kolks mootoris
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
kolks mootoris
XJ'i kolksub tühikäigul. sõites kolinat ei ole. külma mootoriga kolks suurem
kahtlustan saalesid, kuigi ratas ise 50k sõitnud
õlivannis on miski oil level andur, kas sel rattal üldse rõhuandur on? on mõtet oodata kuni õlitule süttimiseni või võtta kohe lahti?
tavaliselt koliseb sellisel rattal sidur ja pigem oleks kolina puudumine ebanormaale nähtus. Oli minu rattal selline ja sõidab minu teada siiani selle kolksuga. Minu sõbral läks halvemini- kiskus terve mootori laiali ja ei leidnud midagi (peale pisut kulunud sidurikorvi). Nii et sõida ja ära virise.
Mul käis vana XJ väga vaikselt, kuuma mootoriga tuli mingitiks sisse, nagu kuskilt gaasijaotusmehhanismist või nii..
Õli tuld panevad põlema mõlemad, nii rõhu kui ka taseme andur.. Ülesmäkke kiirendades võib kohe ära ehmatada et õlivõttur ei saa enam õli kätte vms. tuleks lihtsalt aknast õlitaset jälgida aegajalt, eks ta ikka vahest õli sööb ju.
They mark their territory.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.