Õnnetused mootorratastega
Moderaator: Moded
Seda teemat lugedes ei saa enam aru mis teemaga on tegemist.
Kui on vaja arutada mida tähendab joove, siis teeks selleks eraldi teema. Kui vaja arutada milline on suur kiirus, siis see võiks ka omaette teemas olla. Kui tegemist on õnnetuste teemaga ja politsei teadetega, siis joove on kõik mis on suurem kui null promilli ja lubatust kiiremini sõitmine on ka sõitmine 1km/h kiiremini kui eeskirjad lubavad. See kas see nulli poliitika on õige või vale on hoopis teine teema ja pole mõtet sellega siin seda teemat ära läbustada.
Subjektiivsed arvamused, a'la ma võin sõita ka kümne õllega, on siin teemas täiesti kohtaud ja mulle tunduvad rohkem pikkuse mõõtmisena (kooliajast tuleb meelde, et kõige kõvem mees oli see, kes kõige rohkem ära jõi ja pärast sellest kõige vähem mäletas).
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
minu hooaeg ka siis ilmselt selleks aastaks lõpenud.
- Septebril siis Sõbra ja Võru tänava ristil sõitis sõbra keskuse parklast mulle ette Citroen Berlingo(juht rääkis veel mobiiliga ja vahtis teisele poole kui ette sõitis)
Ise jäin täiesti terveks aga ratas läheb ilmselt mahakandmisele....õnnelik pean ikkagi olema, et üle kapoti lendamiset mitte midagi ei juhtunud
Jõudsin ise täpselt 23.30 Keilasse ja siis olid juba politsei autod teepeal ja tsikkel külili maas. Veeresime sõbraga vaikselt mööda ja ühtki autot küll ei näinu, mis oleks võinud ka avariis osaleda. Sõitsime edasi läbi Keila kesklinna ja mitmes kohas nägin politseiautosid....võeti mindki kinni - puhumisreid ja dokumendid. Puhusin ära ja küsin siis, et mis silla juures juhtus....vastas, et eiras peatumismärguannet ja hakkas põgenema kuni kukkus. Ei saanudki aru mis tsikkel täpselt oli....midagi ilma gondliteta igaljuhul.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Olgem ausad, kui politseil ära võtta või hukka mõista resoluutsed meetodid, siis saavad neist kasutud klounid. Sisekontroll jms peaksid hoolt kandma selle eest, et asjatut jõhkrust ei oleks, aga muus osas ma ei näe küll mingit muud varianti kui just nii nagu USA-s. Vastuhakk ja korralduste mittetäitmine on ülikarmilt karistatav ja mis näiteks peatumismärguannet puudutab, siis peale x korda võimaluse andmist rammitakse sobivate olude korral põgeneja kasvõi põgeneja enda elu hinnaga lihtsalt teelt välja. Enne kui ta ise kellegi sodiks sõidab. Valiku langetab politseinik. Mitte et ma kohalikke "rambusid" siia tahaks, aga mundris klounide ülalpidamisel maksumaksja rahakoti arvelt ei ole ka mitte mingit mõtet.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
sinu kirjeldatud stsenaarium viib ülikiirelt "politseiriigini" ja saad näiteks politsei käest peksa, et ei peatunud piisavalt kiiresti ja ei olnud piisavalt alandlik. Sisekontroll on täpselt samasugused inimesed nagu me kõik ja samamoodi politseinikud nagu need keda nad kontrollivad. Pealegi - kumma poolt sisekontroll on - kas nimetu tondi kes sodiks sõideti või töökaaslase, kellega iga õhtu koos samas treeningsaalis trenni teeb? Sisekontroll on lihtsalt tuletis süsteemist -politsei politsei. Siis peaks ka sisekontrolli sisekontroll olema jne rekursiivselt. Ning "asjatu jõhkrus" on tagantjäreletarkus. Kogu maailma raha ei maksa seda kinni kui keegi on vigaseks jäänud. Sisekontroll saab vaid näppu vibutada ja "oi-oi mis sa tegid" öelda.
Vaja on preventatiivset tegutsemist. Sisekontrolli asemel on vaja eeltööd alates lasteaiast - nii tsiklistile kui politseile kui kodanikele üldse.
"Ma usaldan inimesi aga ma ei usalda saatanat nende sees," tsiteerides klassikuid.
Ei, Heiti! Said valesti asjast aru. Ma ju ütlesin, et rambosid ma küll siia ei taha. Küsimus on selles hetkes ja edasises tegevuses, kus ilmneb, et mingi erandliku isiku juures on mööda selga maha jooksnud preventatiivne tegevus, kodune kasvatus ja ühiskondlik suhtumine.
