Athena racing 70 silku komplekt.

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Athena racing 70 silku komplekt.

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

terv, kas kellegil on kogemust selle silkuga, athena või athena racinguga
http://mopshop.de/shop/product_info.php ... c04cdb1f83
http://mopshop.de/shop/product_info.php ... c04cdb1f83
sellised näevad välja, tahaks teada mis vahe on racingul ja tavalisel, hinnavahe 40 euri, on sel silku võimsust kh? tahaks omale keewayle panna

ette tänades R.

KOndimootor
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

Omasin seda athena sport silindrit (seda odavamat).
Oli CPI moootoriblockil ka (sama mis sul).
Silindrist on võimalik kätte saada 11 hp ja 10500 pööret minutis kui on hea seting (eeldab selles pöörete raadiuses töötavat summutit ja vähemalt 17,5mm karburaatorit)
Ise sain CPI-ga kätte tecnicas Next-R summutiga 9500 pööret (summuti jäi lahjaks)
Kui omad 17,5mm karburaatorit head vastavat sportsummuitit (näiteks gianelli shot, stag6 pro, yasuni R, nardo jne.)
siis kiiruseks hea seadega on võimalik saada gps-i 84km/h (kiirendus ja tippkiirus on küll kõvasti parem aga mitte õige korraliku 70cc moodi. Kiirendus jääb kehva stock variaarori taha! ainuke sobiv sportvariaator CPI mootoriplockile on speed control, mis muudab kiirenduse väga heaks ja annab tippkiirust juurde u. 5km/h.) (multivare ja muud jurad võid ära unustada need on lihstalt alla igasuguse arvestuse cpi mootoriblockil.)

Kõik faktid, mis siin toodud on õiged ja testitud ja omadel kogemustel!

Athena racing 70cc (kallim variant)
vb olete kuulnud stage6 racingust, siis athena toodab seda stage6-le.
Stage6=põhimõteliselt athena racinguga, mõned materjalid on natukne erinevad ja boost port(butterflyport) on athenal palju lubavam ehk 20mm silindri kaanest (stage6-l 21mm)
See silinder suudab arendada kuni 17hp ja portitul kujul kuni 20hp (need Hobujõud on maksimaalsed ja eeldavad täistuuningut, mitte mingi kodu kootud variante. Ja AC mootoriga ei ole võimalik nii palju ka kätte saada.
Athena racing revvib kuni 12000 pööret (portimata ja eeldab seda, et summuti on vastav näiteks athena-, stage6 racing või yasuni C16 ning karburaator vähemalt 21mm ja muidugi veel kõik muud asjad nagu väntvõll, laagrid variaatorid, sidurid jne.

Mõlemad on alumiiniumist ja samast materjalist isegi ülevoolu kanalid on samad.
erinvused on siis:
*spordil on tavaline väikene ovaalne 3,3cm ja 1,6cm kõrgune ovaalne väljalakse port, ehk midagi sellist http://www.rprhosting.dk/images/guides/ ... lli-AC.jpg racingul on butterflyport ehk midagi sellist http://www.scooter-freaks.nl/forum/gevo ... anston.jpg
mis on pea umbes pindalalt 1,5-1,7 korda suurem kui spordil.

Põhijõu annabki see väljalaske port!
Miinuseks miks athena sport silinder eriti paljulubav ei ole polini corsa ees on see, et ülevoolu kanalid ei ole nii hästi viimstletud kui teistel tuntumatel tootjatel. Sama käib ka racingu kohta aga seda viga annab parandada kui soovi on.

tee omad valikud aga soovitan sul masinal panna 10-16% pikem ülekanne ja speed control lisaks siis tunned silindri jõudu, muidu jääb sul see suuresti saamata, Ülekanne vaheta sellepärast, et CPI mootoriplockile on pandud võrreldes teiste masinatega selline lühike ülekanne ja Tippkiirus kannatab selle alla päris palju.
Jutt käib uuest CPI mootoriblockist mis loodi aastal 2004

edu tuunimisel ;)

Viimati muutis non-smoking, 02 Okt 2007, 17:51, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

tänud, asi sai selgeks

KOndimootor
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

parandaks eelkirjutajat veidikene sellega, et tõenäoliselt räägib ta oma tekstis ikkagi ülevoolukanalitest, mitte sisselaske omadest.


Teema algataja
raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

aga kuda selle vastu pidavusega on?, kaua se umbes kestab?

KOndimootor

Teema algataja
raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

aga kudas selle õlitusega jääb?, pean bensu sisse extra õli segma?

