SOS SUZUKI 250

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
howard30

SOS SUZUKI 250

Lugemata postitus Postitas howard30 »

Nimelt vaja oleks tõmmitsat millega saaks geneka maha võtta.Või siis mõõte keerme samm.
Nimelt sõitsin ja jätsin ratta seisma kui hakkasin uuesti käivitama siis ei luband ka mitte.Säde kadunud.Mõõtes generaatorist otste pealt ei mingit voolu.Oleks vaja maha võtta siis saab edasi vaadata.MOB:53305358
Tahaks ikkagi 29ndal rajale jõuda!


Teema algataja
howard30

Lugemata postitus Postitas howard30 »

Täpsustuseks veel ratas suzuki 250 rm 96 aasta


härra Ruubel
Postitusi: 96
Liitunud: 23 Mär 2006, 14:19

Lugemata postitus Postitas härra Ruubel »

Seda tõmmitsa asja võid küsida Mulgi Motoäri mehhaaniku käest.Asub seal vana veetorni õue peal.Alopexi autokooliga samas majas.Tead?
Tal neid tõmmitsaid seal terve rivi.Kui ilusti küsid,siis ehk saad laenata mingiks ajaks ikka.Ise olen paari õlle eest tavaliselt saanud :wink:


petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

mulgi motoäri mitte vana veetorni õue peal, vaid vana tuletõrje hoovis.


härra Ruubel
Postitusi: 96
Liitunud: 23 Mär 2006, 14:19

Lugemata postitus Postitas härra Ruubel »

Kurat-andsin suisa valet infot siis.... :wack:
Huvitav millepärast minu vastuseid vahepeal topelt näitab?


petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

no kohalik rahvas peaks selle mulgi motoäri asukohta teadma nii või teisiti.


Teema algataja
howard30

Lugemata postitus Postitas howard30 »

Kahjuks täna oli kinni.Küsimus ,et kas kolmeharulise tõmmitsaga võib tõmmata?Spets tõmmits ikka keermega.Kolmeharulisega pigistab mähised ära ju?Või ma olen valel teel?Spetsid aidake:)

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

howard30 kirjutas:

Kahjuks täna oli kinni.Küsimus ,et kas kolmeharulise tõmmitsaga võib tõmmata?Spets tõmmits ikka keermega.Kolmeharulisega pigistab mähised ära ju?Või ma olen valel teel?Spetsid aidake:)

Ei! Ära kasuta mitte midagi mis mähistele võiks viga teha! Cagivale lasin kohalikul treialil teha. Tund aega ootamist, mõnikümmend krooni ja õige asi oli olemas. Läks keermega geneka rootori külge ja tõmmitsapolt surus võlli otsale. Sul vist midagi samalaadset? Või käib poltidega rootori külge ja tõmmitapolt toetub ikkagi võlli otsale. Kui kuskilt ei saa, siis lase teha.

Suzuki GSX 750 Inazuma

Teema algataja
howard30

Lugemata postitus Postitas howard30 »

Ei! Ära kasuta mitte midagi mis mähistele võiks viga teha! Cagivale lasin kohalikul treialil teha. Tund aega ootamist, mõnikümmend krooni ja õige asi oli olemas. Läks keermega geneka rootori külge ja tõmmitsapolt surus võlli otsale. Sul vist midagi samalaadset? Või käib poltidega rootori külge ja tõmmitapolt toetub ikkagi võlli otsale. Kui kuskilt ei saa, siis lase teha.
__

Mul just samasugust vaja kui sa endale lasid teha.Keermega tekib probleem.Mis sul keerme aste oli?Mul pole kammi ka millega mõõta oijahh peaks terve mootori maha kerima ja siis treialile viima______________

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Mul ei ole samuti kammi kodus, kuid mul on varumootor millel oli rootor peal lahti. Seega sain rootori treiali kätte viia koos infiga kui palju võll läbi ulatub ja sain absoluutselt õige asja. Nii et siinkohal ei saa aidata.
Tagumikutunde järgi võiks keere olla M35x1,5 aga see on ilma mõõtevahenditeta pakutud ja ainuke mõõt mis nihikuga õnnestub võtta on keerme siseläbimõõt treiali poolt tehtud tõmmitsal. See oli 33,x.

Suzuki GSX 750 Inazuma

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

viljandis ja selle lähistel mitmeid peenmetallitöömehi. usun, et selle tõmmitsa valmistamine pole neile probleemiks. võin mõningaid soovitada, ehk aitavad hädast välja. võta homme minuga ühendust, ehk mõtleb midagi välja.


Teema algataja
howard30

Lugemata postitus Postitas howard30 »

Tõmmits olemas ja suured tänud mulgimoto meestele.Kurb on see,et generaatori mähised läbi ja vaja uus tellida.Kahjuks suht kallis lõbu ja see aasta siis mmm krossile sõitma ei jõua:(Mis teha tehnika värk!Nüüd siis raha koguma ja kevadeks ehk ratas tibens tobens ja siis peab hooaja lõpuni vastu ja jõuab ka mmm krossile!
Osalejatele õnne ja tublidust!

Kasutaja avatar

xr3
Postitusi: 28
Liitunud: 03 Apr 2007, 07:18
Tsikkel: Kawasaki kx250f
Asukoht: otepää krossiraja lähistel

Lugemata postitus Postitas xr3 »

palju siis mähis maksab?

