Honda CBR 1100xx blackbird 2000 või Suzuki TL1000R 1999

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Suzu-poiss
Postitusi: 124
Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
Tsikkel: Yamaha XJR1300
Asukoht: tallinn

Honda CBR 1100xx blackbird 2000 või Suzuki TL1000R 1999

Lugemata postitus Postitas Suzu-poiss »

mida te soovitate. mis on nende head ja vead, millega arvestama pean ja kuidas juppide saadavusega on???? Tahaks nagu suzu peale jääda aga 1100 cc meelitab nagu ära. Palun aidake mida valida.

Jawa 634, Honda CM 400, Kawasaki zx6r, Suzuki GSXR 750, Yamaha XJR1300
53300612
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

Täiesti erinevad rattad ju.

bläku rohkem euroopa vallutamiseks mõeldud matkabike. Teele R on rohkem ikka R-seeria tsikkel nagu nimi ütleb. Palju sportlikum ratas. Ise valiks Teele.

Just enjoy ... nothing less, nothing more
Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 969
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Soultrain »

sa cbr900rr ja busat võrrelda ei taha? tl on BIKE ja bläku on matkaratas.
OT: minu isiklik arvamus, kogemustele tuginedes, vaid.

Loud pipes save lives!!!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Suzu-poiss
Postitusi: 124
Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
Tsikkel: Yamaha XJR1300
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Suzu-poiss »

Soultrain kirjutas:

sa cbr900rr ja busat võrrelda ei taha? tl on BIKE ja bläku on matkaratas.
OT: minu isiklik arvamus, kogemustele tuginedes, vaid.

no jah tean jah mis on nende vahe kuna isal oli vahepeal blackbird ja nüüd on tal yamaha xjr1300 2007. mida siis? ise olen kihutaja sõidustiiliga ja meeldib pikki otsi sõita.

Jawa 634, Honda CM 400, Kawasaki zx6r, Suzuki GSXR 750, Yamaha XJR1300
53300612
Kasutaja avatar

airbourne
Postitusi: 14
Liitunud: 27 Juun 2004, 02:41
Asukoht: Tartu / CBR1100 XX

Lugemata postitus Postitas airbourne »

Asi lihtne ju, kui meeldib pikki otsi sõita ja valida nende kahe vahel, siis minu arust oleks mõistlikum blacku.

Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas westel »

Arvan, et ükskõik kumma valid- sa ei kahetse seda otsust. Sest mõlemad on väga head rattad. Pikemate ja kiiremate otse peal oleks võib-olla cbr parem, kuid see oleneb rohkem sõitjast. (kuidas kellegile mingi sõiduasend sobib) cbr -iga sõites võid kindel olla, et ka kaasõitjal on mugav olla jne.
Loomulikult loeb ka see, kas sulle meeldib V või rida mootor.
"Sound" on oluline :P

Kasutaja avatar

Tihver
Postitusi: 374
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Tiskre/Haapsalu
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas Tihver »

Kui väljaspool Eestit matkama ei plaani hakata ja kavatsed aegajalt ka mõnele rajale sattuda (Sauga, Aravete, Rapla) siis kindlasti TLR. Bläku on küll väga hea ratas aga sellist rinka kallutamisrõõmu nagu suberbike ei suuda ta kuidagi pakkuda.

Kasutaja avatar

ural
Postitusi: 418
Liitunud: 05 Aug 2003, 15:17
Tsikkel: Bläku
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ural »

TL.iga hakkab elu juba 2000 p/min kuid lõpp sureb ära. CBR hakkab ülevalt elama, samas läheb siis võimsamini kah....Nii et valida kas vääne või kw :D


mr_priit
Postitusi: 40
Liitunud: 06 Veebr 2004, 13:57
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas mr_priit »

