa! Võid ainult oletada!
Oskan kõrvutada seda kiirendusvõistlustega ja bracket klassiga, mis ongi võimalus kõigile! Tule kasvõi rolleriga :D Jah ainult ühel korral osalesin, aga nüüd on paljud asjad kohe selgemad ja tean mis tunne on oodata kuusepuu tulede kustumist, tean milleks ratas võimeline on, tihend jne.!!!

Nii, et austage ka endast nõrgemaid :twisted:

Süsimust Bläcku- Kas vana HONDA roostetab.... ei ta roosteta:)
Tark ei torma!!!
Kasutaja avatar

paarn
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas paarn »

Ma ei oska öelda, kuidas teistega on, aga ma tuleks küll hea meelega starti, kui tean, et seal sõidavad minusugused kobakäpad. Seekord ei saand tulla, kargud oleks segama jäänud.

Pääru

Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee

Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

xr3 kirjutas:

nii et täispikka võistlust nad vastu ei peakski....ning paljud ei saax ajasõitudestki edasi ning olekski võistluspäev nii nadi....

HRQ kirjutas:

kuid praegu on mul suht mõtetu võistlustele tulla, kui ma lihtsalt ei kvalifitseeru

Mis te ometi räägite, mingisugust ajalimiiti pole kehtestatud millest pead kiiremini sõitma kvalifikatsioonis, et võistussõitudele pääseda. Võid 10 minutit ka sõita ühte ringi, ikkagi saad võistussõidus startida. Võistluse ajal pead läbima 75% ringidest, mida esimene mees tegi, et saada tulemus kirja, aga see ei tohiks olla mingisugune probleem kui sõidad B- klassis. Pealegi on sellel kõigest formaalne tähendus, tähtis on see et sõidu kaasa tegid ja selelst ise mõnu tundsid.

Samuti polnud MMM meeletult odavam kui tavalised võistlused. Arvestades et aastane litsents maksab kuskil 1800 krooni ning sa teed kaasa vähemalt 10 sõitu aastas.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab

kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

No kõik 300 meest küll suvi läbi võistlemas ei käiks. Samas olgem ausad, osalejate arv krossidel ikka kahanes peale hobi kaotamist.
Mu meelest mingit eraldi sarja küll pole tegema mõtet hakata aga miks mitte teha eestikatel litsentsita meeste võidusõit, kahe päeva jooksul selle aja ikka leiaks.

Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kaval »

ja pealegi peaks MMM-i järgmine aasta korraldama kahepäevasena :wink: saaks laupäeva õhtul nalja ka teha,muidu muutub asi kuidagi liiga töiseks harrastajate jaoks,esimene päev trennid/eelsõidud ja teine päev finaalid,simple !!!võib_olla see tõsistele krossimeestele ei sobi aga see ei olegi tõsine krossi võistlus vaid nimi räägib enda eest ;KROSSIKAKERDUS:
;arvan,et paljud oleks nõus laupäeva õhtul seal kohapeal laulupidu korraldama,et see lauluõli pühapäeval jälle välja higistada :)

http://www.arcar.eu odavad rendiautod al.5 euri päev
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

nii et laup. joome ennast rihmaks ja pühap. hakkame haige pea või remontõllega võidu sõitma. no kuulge, ega seee MMM pole mingi jõgevatreff vaid ikkagi korralik võistluspäev.
tundus, et selle aasta võidusõidule tulid paar kolm kodanikku nalja tegema, enamik võttis minu arust asja tõsiselt ja tegu oli korraliku võidusõiduga.

Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kaval »

isiklikult tegin reede õhtul nalja(oli ka teisi laulupeolisi) ja laupäeval olin rivis nigu naksti(koos remont siidriga) ja ei võtnud seda üritust tõesti täie tõsidusega ja ega pole ka põhjust eelnevalt lugedes kakerdus tutvustust,:kohale peavad tulema,kõik kes korra tsiklit kasvõi näinud on: :wink:

http://www.arcar.eu odavad rendiautod al.5 euri päev
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Probleem ei ole klassides vaid reeglites. Ehk siis nende puudumises. Hobiklassi nii öelda kadumise süüdlasi võib pea iga krossihuviline ka näpuga näidata või siis mõni ehk peeglisse vaadates ära tunda. Kuid see ei oma mingit tähtsust, tähtsad on lahendused kuidas asja parandada.