Yamaha YZ250F

Pilte otepää rajast:
http://fotoalbum.ee/photos/MaarjaLiisy/sets/190280
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kui ainult mähis läbi on siis selle saab lasta uue kerida. Pagan hetkel ei tule kontaktid meelde aga kui huvi on saab otsida. Lõpuks on see mähis vaid vasktraat :).


Teema algataja
howard30

Lugemata postitus Postitas howard30 »

Nii mähise hind on pea 6000.-eeku!Aga viga ka käes,et miks nii juhtus.Nimelt väntvõlli laager pees loks väike sees ja magnet käis kohati vastu mähist.Seoses sellega küsimus:Kas väntvõlli laagrid ka väljapoole maha tulevad või peab ikka mootori pooleks tegema?Ei taha poolex eriti teha,sest kõik hirmutavad selle käigukastiga pidavat väga raske olema uuesti kokku panna olema.(Ratas siis suzuki250 rm 96 aasta)!Hmm mähis oleks jah kusagil vaja uuesti kerida lasta ehk keegi teab head kohta soovitada?
Tänud!

Kasutaja avatar

koibs
Postitusi: 17
Liitunud: 13 Juun 2005, 11:33
Tsikkel: Kawasaki KX250F
Asukoht: Karksi-Nuia
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas koibs »

väntvõllilaagrid väljapoole ei tule.


moilo
Postitusi: 139
Liitunud: 11 Mai 2005, 23:00
Tsikkel: K750M
Asukoht: Kiisa
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus Postitas moilo »

mina lasin teha mähkida ühe ninja generaatori (1500 eek) ja ühe suzu dr magneeto (1000 eeku) tallinnas pilliroo tänaval. Hirmus urgas, ei räägita seal riigikeelt ega midagi. Kuid genekad toimivad siiani. Huvi korral helista, seletan kuidas sa nad üles leiad, telefoni kahjuks ei tea.

Lear
5059004


moilo
Postitusi: 139
Liitunud: 11 Mai 2005, 23:00
Tsikkel: K750M
Asukoht: Kiisa
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus Postitas moilo »

mina lasin teha mähkida ühe ninja generaatori (1500 eek) ja ühe suzu dr magneeto (1000 eeku) tallinnas pilliroo tänaval. Hirmus urgas, ei räägita seal riigikeelt ega midagi. Kuid genekad toimivad siiani. Huvi korral helista, seletan kuidas sa nad üles leiad, telefoni kahjuks ei tea.

Lear
5059004

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

howard30 kirjutas:

Nii mähise hind on pea 6000.-eeku!Aga viga ka käes,et miks nii juhtus.Nimelt väntvõlli laager pees loks väike sees ja magnet käis kohati vastu mähist.Seoses sellega küsimus:Kas väntvõlli laagrid ka väljapoole maha tulevad või peab ikka mootori pooleks tegema?Ei taha poolex eriti teha,sest kõik hirmutavad selle käigukastiga pidavat väga raske olema uuesti kokku panna olema.(Ratas siis suzuki250 rm 96 aasta)!Hmm mähis oleks jah kusagil vaja uuesti kerida lasta ehk keegi teab head kohta soovitada?
Tänud!

Sa oleksid väge osav vend kui sa suudaks laagri korraga nii võllilt kui ka pesast kätte saada :D.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Sa oleksid väge osav vend kui sa suudaks laagri korraga nii võllilt kui ka pesast kätte saada

Jawal küll sai... polnud probleemi õige tõmmitsaga.
OT muidugi, kui sellel rattal laagreid väljapoole kätte ei saa.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Teema algataja
howard30

Lugemata postitus Postitas howard30 »

Nii mehed!Teil õigus egas neid vända laagreid nii liohtsalt kätte ei saa jah.Mul ka Jawa järgi ,et ehk saab ka nüüd nii aga....!
Nimelt mootor maas ja silinder maas aga nüüd oleks vaja kedagi kes oskaks vaadata neid asju ja aitaks kolvid,rõngad (kas vaja sillinder lihvida)ära tellida ja ka muud vidinad öelda mis vaja .Kui täpselt peab kolb silindris olema ilma rõngasteta?Siis ma telliks asjad ära ning see sama mees kui nõus oleks teeks ka mootoril selle klaagrivahetuse ära.Tahaks ise kõrval olla õppida ja kogemusi saama.Egas siis koguaeg saa ka teisi tüüdata ju ja rahakotile olex ka kergem kui ise miskit teha oskaks.
Sai pikk ja segane jutt aga kokkuvõttes kedagi kes krossikatega kursis ja leiab aega mind aidata olex vaja!
Suured tänud ette!!

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Ehk õnnestub sul jackpot võita ja workshop manual kuskilt leida. Seal võiks kõik vajalikud mõõdud ja tolerantsid olemas olla.
Cagival küll on ja seejuures mõõtmistehnoloogiad ka kirjeldatud.
Aga ega igas kodus ei ole kõike vajalikke mõõtevahendeid ka mitte riiulist võtta. Seega võiks vähemalt defekteerimise lasta kuskil ära teha, kui manuali ka ei juhtu leidma.

Suzuki GSX 750 Inazuma
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”