kolks mootoris

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Sohne
Postitusi: 133
Liitunud: 20 Mär 2004, 16:38
Tsikkel: Iž 56k 60'
Asukoht: Tartu

kolks mootoris

Lugemata postitus Postitas Sohne »

XJ'i kolksub tühikäigul. sõites kolinat ei ole. külma mootoriga kolks suurem

kahtlustan saalesid, kuigi ratas ise 50k sõitnud :?

õlivannis on miski oil level andur, kas sel rattal üldse rõhuandur on? on mõtet oodata kuni õlitule süttimiseni või võtta kohe lahti?


sarapuu
Postitusi: 138
Liitunud: 19 Mär 2006, 18:18
Tsikkel: ei ole
Asukoht: Tartumaa, Vara
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sarapuu »

Pidasin samasugust 600 st isendit ja kolksus kolm aastat kuni müüsin maha, sünkroniseerimine leevendas veidi aga päris ära ei kadunud. Tundub ohutu kolks olema. Ükskord ostan uuesti omale vana kerega xj ti. Kuradi lihtne, odav ja vastupidav masin on :P

ega vähe ei ole
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

Aga kas kolks ka siis kui kohapeal sidur lahutada ?

Hondadel (hornet 600, cbr900, cbr929 ja vb ka teistel, aga neid olen ise kuulanud) näiteks käigukastid tühikäigul kolisevad ja normaalne nähtus. Kuid mul isiklikult vastupidi, sooja mootoriga rohkem.

Just enjoy ... nothing less, nothing more

moilo
Postitusi: 139
Liitunud: 11 Mai 2005, 23:00
Tsikkel: K750M
Asukoht: Kiisa
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus Postitas moilo »

tavaliselt koliseb sellisel rattal sidur ja pigem oleks kolina puudumine ebanormaale nähtus. Oli minu rattal selline ja sõidab minu teada siiani selle kolksuga. Minu sõbral läks halvemini- kiskus terve mootori laiali ja ei leidnud midagi (peale pisut kulunud sidurikorvi). Nii et sõida ja ära virise.


Teema algataja
Sohne
Postitusi: 133
Liitunud: 20 Mär 2004, 16:38
Tsikkel: Iž 56k 60'
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Sohne »

kolks on tühikäigul nii avatud siduriga kui ka vabakäigul.
käik sees sidurit järgi andes kaob ära :)
loodan tõesti et virisen tühja

jääb siiski küsimus kas õli tuld majandab rõhuandur või ainult tasemeandur?

Kasutaja avatar

Hotrod
Postitusi: 405
Liitunud: 22 Juul 2003, 22:49
Tsikkel: vs750 chopper
Asukoht: Ääsmäe

Lugemata postitus Postitas Hotrod »

Mul käis vana XJ väga vaikselt, kuuma mootoriga tuli mingitiks sisse, nagu kuskilt gaasijaotusmehhanismist või nii..
Õli tuld panevad põlema mõlemad, nii rõhu kui ka taseme andur.. Ülesmäkke kiirendades võib kohe ära ehmatada et õlivõttur ei saa enam õli kätte vms. tuleks lihtsalt aknast õlitaset jälgida aegajalt, eks ta ikka vahest õli sööb ju.

Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.

Heinar

Lugemata postitus Postitas Heinar »

Vanematel kawadel sama asi, mootori kett on välja veninud ja kolksub.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”