Algpõhjus miks hobiklass kadus oli lihtne, mõned ei saa aru lihtsast asjast.
Motokross on spordiala.
Ja nagu igal spordialal, tasemel kus sa soovid tähelepanu, tunnustust ja tulemusi pead sa ka arvestama sellega, et mingil hetkel saabub su võimete piir.

On kodanikke kes ei suuda seda üle elada seda, et nad ilma karikata koju lähevad.
Ja nii see hobiklass kaotati. Sest kuidas me motiveerime tuhinat täis hr. Ilvest kes läheb elu päris võidusõidule, olles eelnevalt (kui vaadata tema pilte otepää rajal) päris tublisti valmistunud, kui seal passivad ees mingid tegelased kes karika pärast trippimas käivad. Ma ei tea ehk nad peavad baari või miskit, loogilist põhjust v.a mingi egotripp asjatundmatute silmis, pole ma leidnud.
Siin on veel päris palju detaile mida lahti rääkida kuid pole mõtet asja liiga kirjuks ajada. Kaob jutu mõte ära :)

Minu meelest on siin päris hea seltskond koos kellel on motivatsiooni ja ka tahtmist. Õige hobiklassi taastamine on teie enda kätes.

Küsimus on reeglites ja nendest kinnipidamises. Iga mehe ja situatsiooni jaoks pole eraldi uut reeglit vaja teha. Pole vaja mingeid keerulisi punktisüsteeme jne.
Asjad tuleb lahendada lihtsalt nagu hobiga tegelemine peab välja nägema.

Minu arvamus.

Hobiklassis sõitmine on piiratud ajaga või tulemuste kombinatsiooniga.
Selgitan pikemalt enne kui reeglitest räägin.

Inimesi on erinevaid. On motokrossifänne kelle füüsis (näiteks väga suur või väga väike) ei võimalda neil ka kõige parema tahtmise juures eriti lihtsalt särada. Sõita tahavad nemadki. On inimesi kellele iga võistlus on pidupäev kuid lihtsalt, mis teha, alalhoiuinstinkt mõtleb rohkem kui tahaks.
Ei saa tedagi sundida hullu panema.
Sellest pole midagi lahti, enamasti nad saavad ise sellest aru ja sõidavad oma võidusõitu oma reaalsele eesmärgile. Ja kui ta 20-nda koha asemel teinekord on 15 siis saab tema asjatundlik sõber aru et on teinud hea sõidu. Milline tähelepanu saab olla sulle parem kui sellise inimese oma kes jagab asja eksole.

Samatmoodi on andekate ja julgetega. On väga halb kui mõni tahtmist täis noorhärra satub seltskonda kus vennad kruiisivad 75 % oma kiirusest. Noorhärra paneb täiega hullu aga mis teha, piiri peal sõitmine teeb kähku tühjaks ja siis juhtub see mis juhtuma peab, tuleb laks või halvemal juhul allaandmine, mis võib ka lõpuks harjumuseks saada.
Olen seda kõrvalt näinud päris palju.

On veel suur hulk erinevaid tüüpe, mõnel tulevad oskused aeglasemalt mõnel kiiremini, kehvem pole sellepärast keegi.

Igaühe jaoks reeglit teha ei saa, kuid motokrossi kui spordiala jaoks küll.

Üleviimine tulemuste järgi:
Kui sõitja on lõpetanud ühe korra aasta jooksul sõidu esikolmes on järgnevast aastast tema jaoks hobiklass kadunud 3 aastaks.

Aasta punktisummas top 5 saavad ennast kui järjekindluse ja sportlikku huvi ülesnäitajaid võimaluse minna järgmisse klassi. Kui puudub karika koht (ehk siis punktisumma on hea kuid esikolmes pole olnud) on võimalus üks aasta hobiklassis veel sõita vabal valikul, et anda sportlikku motivatsiooni järjekindlale spordihuvilisele.

Kõik kes on kolme aasta jooksul olnud 51% osaletud võistlustel top 10 lähevad automaatselt edasi sportlikumasse sektsiooni.

Üle kolme aasta ehk siis igavesti saavad hobiklassis osaleda ainult võistlejad kes 70% osaletud võistlustest jäävad oma tulemusega viimase 30 % sisse.

