50ccm supermotod?
Moderaator: Moded
50ccm supermotod?
Tere, et siis millist 50ccm supermotot soovitate? yamaha, aprilia, derbi, gilera jne. Mis on nende head ja vead?
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... to&t=33225
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... to&t=33407
hiljem räägin veel l2hen toidupoodi
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Oto kirjutas:Aprilia forever
Hakkab pihta
Ega jah nende 50te kohta polegi midagi öelda, linnas saavad ilusti hakkama, maanteel jäävad stockis ikka aeglaseks aga saab ka seal hakkama. Kütusekulu on nagu ta on, umbes sama mis rolleritel, mingi 3l/100
Kõige parema hinna ja kvaliteedi suhtega on keeway supermoto ( x-ray )
28000.- tutikana, mootor on kas minarelli am6 või selle koopia
Kõige tuntum ja kõige rohkem on levinud derbi sendad hinnad hakkavad kuskil 38000 kroonist ( palju tuuningjuppe ja peab hästi vastu ), see aasta pandi talle peale uus või uuendatud mootor
aprilia sx 50 Derbi senda koopia ( mootor raam ) aga välimus on veidi teine, ap-st tuuningjuppe leidub kõvasti, sellel masinal on ka väga hea esipidur
Kõige suuremad pillid on gasgasi supermoto mida kiidetakse palju ja cpi supermoto mis on ka suhteliselt suur ( cpi mootor on kas minarelli am6 või selle koopia )
Motorhispania supermotod ja rieju supermotod ja malaquti supermotod on väga tuntud tegelased just Hispaanias ja Prantsusmaal
Gilera supermoto on ka derbi senda koopia ainult teise välimusega
Yamaha dt 50 on on ka väga vastupidav, tean veel et ta liigub sportsumbutaja ja ilma piirajateta 110km/h digispidosse
tavaliselt öeldakse sellistele küsimustele vastuseks et nad on kõik vastupidavad ja et peaks ise masinate selga istuma ja proovima neid
endal masinatega kogemused puuduvad vä yamaha dt 50
endal muidu 50 kuupi aprilia rx 50 aga veidi vanema põlvkonna oma
Piirajatega on 45km/h, piirajateta on nii 80km/h, sportsumpaga on nii 90km/h, ette suurem hammakas ja suurem karpa ( saab rohkem bensiini peale) 100km/h spidosse
Minu enda 50 kuupi masin, liigub sportsumpa ja suurema karpaga 100km/h spidosse ja 90gps ja seda 92 kilose poisikese all
ostaks suurema hammaka ette ja oleksin ise poole kergem oleks tippkiirus ka suurem
kiirendus on sellinne väga hea 50ccm kohta
aga muidugi oleneb täiesti masinast igal ühel erinev mootor
sabasaller kirjutas:-m-i-k-u- kirjutas:mul dt50sm 2007a.
tegin algul sissesõidu 1000km.
panin suurema hammaka ette , piirajad maha , suurem düüs.
nüüd kiirus 65-70 spido järgi .
- sportsumbut peale ning koonukas ja ongi "rakett" valmis.
Koonukas on tegelikult paras pask õhufiltri seisukohalt võttes. Ta võib küll tunduvalt suurendada mootori võimsust, aga see tuleneb mootori detalide kulumise arvelt. Lisaks on koonusfiltri hooldustsükkel orig.filtri omast tunduvalt lühem.
stenu10 kirjutas:Yamahat ilmselt ei osta, kuna sellel on elektrooniline piiraja ning üle 62km/h ei pidanud minema. Või kui osta uus aju, kas siis saaks kiirust suurendada? ja kui palju uus aju võib maksta?
Osta siis derbi senda / aprilia sx 50 jne ....
aju maksab 700 krooni kui tellida
ja nagu ma ütlesin , see masin l2heb ilma piirajateta ja sportsumpaga 110 digispidosse ....
Ostsin Aprilia sx 50-e, olen väga rahul, kiirendus on täiesti okei ja lõppkiirus on 70 km/h, 1200 km sõidetud, sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] piiraja on maas ja järgmine nädal 1000 km hooldusesse ja teised piirajad maha. Välimuselt on ka muidugi väga kena ja esipidur on ka muidu ülihea.
Nii, et kui kellelgi on plaan midagi osta, soovitan soojalt seda pilli.
FleXer kirjutas:stenu10 kirjutas:Yamahat ilmselt ei osta, kuna sellel on elektrooniline piiraja ning üle 62km/h ei pidanud minema. Või kui osta uus aju, kas siis saaks kiirust suurendada? ja kui palju uus aju võib maksta?
Osta siis derbi senda / aprilia sx 50 jne ....
aju maksab 700 krooni kui tellida
ja nagu ma ütlesin , see masin l2heb ilma piirajateta ja sportsumpaga 110 digispidosse ....
Ja mida sa selle 110km/h teed ,kui 45 lubatud? Vahele jääd, saad kõige eest.(load+ÜV+kindlustus)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.