Ehk põhimõtteliselt võib olukorda võrrelda sellise situatsiooniga nagu Suzumeni hiljutine seiklus oli ühe liiklushuligaaniga, kes arvas, et maailm pöörleb ümber tema ja kõik muu on BS. Sellisel juhul ei aita midagi muud kui pasunasse andmine. Polisei puhul siis võrdluseks kõnealune tee blokeerimine. Ma saan aru, et sellele ratturile oli viisakas ja kultuurne võimalus eelnevalt antud. See oli tema valik.
Ehk siis jõuvõtetega mitte ei alustata vaid lõpetatakse. See on ka preventatiivne tegevus - karistuse vältimatuse tõestamine. Easy way or hard way but anyway.
No olen minagi väga preventiivsete meetodite poolt, aga viimase ca 60 aasta kujundatud mõttemallid on osa kaimudest nii süüdimatuks muutnud, et mendi poolt antud paar täit vastu vahtimist peatumismärguande eiramise puhul olekski see kõige parem preventsioon.
Mäletan omast noorusest alaealisena pärast 11 või mis see kellaaeg oligi, pärast mida enam ringi konnata ei tohtinud, et nn preventiivse meetodina mõjusid just kõige paremini sõprade Lubja tänavas keldris saadud "kogemused".
Loomulikult innustab selline asi veelgi rohkem mendi eest hoiduma, aga mis keelatud see keelatud, ja kui võtad endale riski, ka vastutad ise.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
spinna kirjutas:Ei, Heiti! Said valesti asjast aru. Ma ju ütlesin, et rambosid ma küll siia ei taha. Küsimus on selles hetkes ja edasises tegevuses, kus ilmneb, et mingi erandliku isiku juures on mööda selga maha jooksnud preventatiivne tegevus, kodune kasvatus ja ühiskondlik suhtumine.
Ehk põhimõtteliselt võib olukorda võrrelda sellise situatsiooniga nagu Suzumeni hiljutine seiklus oli ühe liiklushuligaaniga, kes arvas, et maailm pöörleb ümber tema ja kõik muu on BS. Sellisel juhul ei aita midagi muud kui pasunasse andmine. Polisei puhul siis võrdluseks kõnealune tee blokeerimine. Ma saan aru, et sellele ratturile oli viisakas ja kultuurne võimalus eelnevalt antud. See oli tema valik.
Ehk siis jõuvõtetega mitte ei alustata vaid lõpetatakse. See on ka preventatiivne tegevus - karistuse vältimatuse tõestamine. Easy way or hard way but anyway.
nüüd sain õigesti aru - täiesti nõus sinuga!
-
- Postitusi: 1515
- Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
- Tsikkel: cbr600RR
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
LST kirjutas:Kas keegi teab midagi enamat?
http://www.postimees.ee/090907/esileht/ ... 281927.php
azdrid, räägi !
ja btw, tunne on j22nud et palju 6nnetusi juhtub lubadeta purjus sellidega, ehk politsei teeks rohkem kontrolli ?!
-
- Postitusi: 186
- Liitunud: 30 Juun 2005, 12:21
- Tsikkel: HondaVTX 1300S Suzuki VZ 800
- Asukoht: Rakvere
J2rjekordne onnetus siis j2lle tsikliga,Rakvere-Kadila teel.Toime just praegu Rakvere Haiglasse.Teelt v2lja ja pollule,mees ei tundud peale onnetust jalgu,praegu on rontgenis ja t2pselt ei tea,mis viga.Teel lauge kurv ja kaldus tee22rsele kruusale ja enam ei julgenud kallutada ja teelt v2lja pollule.Kiirus tema enda sonul 100 piires.Selline kehv lugu siis!

-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Kipsi kirjutas:LST kirjutas:Kas keegi teab midagi enamat?
http://www.postimees.ee/090907/esileht/ ... 281927.phpazdrid, räägi !
ja btw, tunne on j22nud et palju 6nnetusi juhtub lubadeta purjus sellidega, ehk politsei teeks rohkem kontrolli ?!
Kroonuaiast üles, vasak pööre krooksu poole ja natuke gaaasi, millegist olla nagu gaasi põhja imenud ja kohe ka latakas. Et ei jõudnud näppu isegi suretus nupuni viia. Kaine, lubadega ja mitte esimest päeva mees sadulas. Loll juhus.