Bläku koha pealt ei oska kosta, aga TLi kohta oskan paar sõna poetada.
Sound - aftermarket-torudega on V2 sound metsikult hea, ei anna võrrelda R4 mootoriga bikedega. Müristamine vs sääse pinin.
Mootor on V2 kohta väga jõuline, ainult gaasiga tirib ka teise käiguga esiratta üles kui tunnetus on olemas. Juba madalalt on korralik moment olemas. R4 bikedega võiks seda peletist võrrelda kui bensumootoriga riisiraketti (mis iseloomustab R4) vs teravat ja jõulist turbodiislit (V2).
Sõiduasend on üsnagi kompromissitult sportlik ehk kõhuli paagil. Sõites häiris mind kõige rohkem õlisidur, millega kärme kohapealt minek on tõeline kunst. Valgusfoori tagant startides juhtus eriti alguses, et kas ratas suri välja või tõmbas noka tahtmatult taevasse. Ka sidurit tuli päris pikalt libistada, et sujuvalt kohapealt minema saada.
Üldmulje sõites on nagu tank - raske juhtida, ebamäärane vedrustus ja korralik vibra.
Aga miks mina TLR'i valisin, oli ikkagi FEELING, mis selle rattaga sõitmisega kaasneb 8)

Delta -> Voshod -> CBR 600 -> Z 750 -> TL1000R -> Buell -> SV1000 fighter
Kasutaja avatar

canis lupus
Postitusi: 105
Liitunud: 03 Aug 2006, 14:45
Tsikkel: Super Blackbird, Minsk 125*2
Asukoht: Brüssel

Lugemata postitus Postitas canis lupus »

Sõitnud bläckuga kaks hooaega - esimene hhoaeg 12 000 km ja see hooaeg siiani 8000 (kõik eestis), kui meeldib/vaja pikki otsi sõita siis julgen kindlalt öelda, et bläcku on sobivam - istumisasend ei väsita nii palju kui R-seeria ratastel - soundi kohta võin öelda, et linna vahel on tore müristada ja müdistada, kuid mida pikem ots seda rohkem hakkab see müristamine kostma segava lärmina(väsitama). Bläcku veab juba 4000 p/min noka püsti kui vaja, R-seeria bikedele alla ei jää.

Lisaks veel suurtel kiirustel bläcku kindlalt stabiilsem - suur ja raske ja mõeldudki suurte vahemaade kiireks läbimiseks.

Varuosadega probleeme ei tohiks olla eriti kummagagi.

kaassõitja kohapealt bläckul eelis.

Aga eks kõik sõltub lõpuks ikkagi juhist/omanikust - mida soovid.

Kui tahad miskit täpsemalt teada siis ES.

Mikk

BLACKBIRD
CBR 600 F
TZR 125
JAWA
VOSHOD
MINI

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

Ma ütleksin, et vali mootori tunnetuse järgi.
Ise tunnen end hästi R4 seljas ja V2 puhul kohe mitte ei saa aru, mida ratas mingis olukorras teeb.

Kui tunned end hästi nii R4 kui V2 peal, siis lugu keerulisem.

Ise olen sõitnud CBR900, SV1000, Fazer1000 ja nüüd CBR1100ga.
Nähtavasti kogemuse tõttu on eelistus R4 juurde jäänud.

Eile käisin Balckbirdiga Rapla kardirajal. Annab kallutada ja jalatugesid kraapida küll. Ega ta muidugi mingi Yamaha R6 suuruse mänguasjaga võrreldav ole. R6 on jube pisike ja mugav junn, mis hargivahel väga nobe ning kurvi läheb juba iseenesest, aga kui sa oled varemgi suurema rattaga sõitnud, siis ei hakka sind Blacku suurus küll segama.

Eeldan, et professionaalsel tasemel sa rada sõitma ei hakka, sest siis oleks sul raja jaoks mingi 600 cc asi ja matkaks Busa/Bb. Harrastajana pole aga tõesti vahet, millega rajal oled.

Eelmisest lõigust tulenevalt - kui mootori osas eelistusi pole, võta ratas istme järgi. Bb iste on pikkadeks juppideks suht ok, TL tüüpi ratta puhul ma nii ei ütleks - pärast 100 km sirget teed sõites on vähemalt minul sellistel istmetel hargivahe valutamas.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”