Rullikute vahetamine

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

raitonrait2 kirjutas:
oldmoped kirjutas:
raitonrait2 kirjutas:

kui rasked rullid on, ei pruugi sumps yldse madalatel põõretel tööle hakata.

Kuidas saavd rullid mõjutada seda, millises mootori pööretevahemikus väljalaske resonaatorpaun tööle hakkab?
:shock:

mul 4,7 rullidega oli minek uimas, ja alles 60 peal tuli ilge tõmme, 3,7 oli kohe algul sitaks hea minek, kuni lõpuni!!!!!

Ja kuidas puutub see kõik resonaatorpauna madalamatel või kõrgematel pööretel töölehakamisse, nagu sa väitsid?
Resonaator hakkab alati tööle samadel mootoripööretel!!!
Kui sul on sees kergemad rullid, siis on samadel mootoripööretel ülekanne aeglasem (niikaua, kuni variaatori tööala maxi jõuab, siis ei ole enam mittemingit vahet). Selletõttu töötab sama kiiruse saavutamiseks mootor kõrgematel pööretel, mille juures on juba mootoril rohkem jõudu ja võimalik, et see langeb kokku juba ka resonaatori tööalaga.
Enamuse resonaatorsummutite (ehk nagu teie räägite sportsummutite) suur miinus ongi see, et kuna vastusurve on väike, siis mootor tihti alumises otsas väändes kaotab märgatavalt mille tõttu ongi aeglane ülekanne vajalik.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”