Rein kirjutas:Kipsi kirjutas:LST kirjutas:Kas keegi teab midagi enamat?
http://www.postimees.ee/090907/esileht/ ... 281927.phpazdrid, räägi !
ja btw, tunne on j22nud et palju 6nnetusi juhtub lubadeta purjus sellidega, ehk politsei teeks rohkem kontrolli ?!
Kroonuaiast üles, vasak pööre krooksu poole ja natuke gaaasi, millegist olla nagu gaasi põhja imenud ja kohe ka latakas. Et ei jõudnud näppu isegi suretus nupuni viia. Kaine, lubadega ja mitte esimest päeva mees sadulas. Loll juhus.
Mina tunnen teda kui Sõjaväe Tommi. Hea sõber, loomult rahulik, päris turske ja pikk mees.
See pidi väga loll juhus olema, et nii läks.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Tsikkelröövel kirjutas:Kaks asja:
lubadeta vend sadulas ei ole tegelikult mootorrattur vaid tavaline jorss tänavalt. Mootorrattur olemiseks peab siiski ka lube omama. Sellised vennad kahjustavad mootorratturite mainet täpselt sama moodi nagu eelpooltoodud näites pussitaja kirurgide mainet. Jõudu politseile nende sadulast koristamisel (ja olgu õnnelikud, kui seda tegi politsei, mitte va vikatiga mees). Meie asi on muidugi sellised jorsid ka ise korrale kutsuda, kui nende staatus kuidagi ilmsiks tuleb.
Mis puudutab aga avariisid rikete pärast, siis sõita võib millega iganes, lihtsalt pead teadma ja arvestama, mis olukorras on su sõiduriist. Isegi üldse piduriteta saab sõita, kui sellega targu arvestad. Olen läbi Tallinna nii sõitnud, tõsi, vene ajal.
Pakun, et äkki ilmnenud tehnilise rikke tõttu toimub avariide üldhulgast vaid mingi pool protsenti? Veel vähem?
nu kurat. load ju sinu eest ei sõida kui vaja on ,sidad ikk ise.
mul tutav sõitis 14 aastat ilma lubadetta, siis hakkas lube tegema motles et ehk läeb neid kakunagi vaja. 2 päeva enne eksamile minekut jäi elusesimest korda vahele kogematt mingi suvalise kontrolli ajal. isegi politsei ütles et tegelt ka siin on tõestus sellele et load ei sõida sõidb ikka mees. politsei tegi suulise hoiatuse, lubas koju sõita tsikliga ja ütles et pole oma 7 aatase politseiniku karjääri jooksul sellist nalja veel näinud, isegi lubadega juhid ei suuda nii korralikult sõita.
Rein kirjutas:.... natuke gaaasi, millegist olla nagu gaasi põhja imenud ja kohe ka latakas. Et ei jõudnud näppu isegi suretus nupuni viia. Kaine, lubadega ja mitte esimest päeva mees sadulas. Loll juhus.
Ega viimati ei olnud tagasitõmbe tross puudu? Nagu ikka, pealetõmbe tross läheb katki, uut kohe võtta ei ole, pannakse tagasitõmbetross pealetõmbeks ja töötab küll. Mind kohe väga huvitab, kas võis selline lugu olla. Üks noorem seltsimees siin tegi sama lahenduse, et kas sama oht ehk varitsemas?
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
chiwauwa kirjutas:Tsikkelröövel kirjutas:Kaks asja:
lubadeta vend sadulas ei ole tegelikult mootorrattur vaid tavaline jorss tänavalt. Mootorrattur olemiseks peab siiski ka lube omama. Sellised vennad kahjustavad mootorratturite mainet täpselt sama moodi nagu eelpooltoodud näites pussitaja kirurgide mainet. Jõudu politseile nende sadulast koristamisel (ja olgu õnnelikud, kui seda tegi politsei, mitte va vikatiga mees). Meie asi on muidugi sellised jorsid ka ise korrale kutsuda, kui nende staatus kuidagi ilmsiks tuleb.
Mis puudutab aga avariisid rikete pärast, siis sõita võib millega iganes, lihtsalt pead teadma ja arvestama, mis olukorras on su sõiduriist. Isegi üldse piduriteta saab sõita, kui sellega targu arvestad. Olen läbi Tallinna nii sõitnud, tõsi, vene ajal.
