Sidurivedrud?

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
K-ToM

Sidurivedrud?

Lugemata postitus Postitas K-ToM »

et mul praegu sr 50 r, lasin just varika piiraja maha võtta. nädala pärast ka karpa oma võtta, ning sportsumpsi(leovince zx) tellida. kindlasti panen peale 1g kergemad rullikud ja mõtlesin, et mis sidurivedrud sobiksid selle kombinatsiooniga. ja samas, kas keegi saaks nende vedrude värvide tähendused üle lugeda, et mida üks või teine vedru teeb

Teema algataja
J00N@$14

Lugemata postitus Postitas J00N@$14 »

peaks olema nii, et mida tumedamat värvi on sidurivedru, seda jäigem ta on. mida jäigem on sidurivedru, seda parem on kiirendus. sorri, kui midagi valesti olen öelnud :roll:

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

kõik oleneb mootori võimsusest palju ta pöördeid arendab jne

50 stock mootorile alati parim kollased sidurivedrud/survekas ja 4.5-5g rullid

kui asi juba sportsumpsiga siis 4g-4.5g rullid, punased vedrud/survekas

70cm3 juba siis sinised jne, kõik oleneb kah millist kiirendust tahad

paned sinise surveka,mustad vedrud, 4.5g rullid siis (minu rolleriga) sai vaba gaasiga noka maast lahti
aga kuna oli liiga karm se kiirendus igakord siis panin sinised sidurivedrud tagasi.
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik :)

RUNNER
Postitusi: 341
Liitunud: 16 Mai 2005, 12:36
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas RUNNER »

kutsa99 kirjutas:
kõik oleneb mootori võimsusest palju ta pöördeid arendab jne

50 stock mootorile alati parim kollased sidurivedrud/survekas ja 4.5-5g rullid

kui asi juba sportsumpsiga siis 4g-4.5g rullid, punased vedrud/survekas

70cm3 juba siis sinised jne, kõik oleneb kah millist kiirendust tahad

paned sinise surveka,mustad vedrud, 4.5g rullid siis (minu rolleriga) sai vaba gaasiga noka maast lahti
aga kuna oli liiga karm se kiirendus igakord siis panin sinised sidurivedrud tagasi.
Piaggio mootor ei teha kergeid rulle..

ise saan kah srile zx'i ja panen malossi kollased siduri vedrud, ja kunagu kollasi survevedru. rulle ei ole mõtet näppida, kui siis need rullid sisse panna mis kaasas sumpsiga on..

Teema algataja
K-ToM

Lugemata postitus Postitas K-ToM »

nii, aga siis kollased survekad+ sumpsiga kaasnevad rullikud, et siis on stockist parem kiirendus, aga kas tippkiirust kaotab sellega palju?

tagarattasse pole päris vaja ajada, tähtis on, et stockist paremini kohalt minema saaks

raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

äkki keegi nyyd tleks mis moodi sidurivedrusi yldse võimalik vahetada on, mis moodi ma nad sinna siduri peale tõmban, mul malossi valged vedrud sitaks kõvad ei jõua käegagi painutada

KOndimootor
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

Võtad naaskli, paned ühe vedru poole õigesse kohta sisse, teise paned naaskli taha ja naaskli teraviku suunad teise vedruaugu sisse ja lükad vedru peale nii lihtne see ongi!


Teema algataja
Treax

Lugemata postitus Postitas Treax »

samas vaata on kahte tüüpi vedrusid . yhed on minerelli omad. suuremad ja pikemad. teised on piaggio omad mis on väiksemad ja lyhemad. :D sõbrale sai peale pandud piaggio kollased. aga tal k2ivad minerelli ja see tegi suht sama välja. aint peale panna on sitem.

Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

oli sama värk venitasin mustasid vedrusid peale piaggio mootori omi, naaskliga ei saanud ei venitanud välja lihtsalt, lõpuks sai kahekesi kullinokkadega peale tõmmatud.

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Niimoodi toore jõuga pealesikutatud tunduvalt lühemad vedrud on suuremas pinges ja selletõttu käituvad märgatavalt jäigematena, kui normaalpikkusega samasugused eksemplarid.


Teema algataja
Treax

Lugemata postitus Postitas Treax »

aga samas me kasutasime naasktli asemel kruvikeerajat ;D ja l6puks samamoodi yks vend surus kaasa ja teine vend tõmbas nende kurenokkadega :D

Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

masin startis mingi 8500 pöörde peal ja kiirendas 9500 peal kuni 40 siis natukene langes

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”