Ratta hoidmine linnas e siis signaalid, lukud jms

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Tulevanerattur
Postitusi: 23
Liitunud: 04 Juul 2007, 13:55

Ratta hoidmine linnas e siis signaalid, lukud jms

Lugemata postitus Postitas Tulevanerattur »

Selline küsimus, et jagage kogemusi need kes hoiavad oma ratast linnas. Milliseid vahendeid kasutate et hoida pikanäpukaid oma masinast eemale?
Lukud-ketid-signad-ja kui siis milliseid soovitate? Tasuline parkla asub minust pisut kaugel ja nii ka ei taha et tatsun parklasse, võtan ratta ja siis õhtul sama jamps, tahaks siiski hoida oma akna all (e ma muudan oma arvamust kui esimest ratast on näpitud ja käpitud ja viin siis ka usinalt parklasse :oops: )

Kermik

Lugemata postitus Postitas Kermik »

Vahel on ka minul ratas maja ette jäänud, kui ei ole viitsinud parklasse viia. Panen siis lenksu lukku ja signa peale. Aga kindlam on ikka see parkla tee ette võtta, kui rattast ilma jääda.
Kasutaja avatar

ozzipov
Postitusi: 74
Liitunud: 16 Mai 2004, 12:36
Tsikkel: BMW R850R & KTM LC4
Asukoht: Fin

Lugemata postitus Postitas ozzipov »

Rool lukku + Signaga kettalukk.
Kasutaja avatar

Nongrata
Postitusi: 374
Liitunud: 19 Juul 2005, 10:25
Tsikkel: Kawasaki ZZR1100
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Nongrata »

Kasuta otsingut, seda teemat on siin arutud küll ja küll.
Eesti oludes oleks targem parklat kasutada.
Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 655
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas HRQ »

Mina tean juhust, kus üks mees magas ratta kõrval, mis omakorda oli ta jala külge aheldatud. Ilma naljata (lol) Peaks vist turvaline olema :roll:
Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Villem »

Terv,
Villem aka Villu aka Madis :)

Rene
Postitusi: 190
Liitunud: 06 Okt 2005, 12:40
Asukoht: Tln/Prn

Lugemata postitus Postitas Rene »

Katte soovitaks ka peale panna - tekitab kõrvalistes isikutes vähem huvi ning samuti ei hakka mingid joogised affid peale istuma. Muidugi võib juhtuda, et siis varastatakse hoopis kate ära (moon)
Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ulmo »

Signa, lenksulukk, kasko. Saab rahulikult magada küll.
Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speedvana »

lisaks eelmainitule, tõmba mehise keti/trossiga posti või mõne muu julla külge, sest kettalukk+immo ei sega tsiklit kaubikusse viskamast.
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

ulmo kirjutas:
Signa, lenksulukk, kasko. Saab rahulikult magada küll.
Üldjuhul tsikli kasko ei hüvita varguse puhul kahju kui ratas oli ööselt pargitud väljaspool valvega parklat.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ulmo »

Freaksmart kirjutas:
ulmo kirjutas:
Signa, lenksulukk, kasko. Saab rahulikult magada küll.
Üldjuhul tsikli kasko ei hüvita varguse puhul kahju kui ratas oli ööselt pargitud väljaspool valvega parklat.
Kindlustuse tegemisel sai sellel teemal eraldi räägitud ja üle kontrollitud.

jk

Lugemata postitus Postitas jk »

Orig. immo + lenksulukk, mõlemad rattad lukus (U-lukk ja trosslukk), rattakate, ratas pargitud puude ja autode vahele nii, et seda oleks sealt võimalikult raske ära lohistada. Lisaks kasko varguse vastu.

Tuttav hoiab lihtsalt ratast katte all väga käidavas kohas.


kr0om
Postitusi: 205
Liitunud: 24 Apr 2006, 16:58

Lugemata postitus Postitas kr0om »

Turvakett ja lukk poest küsi ja vaata et saaksid tsikli kuskile külge ankurdada. Kahepoolse sidega signalisatsioon +lisad ise mõned andurid kavalasse kohta. Kui levi jääb nõrgaks siis pane signa väljundisse kõvema leviga piipar. Tsiklile kate peale. Aga eesti oludes peaks tõesti kuskile parkla või garaazi viima - mõni ahistatu lükkab ta sul niisama kättemaksuks kummuli, kui välja saad on pätt kadund ja tsikkel kriibitud.

Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

Kindlustuse tegemisel sai sellel teemal eraldi räägitud ja üle kontrollitud

Millise kindlustusseltsiga tegemist on?

Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)

pruul
Postitusi: 15
Liitunud: 03 Juul 2007, 23:04

Lugemata postitus Postitas pruul »

Algaja mured:
Plaan talveks majaalusesse ühisgaraazi massin jätta. Mehine kett olemas. Seina saab korraliku ankru ka. Mõtlen, et mis kehaosapidi tsikkel keti otsa kinnitada. Kas emb-kumb ratas piisab või peab hirmsasti kere külge pingutama, mis suht koht raskendatud.

speedvana kirjutas:

lisaks eelmainitule, tõmba mehise keti/trossiga posti või mõne muu julla külge, sest kettalukk+immo ei sega tsiklit kaubikusse viskamast.

(Ja küsin ühes teises teemas ka seda, et kas talve hoiuks eelistada välistemperatuuri ja -õhuniiskusega või maaalust kütmata (permanentne ~+5-10 kraadi) ja ventileerimata garaazi, kus metall hästi roostetama kipub. Kaks s...a valikut, aga selle eest ikkagi kaks :).

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

mis kehaosapidi tsikkel keti otsa kinnitada.

Mida raskemini ärakruvitav-lõhutav tsikli osa, seda kindlam. Ratta võtab alt loetud sekunditega, raami kallale ei kipu relakaga minema.

kas talve hoiuks eelistada välistemperatuuri ja -õhuniiskusega või maaalust kütmata

Isiklikud kogemused: talvekülm ei tee tsiklile midagi, aku tuleks küll tuppa viia ja lumi ei tohiks otse peale sadada. Kehva ventilatsiooniga ruum on oluliselt kehvem valik.


Six

Lugemata postitus Postitas Six »

Villem kirjutas:

Väga hea,eriti "kurjam" puntra otsas ! :D Ise kasutasin usinalt parklat,nüüd sõbra garaažis,kuna sõita nii tihedalt ei saa enam.Signat muidu pole(veel),kuigi olen kylla minnes(jäädes) maja ette jätnud & ega see uni siis nii magus ei ole kui võix :(

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”