korea tsikkel

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

ar kirjutas:

Hyosung GV650 Aquila mootori 52kW/72hj liigutavad 218kg tühimassiga tsiklit vägagi erksalt edasi :-)

ar kirjutas:

GV650 redline on 10 500 pöördel.
Aquilat kutsutakse sport-kruiseriks just oma kerge, kiire, pöördeid armastava mootori ja suure lõppkiiruse pärast.
Samas liigub/kiirendab see mootor ilusti ka n.ö normaalsetel pööretel.
On ju tegemist ikka V2, mitte ridamootoriga :wink:

On ju jubehea appelleerida paberil sellele, et näe, see ratas on tunduvalt võimsam, samas vaadates "konkurentide" näitajaid, siis saavutatakse neil see (kuigi natukene väiksem võimsus) tunduvalt madalamtel pööretel.
Miks peaks keegi tahtma sõita cruiseriga, mis näeb välja nagu lapsena kaua haige olnud HD ja samas karjub nagu superbike. See, et ka "normaalsetel pööretel" normaalselt veab saaks ikkagi tulla vaid väändega madalas osas, mida aga selle mootori tehnilistes näitajatse küll ei kajastu, olenemata sellest, kuidas need silindrid paigutatud on. Ja selletõttu on sellise rattatüübi jaoks valge inimese puhul tavaliselt kasutavas pöörete vahemiskus see võimsus ikkagi reaalselt healjuhul 50% väidetavast. Tõenäoliselt on võimalik ka v-star, hd ja shadow mootorid ajada käima 10k rpm ja saada kah pakasuhaks SUUREMAD NUMBRID tehnilistesse andmetesse.

Igasuguste erinevate "kollaste" ratastega kokkupuutekogemused on mul olnud sellised, et eemalt vaadates näeb välja täpselt nagu päris mootorratas. Kui lähemale lähed ja täpsemalt uurima ning katsuma hakkad, siis saad aru, et ette on võetud mõne tuntud ratta pilt ja masin selle järgi vamis joonistatud ilma asjasse täpselt süvenemata. Tihti on osad detailid masinal lihtsalt "mulaazid" - igasugused võred, kanalid ja muhukesed, mis eeskujul on olnud funktsionaalsed on kollasel sugulasel vaid välimuse päras, et näeks eemalt parem välja. Sama on kahjuks ka valmistamiseks kasutatud materjalidega.

Korea autod on sellest 10aastaga suutnud üle saada. Hiina motorollerid hakkavad kah lähiajal juba vähemalt keskklassi staatusesse tõusma, kui vaid enamus maaletoojaid suudaks natukene kriitilisemad olla ja mitte seda kõige odavamt turult leitavat pas** siia vedada.
Küll jõuavad ka korea ja taiwani mootorrattad kah oma arenguga mõne aastaga "eemalt vaadates täpselt nagu päris" staatusest välja.

Mine “Mootorratastest üldiselt”