Motokrossi MMM võistlused 29.septembril Viljandis
Moderaator: Moded
http://gallery.mella.pri.ee/main.php?g2_itemId=2754
startide kaupa, sisse jäetud hulgaliselt musta materjali, et paljud end leiaks
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: 03 Apr 2007, 07:18
- Tsikkel: Kawasaki kx250f
- Asukoht: otepää krossiraja lähistel
natuke siis meie otepää tiimi tegevustest pilte MMM-l
http://fotoalbum.ee/photos/rando200
mina siis nr35 ja tuusade klassi võitja...karkudega mees tegi teistele pähe
karkudega tsikli selga ja läks andmiseks
jalg sai siis holstre-nõmme rajal trenni ajal hüppeliigesest pahupidi sõidetud mõned päevad enne võistlust, võistluseks sai kips maha võetud....
motokross on karmide meeste ala
ning otepää tiim tõi ka tuusade klassi teise koha ära..nr.37
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 10 Nov 2004, 10:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
http://fotek.pri.ee/index.php?showimage=160
WAUU ...!!!!
Vana malmsilindriga krossi Kavross!
Ja memm ise ka muidugi !
Hakka või oma krossi Kovrot kokku laduma.
Aga parem mitte,äkki hakkab retro krossitamine ka veel meeldima ja pärast jälle üks haigus juures .
Aga ikkagi,väga viis!
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Memm töristas päris vapralt. Siiski, Veeber aka Captain America (nagu me teda isekeskis nimetasime) oli MULJETAVALDAV. Kõrge kaarega kõige kõvem mees platsil. Paistis, et tal oli selle vanakesega ikka veidi tegemist, et seal suuremate rajakonaruste vahel laveerida, aga kui ta oma ratta ükskord lahti keeras, siis aiaiai!!! Külmavärinad käisid läbi. Unustasin oma haige kurgu ja röökisin täiest jõust kaasa talle. Üritus oli muidu superlahe. Ise olin pealtvaataja rollis. Jäin väga rahule. Rada paistis ka niivõrd korras olevat, et ükskõik kui algaja oleks saanud seal ilusti veereda.
http://fotek.pri.ee/index.php?showimage=159
Kostüümidest olid mälu järgi kõige enam mainimistväärt Veeber aka Captain America, vanaproua, lõvi ja karu mäkketõusurattal.
Tulemused ka: http://www.msport.ee/admodule/uploads/d ... 0MTvnAaE22
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
see ei oma erilist tähtsust sest rada on alati erineva isegi siis kui skeem pole muutunud. Esimese ja teise stardi aegade erinevus võib olla olenevalt kui kõvade meestega, kui palju starte vahepeal ning ilmastikuolud jne. ca kuni 20 seki näiteks. Tegelikult vahet pole. See on motokross ja iga ring võib olla justkui uus kuigi oled samas kohas.
Ajasõidud: A, B, C, D, E, F, Legendid.
sõidud olid (2 roundi):
Ässad, Tuusad, Ägedad, Tähed , Direktorid, Krossikutid, Legendid.
Ajasõit-treeningu aegade alusel jaotati gruppidesse. Juba ajasõitude A ja E vahel oli raja olukord täiesti erinev. Lisaks prooviti ka lihtsalt aeglaselt sõita, et aeglasemate grupis võita. Eks ringiaegadest ise näete
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Tegelikult oli tase tubli isegi väga tubli . Ja tõsiselt kahju, et see suur seltskond Eesti karikasarja ignoreerib. Esiteks aitaks see EMF-il ja rajaomanikel tõsta võistluste korralduse ja radade hoolduse taset. Teiseks ei saaks enam keegi öelda, et motosport eestis on üksikute hullude hobi. Ma arvan et eestis mõttetult üles haibitud murdmaasuusatamises ei osale ka vist niipalju võistlejaid
.
Üritus oli ülikõva, algul sai mõeldud, et läheb ja sõidab oma võimete piires, aga juba stardireas oli adrenaliin nii laes, et sai ikka hulga vigu tehtud sõidu ajal.
