Honda CBR 1100xx blackbird 2000 või Suzuki TL1000R 1999
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 124
- Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
- Tsikkel: Yamaha XJR1300
- Asukoht: tallinn
Honda CBR 1100xx blackbird 2000 või Suzuki TL1000R 1999
mida te soovitate. mis on nende head ja vead, millega arvestama pean ja kuidas juppide saadavusega on???? Tahaks nagu suzu peale jääda aga 1100 cc meelitab nagu ära. Palun aidake mida valida.
53300612
-
Teema algataja - Postitusi: 124
- Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
- Tsikkel: Yamaha XJR1300
- Asukoht: tallinn
Soultrain kirjutas:sa cbr900rr ja busat võrrelda ei taha? tl on BIKE ja bläku on matkaratas.
OT: minu isiklik arvamus, kogemustele tuginedes, vaid.
no jah tean jah mis on nende vahe kuna isal oli vahepeal blackbird ja nüüd on tal yamaha xjr1300 2007. mida siis? ise olen kihutaja sõidustiiliga ja meeldib pikki otsi sõita.
53300612
Arvan, et ükskõik kumma valid- sa ei kahetse seda otsust. Sest mõlemad on väga head rattad. Pikemate ja kiiremate otse peal oleks võib-olla cbr parem, kuid see oleneb rohkem sõitjast. (kuidas kellegile mingi sõiduasend sobib) cbr -iga sõites võid kindel olla, et ka kaasõitjal on mugav olla jne.
Loomulikult loeb ka see, kas sulle meeldib V või rida mootor.
"Sound" on oluline
Bläku koha pealt ei oska kosta, aga TLi kohta oskan paar sõna poetada.
Sound - aftermarket-torudega on V2 sound metsikult hea, ei anna võrrelda R4 mootoriga bikedega. Müristamine vs sääse pinin.
Mootor on V2 kohta väga jõuline, ainult gaasiga tirib ka teise käiguga esiratta üles kui tunnetus on olemas. Juba madalalt on korralik moment olemas. R4 bikedega võiks seda peletist võrrelda kui bensumootoriga riisiraketti (mis iseloomustab R4) vs teravat ja jõulist turbodiislit (V2).
Sõiduasend on üsnagi kompromissitult sportlik ehk kõhuli paagil. Sõites häiris mind kõige rohkem õlisidur, millega kärme kohapealt minek on tõeline kunst. Valgusfoori tagant startides juhtus eriti alguses, et kas ratas suri välja või tõmbas noka tahtmatult taevasse. Ka sidurit tuli päris pikalt libistada, et sujuvalt kohapealt minema saada.
Üldmulje sõites on nagu tank - raske juhtida, ebamäärane vedrustus ja korralik vibra.
Aga miks mina TLR'i valisin, oli ikkagi FEELING, mis selle rattaga sõitmisega kaasneb
-
- Postitusi: 105
- Liitunud: 03 Aug 2006, 14:45
- Tsikkel: Super Blackbird, Minsk 125*2
- Asukoht: Brüssel
Sõitnud bläckuga kaks hooaega - esimene hhoaeg 12 000 km ja see hooaeg siiani 8000 (kõik eestis), kui meeldib/vaja pikki otsi sõita siis julgen kindlalt öelda, et bläcku on sobivam - istumisasend ei väsita nii palju kui R-seeria ratastel - soundi kohta võin öelda, et linna vahel on tore müristada ja müdistada, kuid mida pikem ots seda rohkem hakkab see müristamine kostma segava lärmina(väsitama). Bläcku veab juba 4000 p/min noka püsti kui vaja, R-seeria bikedele alla ei jää.
Lisaks veel suurtel kiirustel bläcku kindlalt stabiilsem - suur ja raske ja mõeldudki suurte vahemaade kiireks läbimiseks.
Varuosadega probleeme ei tohiks olla eriti kummagagi.
kaassõitja kohapealt bläckul eelis.
Aga eks kõik sõltub lõpuks ikkagi juhist/omanikust - mida soovid.
Kui tahad miskit täpsemalt teada siis ES.
Mikk
CBR 600 F
TZR 125
JAWA
VOSHOD
MINI
Ma ütleksin, et vali mootori tunnetuse järgi.
Ise tunnen end hästi R4 seljas ja V2 puhul kohe mitte ei saa aru, mida ratas mingis olukorras teeb.
Kui tunned end hästi nii R4 kui V2 peal, siis lugu keerulisem.
Ise olen sõitnud CBR900, SV1000, Fazer1000 ja nüüd CBR1100ga.
Nähtavasti kogemuse tõttu on eelistus R4 juurde jäänud.
Eile käisin Balckbirdiga Rapla kardirajal. Annab kallutada ja jalatugesid kraapida küll. Ega ta muidugi mingi Yamaha R6 suuruse mänguasjaga võrreldav ole. R6 on jube pisike ja mugav junn, mis hargivahel väga nobe ning kurvi läheb juba iseenesest, aga kui sa oled varemgi suurema rattaga sõitnud, siis ei hakka sind Blacku suurus küll segama.
Eeldan, et professionaalsel tasemel sa rada sõitma ei hakka, sest siis oleks sul raja jaoks mingi 600 cc asi ja matkaks Busa/Bb. Harrastajana pole aga tõesti vahet, millega rajal oled.
Eelmisest lõigust tulenevalt - kui mootori osas eelistusi pole, võta ratas istme järgi. Bb iste on pikkadeks juppideks suht ok, TL tüüpi ratta puhul ma nii ei ütleks - pärast 100 km sirget teed sõites on vähemalt minul sellistel istmetel hargivahe valutamas.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.