SOS SUZUKI 250
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
SOS SUZUKI 250
Nimelt vaja oleks tõmmitsat millega saaks geneka maha võtta.Või siis mõõte keerme samm.
Nimelt sõitsin ja jätsin ratta seisma kui hakkasin uuesti käivitama siis ei luband ka mitte.Säde kadunud.Mõõtes generaatorist otste pealt ei mingit voolu.Oleks vaja maha võtta siis saab edasi vaadata.MOB:53305358
Tahaks ikkagi 29ndal rajale jõuda!
-
- Postitusi: 96
- Liitunud: 23 Mär 2006, 14:19
-
- Postitusi: 96
- Liitunud: 23 Mär 2006, 14:19
-
Teema algataja
howard30 kirjutas:Kahjuks täna oli kinni.Küsimus ,et kas kolmeharulise tõmmitsaga võib tõmmata?Spets tõmmits ikka keermega.Kolmeharulisega pigistab mähised ära ju?Või ma olen valel teel?Spetsid aidake:)
Ei! Ära kasuta mitte midagi mis mähistele võiks viga teha! Cagivale lasin kohalikul treialil teha. Tund aega ootamist, mõnikümmend krooni ja õige asi oli olemas. Läks keermega geneka rootori külge ja tõmmitsapolt surus võlli otsale. Sul vist midagi samalaadset? Või käib poltidega rootori külge ja tõmmitapolt toetub ikkagi võlli otsale. Kui kuskilt ei saa, siis lase teha.
-
Teema algataja
Ei! Ära kasuta mitte midagi mis mähistele võiks viga teha! Cagivale lasin kohalikul treialil teha. Tund aega ootamist, mõnikümmend krooni ja õige asi oli olemas. Läks keermega geneka rootori külge ja tõmmitsapolt surus võlli otsale. Sul vist midagi samalaadset? Või käib poltidega rootori külge ja tõmmitapolt toetub ikkagi võlli otsale. Kui kuskilt ei saa, siis lase teha.
__
Mul just samasugust vaja kui sa endale lasid teha.Keermega tekib probleem.Mis sul keerme aste oli?Mul pole kammi ka millega mõõta oijahh peaks terve mootori maha kerima ja siis treialile viima______________
Mul ei ole samuti kammi kodus, kuid mul on varumootor millel oli rootor peal lahti. Seega sain rootori treiali kätte viia koos infiga kui palju võll läbi ulatub ja sain absoluutselt õige asja. Nii et siinkohal ei saa aidata.
Tagumikutunde järgi võiks keere olla M35x1,5 aga see on ilma mõõtevahenditeta pakutud ja ainuke mõõt mis nihikuga õnnestub võtta on keerme siseläbimõõt treiali poolt tehtud tõmmitsal. See oli 33,x.
-
Teema algataja
Tõmmits olemas ja suured tänud mulgimoto meestele.Kurb on see,et generaatori mähised läbi ja vaja uus tellida.Kahjuks suht kallis lõbu ja see aasta siis mmm krossile sõitma ei jõua:(Mis teha tehnika värk!Nüüd siis raha koguma ja kevadeks ehk ratas tibens tobens ja siis peab hooaja lõpuni vastu ja jõuab ka mmm krossile!
Osalejatele õnne ja tublidust!
-
Teema algataja
Nii mähise hind on pea 6000.-eeku!Aga viga ka käes,et miks nii juhtus.Nimelt väntvõlli laager pees loks väike sees ja magnet käis kohati vastu mähist.Seoses sellega küsimus:Kas väntvõlli laagrid ka väljapoole maha tulevad või peab ikka mootori pooleks tegema?Ei taha poolex eriti teha,sest kõik hirmutavad selle käigukastiga pidavat väga raske olema uuesti kokku panna olema.(Ratas siis suzuki250 rm 96 aasta)!Hmm mähis oleks jah kusagil vaja uuesti kerida lasta ehk keegi teab head kohta soovitada?
Tänud!
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
howard30 kirjutas:Nii mähise hind on pea 6000.-eeku!Aga viga ka käes,et miks nii juhtus.Nimelt väntvõlli laager pees loks väike sees ja magnet käis kohati vastu mähist.Seoses sellega küsimus:Kas väntvõlli laagrid ka väljapoole maha tulevad või peab ikka mootori pooleks tegema?Ei taha poolex eriti teha,sest kõik hirmutavad selle käigukastiga pidavat väga raske olema uuesti kokku panna olema.(Ratas siis suzuki250 rm 96 aasta)!Hmm mähis oleks jah kusagil vaja uuesti kerida lasta ehk keegi teab head kohta soovitada?
Tänud!
Sa oleksid väge osav vend kui sa suudaks laagri korraga nii võllilt kui ka pesast kätte saada .
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
-
Teema algataja
Nii mehed!Teil õigus egas neid vända laagreid nii liohtsalt kätte ei saa jah.Mul ka Jawa järgi ,et ehk saab ka nüüd nii aga....!
Nimelt mootor maas ja silinder maas aga nüüd oleks vaja kedagi kes oskaks vaadata neid asju ja aitaks kolvid,rõngad (kas vaja sillinder lihvida)ära tellida ja ka muud vidinad öelda mis vaja .Kui täpselt peab kolb silindris olema ilma rõngasteta?Siis ma telliks asjad ära ning see sama mees kui nõus oleks teeks ka mootoril selle klaagrivahetuse ära.Tahaks ise kõrval olla õppida ja kogemusi saama.Egas siis koguaeg saa ka teisi tüüdata ju ja rahakotile olex ka kergem kui ise miskit teha oskaks.
Sai pikk ja segane jutt aga kokkuvõttes kedagi kes krossikatega kursis ja leiab aega mind aidata olex vaja!
Suured tänud ette!!
Ehk õnnestub sul jackpot võita ja workshop manual kuskilt leida. Seal võiks kõik vajalikud mõõdud ja tolerantsid olemas olla.
Cagival küll on ja seejuures mõõtmistehnoloogiad ka kirjeldatud.
Aga ega igas kodus ei ole kõike vajalikke mõõtevahendeid ka mitte riiulist võtta. Seega võiks vähemalt defekteerimise lasta kuskil ära teha, kui manuali ka ei juhtu leidma.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.