Mõned pildid kah siis: http://fotoalbum.ee/photos/mart5541/sets/215167
Korraldajatele äitäh ja Eestis võiks MMMe rohkem olla
mx77 kirjutas:Tegelikult oli tase tubli isegi väga tubli
. Ja tõsiselt kahju, et see suur seltskond Eesti karikasarja ignoreerib. Esiteks aitaks see EMF-il ja rajaomanikel tõsta võistluste korralduse ja radade hoolduse taset. Teiseks ei saaks enam keegi öelda, et motosport eestis on üksikute hullude hobi. Ma arvan et eestis mõttetult üles haibitud murdmaasuusatamises ei osale ka vist niipalju võistlejaid
.
Kui sa kord aastas kulutad 400kr stardimaks + kohalesõit pole see eriline kulu.
Kui taod EMF-le maiteamille eest litsentsiks 2K ja lööd kokku ka nende karikasarja etappidel osalemise kogukulud, tuleb märksa teine number. Ja enamus sellest seltskonnast langeb juba rahalisel põhjusel ära. Teine osa ei viitsi lihtsalt rakettidega küünarnukiheitlust pidada.
Märksa pingevabam on sõpradega metsavahel tervisesporti teha ja paar korda aastas karja sekka ronida.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
mella kirjutas:mx77 kirjutas:Tegelikult oli tase tubli isegi väga tubli
. Ja tõsiselt kahju, et see suur seltskond Eesti karikasarja ignoreerib. Esiteks aitaks see EMF-il ja rajaomanikel tõsta võistluste korralduse ja radade hoolduse taset. Teiseks ei saaks enam keegi öelda, et motosport eestis on üksikute hullude hobi. Ma arvan et eestis mõttetult üles haibitud murdmaasuusatamises ei osale ka vist niipalju võistlejaid
.
Kui sa kord aastas kulutad 400kr stardimaks + kohalesõit pole see eriline kulu.
Kui taod EMF-le maiteamille eest litsentsiks 2K ja lööd kokku ka nende karikasarja etappidel osalemise kogukulud, tuleb märksa teine number. Ja enamus sellest seltskonnast langeb juba rahalisel põhjusel ära. Teine osa ei viitsi lihtsalt rakettidega küünarnukiheitlust pidada.
Märksa pingevabam on sõpradega metsavahel tervisesporti teha ja paar korda aastas karja sekka ronida.
Noh, ega see raha nüüd EMF-ile päris niisama mittemillegi eest ei lähe. Selle eest aidatakse noortele laagreid korraldada (et me ikka MM-il pildil püsiks) ja toetatakse rahvuskoondise MXDN-ile saatmist. Usu, EMF-i enda halduskulud on tühised . Ma pigem tunnen iga kuu, kuidas osa mu palgarahast kuskile musta auku kaob kust midagi tagasi ei saa.
Rakette nyyd seal rajal ka väga ei ole ja B-finaalis sõidetakse suht sõbralikult , ja keegi teisele pähe ei hüppa.
Samas ei maksa unustada, et EMF võib olulisse rolli astuda, kui on vaja tagada meie õigust käia kuskil metsavahel sõitmas, sest ega selles suhtes asi paremaks ei lähe vaid pigem hullemaks. Mul tuttavad purjelaudurid kaebavad, et varsti ei saa kuskil mere äärde enam . Kasvõi RMK-le peaks olema üle laua partner.
mx77 kirjutas:Samas ei maksa unustada, et EMF võib olulisse rolli astuda, kui on vaja tagada meie õigust käia kuskil metsavahel sõitmas, sest ega selles suhtes asi paremaks ei lähe vaid pigem hullemaks.
VÕIB.. oleks.. võibolla.. Need on sõnad, mis minu jaoks küll mingit kindlustunnet ei anna.
Pigem on EMF minu jaoks oma margi täis teinud POOLE HOOAJA PEALT supermoto hobiklassi kaotamisega.
