Spirit Series SP50Q-2
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Spirit Series SP50Q-2
Hiljuti on turule tulnud üks huvitav mopeed nimega "Spirit SP50Q-2".
Endal rahalise olukorra paranemisel plaanis see soetada.
Hind täiesti normaalne. Välimuselt meenutab Honda Caminot (eriti paagi osa).
Uurisin kah väheke selle kohta ning toon esile plussid ehk omadused, mis mulle isiklikult meeldivad:
4-taktiline mootor
2-istekohta
suunatuled
el.starter
"päris" sidur
käigud normaalsed st. ei ole ringkäigukast (all on vaba, ülesse järjest 1234 ja siis vastupidi alla 4321 kuni vaba)
Küsisin Rakvere kauplusest ja sealt öeldi et juba 4tk ostetud.
Kas keegi siinsest rahvast on soetanud juba? Ootaks muljeid.
Link müügikuulutusest http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
see peaegu samasugune kui jawa betka http://jawa.ee/page69.html
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Riks kirjutas:Keskmine bensiinikulu: 1,8l/100
Mõnus
Jawa Betka mis tundub vägagi sama asi olevat kulutavat vaid 1,4/100 km!
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
oldmoped kirjutas:raitonrait2 kirjutas:ega sa sealt eriti jõudu ka välja ei pigista
oled ise seda proovinud ja jäi väheks või oled järjekordne oletaja?
ei ma lihtsalt vahendan oma arvamust, toon näiteks: auto millel on 1,4 liitrine mootor, ja auto millel on 3,0 liitrine mootor, kummal on võimsust rohkem?
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Mopeedi saab ikkagi võrrelda vaid mopeediga, ja need on kõik 50cc.
Need 4t honda monkey kloonmootorid on üllatavalt jõulised ja hea väändega omas klassis, ning erinevalt tehaseseades vinge välimusega rolleritest, kõlbavad ka ilma tuunimata täitsa sõita ilma, et peaks hakkama hoogu juurde lükkama. Kiirus on legaalseks aetud lihtsalt sobiva ülekandega.
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
oldmoped kirjutas:Mopeedi saab ikkagi võrrelda vaid mopeediga, ja need on kõik 50cc.
Need 4t honda monkey kloonmootorid on üllatavalt jõulised ja hea väändega omas klassis, ning erinevalt tehaseseades vinge välimusega rolleritest, kõlbavad ka ilma tuunimata täitsa sõita ilma, et peaks hakkama hoogu juurde lükkama. Kiirus on legaalseks aetud lihtsalt sobiva ülekandega.
Mai hakka vastu vaidlema
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Sai mõned päevad tööd tehtud ja raha koos oligi;)
Masin nüüd kodus ja tervelt 12km juba sõidetud
Mõned kiirelt tehtud pildid:
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Romka: kirjutas:käigud normaalsed st. ei ole ringkäigukast (all on vaba, ülesse järjest 1234 ja siis vastupidi alla 4321 kuni vaba)
Käikude suhtes ajasin jama
Tegelikult asi nii: ülesse ehk kõige ülemine asend on vaba ja alla siis 1234 (neljandast edasi vajutades jääb kang siiski kangelt keskasendisse mitte ei liigu tühjalt edasi nagu seda teevad näiteks minu viimased Hondad, viimastel siiski käikude asend teisiti- alla esimene ja ülesse 234(5)). Mul nüüd täitsa probleem, sest Monkey käigud vastupidi ja hetkel tahab "hiinakas" veel harjumist.
Aga "Spiriti" käikude juures positiivset on see, et armatuurlaual on ilusti näidatud mis käik sees on. Minu jaoks üllatav, et kuidas see küll lahendatud on ?!
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Keskmine pakiraam jube praktiline.
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Täna sai ületatud 100km piir ning tehtud ka esimene bensukulu arvestamine. Ja see number on 1,58L/100km!
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
CSracing kirjutas:Piipz kirjutas:Usutavasti võtakski, kui sa asja täitsa stocki jätaks. Paljud siinsetest üldse stock rattaga sõidavad?
Mul on Stock Matrix ja bensukulu on 5 liitrit sajale. Piirajad ka peal.
Sissesõidu ajal võtabgi rohkem (mai tea kas sul see tehtud või ei), võta piirajad maha (kui on soovi loomulikult) hakkab kiiremini sõitma ja bensu kulu jääb suts väiksemaks
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Veel enne 100km läbisõitu otsustas läbi põleda esitulepirn. Seda eriti efektselt
Uus maksis 50.-, selle raha eest oleks tervelt 230km jagu bensiini osta saanud!
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.