Käigukasti undamine
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Ma ei tea Banditi iseärasusi. Aga seda ma arvan küll, et korras ülekanded unnata ei tohi. Evolventhambumusega (kõik hammasrattad) on selline lugu, et kui asi on korras, siis selliseid lööke hambumisel, mis siis üle mootorimüra undamisena välja kostab, ei tohi tekkida. Hammaste pind on sellise kujuga, et ühe hammasratta hamba pind veereb (mitte ei libise) teisel. Ja kontakti lähevad hambad väga sujuvalt. Kui aga hammasrataste asend pole üksteise suhtes õige või on hammaste pind kahjustunud (kild väljas, kulunud etc), tekivad löögid, mis kostub ulumisena välja. Lisaks on löökkoormused ka tugevamad kui normaalne koormus, ehk siis vastavalt ka kulumine kiirem (hammaste pinnal väljendub see mitte abrasiivkulumisena vaid väsimuskulumisena, st tekivad augud, mõrad hamba pinnal).
Keeruline targutamine sai , aga ma arvan ka, et asi ei ole korras. Kas on midagi ülemäära kulunud või on valed mingid distantsid võllide vahel või pole võllid päris paralleelsed ja hakkab pooma. Pingeid võib tekitada ka lülitusmehhanism, kui seal midagi kõver (äkki on kukutud?). Võimalusel piiluks minagi sinna sisse. Tugev müra (seega ka vibratsioon lärmavates detailides) viitab sellele, et millalgi käib krõks. Krõks võib tuksi aga keerata ka selle, mis veel tuksis pole.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.