Minu arust oleks ilus ka võimalus neile hardcore fännidele kes praegu pingutavad krossi nimel kuid mis iganes põhjusel sobiks igaveseks hobimeheks lubada neid soovi korral minna hobiklassi.
Selline aus suhtumine teeb neile kui sportlastele ainult au!

Selle unistamise lõpetamiseks.
Kui me suudame selle diskussiooni siin selge hoia ja rääkida ühest asjast tasuks siia kutsuda ka ehk EMF-ist keegi.
Näidake ise huvi üles ja saatke meil või mis iganes.

Eesti motokrossi ees on praegu päris head ja mõistlikud inimesed.
Ei maksa loota rumalaid asju nagu hobi klassi kaasamine EMV etappidele jne. Publikule tuleb anda parimat mis meil on.

Kui hästi mõelda ja reeglid paika panna milledest on võimalik kinni pidada siis ehk mõni korraldaja tunneb ka huvi selle klassi kaasamisest oma võistlusele.
Ja kui see asi õieti toimib siis iga aasta lõpus on parimatel ehk võimalik särada ning näiteks MMM-l viimast korda osaleda :) Tõelise staarina :) Ehk teevad Tom ja teised teile lausa special Staaride klassi, kui on põhjust teid eeskujuks tuua ja see meie spordile sama kasulik on kui MMM praegu.

Loodan et mu mõtted on teile arusaadavad.

Kasutaja avatar

korvimees
Postitusi: 68
Liitunud: 25 Apr 2004, 23:03
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas korvimees »

Aga milleks leiutada jalgratast? Meie naabritel lätlastel on näiteks olemas terve omaette hobi liiga, kus on olemas isegi selline masinaklass nagu soolo CZ. Samuti võistlevad selles liigas ka hobikorvid. Kasutatakse ka selliseid radasid, kus "päris" krossi ei kannataks ehk teha (puudub stardipuu jne) kuid sellegipoolest on fanni täie raha eest. Neil on ka oma koduleht: http://www.moto-amatieri.eclub.lv/kalendars.php

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

racerx, jutt on sul täiesti õige ja analoogset lihtsustatud kohtade-aegade põhjal jagamise põhimõtet pakkusin ma ka SM hobiklassile välja. Selle asemel mingi lihtsama vastupanu teed ja kaotati päevapealt hobiklass.
Võimalik, et krossiosas on mõtlevad mehed eesotsas, EMF-s see nii ei tundu.

Sinu jaotuse põhimõtte osas teeksin väikese täienduse: mitte 3 esimest ja 10 esimest, vaid protsent osalejatest. Muidu juhtub, et mõnel võistlusel on 4 meest kohal, kellest 1 katkestab. ja ülejäänud on ka parajad kobad. Samas nad järgimisel aastal sõita ei saa, kuna sattusid esikolmikusse ;)

Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Lugemata postitus Postitas Möku »

no aga vaata mida lätlased ise foorumis asja kohta arvavad!

Lūk tieši no šhitās līgas labākie maucējiarī aizies uz A līgu!!!Naw jau nekādas jēgas uzreiz sākt braukt a līgā ja pat newari necik vinjiem tikt līdzi!!Sheit vismaz var pamaukt līdzi un iegūt kaut kādu pieredzi un iet uz A līgu!!!!

Kas sellist lätit me siis tahtsimegi? :roll:

Usinus-Kasinus-Cosinus

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Mella kui on kohal ainult neli meest siis neile eraldi klassi vaja pole.

Lätlased on hea eeskuju jah hobiliiga suhtes kuid elu näitas juba et meie inimesed ei pea sellest eeskujust kinni.
Võin tuua veel ekstreemsema näite. Tais pole mingeid reegleid. Kui ise tunned et oled kõige aeglasem oledki kõiga rohkem algajate grupis.
Mehe mõiste koos kõige juurdekäivaga on siin lihtsalt nii hästi paigas et pole reegleid eraldi tarvis. Lihtsalt ole mees ja saa aru kus on sinu koht.
Kuna aga eesti mehele on igasugune J.O.K.K teema viimasel ajal jube meeltmööda...siis igasugu tõestajaid ja musta valgeks rääkijaid on maa ja ilm.

Küsimus pole ühe erandis. Loomulikku asja nagu näiteks see et kuskil Kiviõli või Narva krossil on vähe võistlejaid jne suudab aksepteerida vaidlemata igaüks ning siin pole isegi teemat mida arutada.