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: 03 Apr 2007, 07:18
- Tsikkel: Kawasaki kx250f
- Asukoht: otepää krossiraja lähistel
mx77 kirjutas:Tegelikult oli tase tubli isegi väga tubli
. Ja tõsiselt kahju, et see suur seltskond Eesti karikasarja ignoreerib. Esiteks aitaks see EMF-il ja rajaomanikel tõsta võistluste korralduse ja radade hoolduse taset. Teiseks ei saaks enam keegi öelda, et motosport eestis on üksikute hullude hobi. Ma arvan et eestis mõttetult üles haibitud murdmaasuusatamises ei osale ka vist niipalju võistlejaid
.
Mina olen küll järgmine aasta eesti karikasarja sõitja ja muude etappidest osavõtja...
kui juba sellises sandis seisus nagu ma olin suutsin tuusade klassi võita....aga see polnud see kiirus, mis mul oleks siis kui ma terve olen, tervena võin juba ennast mõne kõvema mx1 klassi sõitjaga võrrelda...
nii et järgmine hooeag võib mind siis päris paljudes mx1 startides näha...
xr3 kirjutas:saqu kirjutas:Ja et kellegil ei läheks meelest sinu tagasihoidliku
isiku nimi, siis sa oled vist RANDO ILVES. Värisege Kuused ja Triisad.
kuused ja triisad värisema ei pea, aga seal 10nda piirimail olevad vennad võiks küll
kes see ikka koera saba kergitab,kui mitte ise.
Hr.reinuvaderil pidavat arstidega head suhted olema,äkki saab suure auguga nõela laenata ja üleliigse õhu välja lasta. OK see selleks.
MX seltskonnas on väga head omavahelised suhted ja seal kehkenpükse ei sallita.Sama tekstiga jätkates tehakse see sulle paari esimese võistlusega kindlasti selgeks.
Meie seltskonna parim mees oli ässade kuues mees,kes enesekiitmise asemel käib trennis.HR.Kuusk lubas järgmiseks aastaks tasuta litsentsi.
Teine mees sõitis Tuusade esiotsaga võrdselt ja oli omas grupis neljas.
Mina,lihtne mees pidasin Viljandis oma järjekordset sünnipäeva ja tiksusin ässade grupis oma sõidud ära.
Nii,et rohkem tööd ja vähem möla seltsimehed.Kui hr.Rando mx1-s esiviisikusse sõitma hakkab,küll me siis plaksutame kah.Praegu on veel vara.
Nagu ütles Karlsson katuselt:Rahu,ainult rahu.
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: 03 Apr 2007, 07:18
- Tsikkel: Kawasaki kx250f
- Asukoht: otepää krossiraja lähistel
aga need vennad olid kõik terved, keegi ei tulnud sodi jalaga sõitma...nii et suu kinni wennad...teinekord trennis trehvab kuskil, siis saab ju võrrelda sõidukiirusi jne....
ning pole teiste asi asja komenteerida, kes ikka teavad mis seisus sõit mul toimus, need oskavad asja paremini komenteerida...
No aga sellisel juhul võib ju iga mats, kes oskab pisutki krossi sõita ning kellel on mingi vigastus, öelda: "KUI mul jalg terve oleks, SIIS ma alles näitaks kõigile!"
Pole mõtet haavatud sõjakangelast mängida, kuid selles suhtes on sul õigus, et kevadel ole näha.
Seni aga kiirust ja jõudu sulle!
Uudishimu tapab
xr3 kirjutas:aga need vennad olid kõik terved, keegi ei tulnud sodi jalaga sõitma...nii et suu kinni wennad...teinekord trennis trehvab kuskil, siis saab ju võrrelda sõidukiirusi jne....
ning pole teiste asi asja komenteerida, kes ikka teavad mis seisus sõit mul toimus, need oskavad asja paremini komenteerida...
TUBLI! aga nüüd ehk aitab keksimisest
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Igatahes meie (Ilmekad) leppisime kokku, et sel nädalal me muust ei räägi, kui krossist ja sellest kui kõvad mehed me ikka oleme. Adrekalaks lihtsalt enne nädalat ei lahtu.