Pakun, et äkki ilmnenud tehnilise rikke tõttu toimub avariide üldhulgast vaid mingi pool protsenti? Veel vähem?nu kurat. load ju sinu eest ei sõida kui vaja on ,sidad ikk ise.
mul tutav sõitis 14 aastat ilma lubadetta, siis hakkas lube tegema motles et ehk läeb neid kakunagi vaja. 2 päeva enne eksamile minekut jäi elusesimest korda vahele kogematt mingi suvalise kontrolli ajal. isegi politsei ütles et tegelt ka siin on tõestus sellele et load ei sõida sõidb ikka mees. politsei tegi suulise hoiatuse, lubas koju sõita tsikliga ja ütles et pole oma 7 aatase politseiniku karjääri jooksul sellist nalja veel näinud, isegi lubadega juhid ei suuda nii korralikult sõita.
Muinasjutt.
Cado kirjutas:chiwauwa kirjutas:Tsikkelröövel kirjutas:Kaks asja:
lubadeta vend sadulas ei ole tegelikult mootorrattur vaid tavaline jorss tänavalt. Mootorrattur olemiseks peab siiski ka lube omama. Sellised vennad kahjustavad mootorratturite mainet täpselt sama moodi nagu eelpooltoodud näites pussitaja kirurgide mainet. Jõudu politseile nende sadulast koristamisel (ja olgu õnnelikud, kui seda tegi politsei, mitte va vikatiga mees). Meie asi on muidugi sellised jorsid ka ise korrale kutsuda, kui nende staatus kuidagi ilmsiks tuleb.
Mis puudutab aga avariisid rikete pärast, siis sõita võib millega iganes, lihtsalt pead teadma ja arvestama, mis olukorras on su sõiduriist. Isegi üldse piduriteta saab sõita, kui sellega targu arvestad. Olen läbi Tallinna nii sõitnud, tõsi, vene ajal.
Pakun, et äkki ilmnenud tehnilise rikke tõttu toimub avariide üldhulgast vaid mingi pool protsenti? Veel vähem?nu kurat. load ju sinu eest ei sõida kui vaja on ,sidad ikk ise.
mul tutav sõitis 14 aastat ilma lubadetta, siis hakkas lube tegema motles et ehk läeb neid kakunagi vaja. 2 päeva enne eksamile minekut jäi elusesimest korda vahele kogematt mingi suvalise kontrolli ajal. isegi politsei ütles et tegelt ka siin on tõestus sellele et load ei sõida sõidb ikka mees. politsei tegi suulise hoiatuse, lubas koju sõita tsikliga ja ütles et pole oma 7 aatase politseiniku karjääri jooksul sellist nalja veel näinud, isegi lubadega juhid ei suuda nii korralikult sõita.Muinasjutt.
![]()
Muinasjutt jahh... lausa ulme kohe, kui mõni tegelane seab ennast õigusriigis seadusest kõrgemale, siis seda ei õigusta isegi tema viisakas eeskirjade järgi liiklemine. Eriti nutuseks teeb selle jutu see, et seaduse täitmist kontrolliv organ suhtub asjasse nii tolerantselt???
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Arvan ka, et muinasjutt. Politsei jee sõitis mehe järel ja vaatas, kui hästi ta liikleb. Ja mees ütles politseile jee, et ta 14 aastat lubadeta sõitnud on. Ja ei mina usu, et politsei ta selle peale minema lasi. Mind peeti ka mitte ammu politsei poolt kinni, lasti puhuda ja kontrolliti dokumente. Küsisin, et miks ja vastus oli: liiga palju lubadeta noormehi suurte rataste seljas. Neil on praegu kampaania selliste ratturite koristamiseks ja nad lasevad täpselt sellise mehe minema??
Lisaks ka veel selle, et kui mees on ikka mees, mis takistab tal lube ära teha? Niipalju mees ei ole?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
spinna kirjutas:Rein kirjutas:.... natuke gaaasi, millegist olla nagu gaasi põhja imenud ja kohe ka latakas. Et ei jõudnud näppu isegi suretus nupuni viia. Kaine, lubadega ja mitte esimest päeva mees sadulas. Loll juhus.
Ega viimati ei olnud tagasitõmbe tross puudu? Nagu ikka, pealetõmbe tross läheb katki, uut kohe võtta ei ole, pannakse tagasitõmbetross pealetõmbeks ja töötab küll. Mind kohe väga huvitab, kas võis selline lugu olla. Üks noorem seltsimees siin tegi sama lahenduse, et kas sama oht ehk varitsemas?
Jajah, ärge nii pullige. Nii, kui ma oma nelariga siduri päästsin, tõmbasin tagarattal läbi sõbra ema lillepeenra ja peatas mind naabri võrkaed. Gaas ei tulnud kohe kuidagi nii kiiresti maha, nagu olin harjunud. Kõrvalt võis päris naljakas olla aga õnnelik õnnetus.
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee