algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mella kirjutas:
M.K. kirjutas:
  1. Kinni hoidmiseks tuleb kasutada kõike, mida võimalik. Esmalt põlved, aga sealt allapoole jääv osa, vastavalt võimalusele. Jalad jalaraudadel varbad välja v. õigemine kannad sisse, et saaks paremini jalgadega hoida.

  2. Anatoomia ja füüsika sunnivad tõesti hetkeks raskust sellelt jalalt vähendama, et oleks võimalik jalga liigutada käigu lülitamiseks liigutada. Siin on muidugi erinevus käigu üles ja alla vahetamisel. Aga jalga jalaraualt ära püsti sõites küll tõsta ei tohiks.

  3. Liivas tuleb esiots kerge hoida. Ainult kätega seda ka ei tee. Aga mingi pinge mingiks hetkeks jääb.

Nii, mõttepaus.

  1. Kui põlvedega kinni hoida, siis misajal hoitakse kinni ja misajal mitte? Kuuldu põhjal peaks ju tsikli peal pidevalt edasi-tagasi liikuma. Samas põlvede kinni surumine jälle takistab..

  2. Kui liivas esiots kergeks ajada ja tagumik taha, siis mina pole aru saanud, millise kehaosaga ennast kinni hoida, et käed pikaks ei veniks ;)

mella, ära ole nii tähenärija. Sa oled hullem kui mõni raamatupidaja :).

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”