Korraldajatele suur aitähh! Tehke veel, ehk tuleb metsast meiesuguseid veelgi välja.
PS. Minu arvamus on, et hobiklassi kaotamine oli viga.
See hobiklassi kaotamine oli minu arust pigem positiivne tegu. Hobiklassi algus ja tavaklassi lõpp hakkasid muutuma sellisteks ebamäärasteks. Pole ju olemas selget piiri, et siit saadik oled sa hobisõitja ja siit saadik oled sa tavasõitja. Praeguse süsteemiga puudub see lävepakk sisenemaks tavaklassi.
Praegust B-klassi võibki põhimõtteliselt pidada ju hobiklassiks. Ainuke vahe on selles, et suures punktitabelis oled sa osake tervest masinaklassist.
Kuid sellise korralduse negatiivne külg on see, et B- klassi esikolmik ei saa mingit eraldi tunnustust nagu varem hobiklassi esikolmik. Selline korraldus võib tekitada tülpimust nende meeste seas, kellele tunnustus ja auhinnad on tähtsal kohal. Olgem ausad, me kõik tahaksime ju saada tunnustatud oma saavutuste ees, kuid su tase peab olema ikka üsna hea, et jõuda Eestis masinaklassi esikolmikusse.
Uudishimu tapab
saqu kirjutas:Mingit aimu võib saada, kui vaadata Siku või Kuuse aegu, ilmselt nad oleksid praegustel EMV etappidel kahekümne hulgas, kui mitte 10 hulgas.
Jutu algus on õige, aimu saab. Tiit Kuusk ja Aadu Sikk ca 10 aastat tagasi amatöörsportlastena juba kuid siiski ikkagi mingi treeninguga olid klassis B ( siis olid ABC klassi) liidrid, klassi A tollastest liidritest nagu Krestinov, Kahro, Ruul jne olid nad siiski väga pikalt maas.
Andres Krestinov on vähese treeninguga võimeline kümne piirimail tänasel päeval sõitma küll. Ta on kunagi MM etapil 7 koha ka saanud ehk siis me siin kambapeale ei oska isegi ette kujutada kui palju see mees on elus krossitsikliga sõitnud. Mingi viisakus võib sellest hoolimata olla ( härra Ilvest pean silmas)
Vigastused. Enamus krossimehi on sõitnud mingis äsja kipsist välja või teibin kuidagi kinni paari rulli macgyveri abil, olekus sõitnud ja sõidavad ka edaspidi. Üldiselt võib vigastustega sõitmisest loll harjumus saada ja veelgi debiilsem on arvata, et tehtega miinus kips ja paranenud jalg kaob ringiajast 20 seki lihtsalt ära.
Tore on kui see nii on, palju edu ka edaspidi ning edukat kvalifitseerumist 2008 hooajal härra Ilves !
Loodan ka ise joonel olla ja ehk saan härra Ilvesega samal päeval mõnedki ringid koos sõita ! Palju edu ja rõõmsaid kohtumisi krossirajal !
racerx kirjutas:Jutu algus on õige, aimu saab. Tiit Kuusk ja Aadu Sikk ca 10 aastat tagasi amatöörsportlastena juba kuid siiski ikkagi mingi treeninguga olid klassis B ( siis olid ABC klassi) liidrid, klassi A tollastest liidritest nagu Krestinov, Kahro, Ruul jne olid nad siiski väga pikalt maas.
Mina mäletan veel neid aegu, kui Krestinov ja Sikk üsna võrdselt CZ-idel võidu sõitsid. Kord üks ees ja teine taga ning vastupidi. AK tänased oskused on ilmselt mõlemast tunduvalt üle, kuid ega nad (Sikk ja Kuusk) minuteada palju (või peaaegu üldse) ei harjuta ka. Age see kõik on teoreetiline jutt, eks asjaomased teavad paremini. Lihtsalt antud võistluse kontekstis võib väikse võrdluse saada ja eriti veel siis kui Legendid sõitsid kõige viimastena
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.