Aga võin hiljem lahti seletada miks on sellised reeglid. Olen kunagi selle koos mõne sõbraga päris pikalt lahti harutanud.

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Aga ikkagi ei saa ma aru, miks peaks olema asi nii tulemuspõhine, et heal tasemel hobisõitja ei olegi enam hobisõitja vaid peab edaspidi minema lõvidega maid jagama? Selline ülesehitus oleks ju puhtalt orienteeritud sellele, et saada juurde võistlejaid "profiklassi" ja eeldaks samas ka seda, et uusi harrastajaid järjest koguaeg piisavalt peale tuleb... vähemalt niipalju, kui ülespoole vägisi minema kupatatakse. Paljud inimesed ei sõida tulemuse pärast vaid lihtsalt sellepärast, et kross ja seltskond meeldib. Kui aga eestotsa mehi ära saadetakse, siis on ju järgmine kord nende taga olnud sõitjd uued eestotsamehed jne jne jne.

Eks ma jorisen küll lihtsalt niisama, sest endal mul küll kunagi ohtu igavese harrastaja statausest väljakukkuda ei oleks, sest viimased 7 aastat taob enesealalhoiuinstinkt millegipärast koguaeg väga aktiivselt jalaga psse.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

korvimees kirjutas:

Aga milleks leiutada jalgratast? Meie naabritel lätlastel on näiteks olemas terve omaette hobi liiga, kus on olemas isegi selline masinaklass nagu soolo CZ. Samuti võistlevad selles liigas ka hobikorvid. Kasutatakse ka selliseid radasid, kus "päris" krossi ei kannataks ehk teha (puudub stardipuu jne) kuid sellegipoolest on fanni täie raha eest. Neil on ka oma koduleht: http://www.moto-amatieri.eclub.lv/kalendars.php

Ega küsimus ei ole liigas, vaid reeglites, mille järgi kedagi hobimeheks nimetatakse. Läti keelest aru ei saa kahjuks.
Selles mõttes on raserx-il õigus, et meil jätkub piisavalt vendi kes egotripi nimel üritavad alati hobiklassis karikaid korjata ja kasutavad selleks iga võimalust (osadel võistlustel mitte osalemine, et üldarvestuses mitte liiga kõrgele tõusta, hooaegade vahelejätmine jne. jne.). Sellepärast tegelikult see hobiklass kaotatigi, sest asi muutus mõttetuks.

Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 655
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas HRQ »

oldmoped kirjutas:

Aga ikkagi ei saa ma aru, miks peaks olema asi nii tulemuspõhine, et heal tasemel hobisõitja ei olegi enam hobisõitja vaid peab edaspidi minema lõvidega maid jagama? Selline ülesehitus oleks ju puhtalt orienteeritud sellele, et saada juurde võistlejaid "profiklassi" ja eeldaks samas ka seda, et uusi harrastajaid järjest koguaeg piisavalt peale tuleb... vähemalt niipalju, kui ülespoole vägisi minema kupatatakse. Paljud inimesed ei sõida tulemuse pärast vaid lihtsalt sellepärast, et kross ja seltskond meeldib. Kui aga eestotsa mehi ära saadetakse, siis on ju järgmine kord nende taga olnud sõitjd uued eestotsamehed jne jne jne.

Eks ma jorisen küll lihtsalt niisama, sest endal mul küll kunagi ohtu igavese harrastaja statausest väljakukkuda ei oleks, sest viimased 7 aastat taob enesealalhoiuinstinkt millegipärast koguaeg väga aktiivselt jalaga psse.

Kui oled juba piisavalt kiire, et sind ära kupatatakse, siis saad ju nautida krossi ja seltskonda "assade" klassis ka. Ega sellest ju midagi sinu jaoks ei muutu, sõit jääb sõiduks. Vahe on ainult selles, et kui enne olid esimene, siis nüüd oled tagaotsa mees. Aga pluss on see, et saad võimaluse kiirematega koos sõita ja edasi areneda.

Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee

Teema algataja
valmar01
Postitusi: 53
Liitunud: 03 Okt 2007, 09:10

Lugemata postitus Postitas valmar01 »

mehed kas käib kõlakas, et järgmine hooaeg tulebki veel lihtsam hobby klass, või siis ainult naised saunas rääkisid!? kas keegi teab järgmise aasta muudatustest midagi? :wink:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Üritused”