KOndimootor
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Viimane hoiatus eelnevale postitajale!
Kui "muuda" funktsiooni kasutama ei õpi siis järgmise kahe järjestikuse posti korral lähevad postitused kustutamisele ja postitajale säilib foorumis vaid lugemisvõimalus.

Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

Vabandan natukene vale sõnastuse pärast, sest eesti keeles raske kirjutada neist asjadest. :oops:

Õlituse kohta: racing silinder tahab saada vähemalt 3% õli bensiini kogusest, mis sisse valad. Kui suudad õlipumba niimoodi hästi ära seadistada siis ei pea. Ja racing silindril olekas soovituslik täissünt õli mitte (just neid odavaid), mille määrdeomadused tiba paremad kõrgetel pööretel.


Teema algataja
raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

non-smoking kirjutas:

Vabandan natukene vale sõnastuse pärast, sest eesti keeles raske kirjutada neist asjadest. :oops:

Õlituse kohta: racing silinder tahab saada vähemalt 3% õli bensiini kogusest, mis sisse valad. Kui suudad õlipumba niimoodi hästi ära seadistada siis ei pea. Ja racing silindril olekas soovituslik täissünt õli mitte (just neid odavaid), mille määrdeomadused tiba paremad kõrgetel pööretel.

mis moodi ma seda õlipumpa regullin?

TO OLDMOPED: saan aru jh

KOndimootor
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

Ära ise küll seda näpima hakkama kui kogemusi ei ole!
Lase kellegil kogenumal seda teha või siis kuskil esinduses N:automaailmas.
Soovitan muidu väike sorts ikka paaki panna ja siis survega bensiini peale lasta, segab ilusasti ära ka. (siis kui õlipumba süsteemi pole timminud)
Sellel CPI mootoriblocki üks suurtest vigadest on see, et õlipump ütleb ülesse. (mitte enamusel aga väga plajudel on see saatuslikuks saanud, kaasaarvatud minul)


Teema algataja
raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

aga kas c3 või c4 laagritest piisab racing variandi puhul?. ei tahaks eriti vänta vahetada :D

KOndimootor
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

raitonrait2 kirjutas:

aga kas c3 või c4 laagritest piisab racing variandi puhul?. ei tahaks eriti vänta vahetada :D

Soovitsulik on väntvõll ära vahetada!
Aga see jutt on ülepaisustud, et väntvõll kohe laiali jookseb!
70cc sport silinder, mis arendab kuni 10 000 pööret ja laagrid on ära vahetatud, ei jookse kohe kuidagi laiali.
Ja racing variandist on CPI blockist(poritamata) kätte saadud 11300pööret/minutis ja 12.7hp (AC). Soovitan väntvõlli ära vahetada.

On olnud ka selliseid juhuseid kus üks vend sõitsi sisseõidul DR evo 70cc silidriga (kuni 9hp) Kepsu pooleks 30m-se sõiduga esimesel proovimisel.

Kindlasti tuleb vahetada ka sõrmlaager.

Hetkel sõidab mul üks tutav Stage6 racinguga ringi, stock väntvõll ja väntvõlli laagrid ning high end sõrlaager. (ise panin tal selle veel kokku)
Läbinud juba ligi 2000km pole veel midagi juhutnud aga ei tasu kunagi selle peale lootma jääda. (ta vahetab selle varsti ära)
Sportväntvõllid muudavad ka karteri läbipuhuvust paremaks.
Jään selle juurde, et vaheta ikka väntvõll ära ;)


Teema algataja
raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

http://mopshop.de/shop/product_info.php ... 4e31068617
sa räägid sellest laagrist?
a palju ma 50 jaoks seadistatud karpat pean muutma et ta yldse 70 käima läheb

KOndimootor
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

raitonrait2 kirjutas:

http://mopshop.de/shop/product_info.php ... 4e31068617
sa räägid sellest laagrist?
a palju ma 50 jaoks seadistatud karpat pean muutma et ta yldse 70 käima läheb

'

Jah seda sama laagrit ma mõtlen jah.
See silinder ei hakka korralikult jooksma alla 19mm karpa ja korraliku summutita.
Vale summuti ja karburaator silindri jaoks muudavad masina aegalsemaks kui see sport variant õiges seades.
Stock karpaga ei saa seda silindrid korralikult jooksma, sest üle 10 000 pöörde see karpa ei suuda küllalt head bensiiniõhu segu ette anda.
Kontakteeru minuga PS-i teel ja räägi mis sa veel vahetada tahad.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”