Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.
Selline küsimus, et jagage kogemusi need kes hoiavad oma ratast linnas. Milliseid vahendeid kasutate et hoida pikanäpukaid oma masinast eemale?
Lukud-ketid-signad-ja kui siis milliseid soovitate? Tasuline parkla asub minust pisut kaugel ja nii ka ei taha et tatsun parklasse, võtan ratta ja siis õhtul sama jamps, tahaks siiski hoida oma akna all (e ma muudan oma arvamust kui esimest ratast on näpitud ja käpitud ja viin siis ka usinalt parklasse )
Vahel on ka minul ratas maja ette jäänud, kui ei ole viitsinud parklasse viia. Panen siis lenksu lukku ja signa peale. Aga kindlam on ikka see parkla tee ette võtta, kui rattast ilma jääda.
Katte soovitaks ka peale panna - tekitab kõrvalistes isikutes vähem huvi ning samuti ei hakka mingid joogised affid peale istuma. Muidugi võib juhtuda, et siis varastatakse hoopis kate ära
Orig. immo + lenksulukk, mõlemad rattad lukus (U-lukk ja trosslukk), rattakate, ratas pargitud puude ja autode vahele nii, et seda oleks sealt võimalikult raske ära lohistada. Lisaks kasko varguse vastu.
Tuttav hoiab lihtsalt ratast katte all väga käidavas kohas.
Turvakett ja lukk poest küsi ja vaata et saaksid tsikli kuskile külge ankurdada. Kahepoolse sidega signalisatsioon +lisad ise mõned andurid kavalasse kohta. Kui levi jääb nõrgaks siis pane signa väljundisse kõvema leviga piipar. Tsiklile kate peale. Aga eesti oludes peaks tõesti kuskile parkla või garaazi viima - mõni ahistatu lükkab ta sul niisama kättemaksuks kummuli, kui välja saad on pätt kadund ja tsikkel kriibitud.
Algaja mured:
Plaan talveks majaalusesse ühisgaraazi massin jätta. Mehine kett olemas. Seina saab korraliku ankru ka. Mõtlen, et mis kehaosapidi tsikkel keti otsa kinnitada. Kas emb-kumb ratas piisab või peab hirmsasti kere külge pingutama, mis suht koht raskendatud.
speedvana kirjutas:
lisaks eelmainitule, tõmba mehise keti/trossiga posti või mõne muu julla külge, sest kettalukk+immo ei sega tsiklit kaubikusse viskamast.
(Ja küsin ühes teises teemas ka seda, et kas talve hoiuks eelistada välistemperatuuri ja -õhuniiskusega või maaalust kütmata (permanentne ~+5-10 kraadi) ja ventileerimata garaazi, kus metall hästi roostetama kipub. Kaks s...a valikut, aga selle eest ikkagi kaks .
Mida raskemini ärakruvitav-lõhutav tsikli osa, seda kindlam. Ratta võtab alt loetud sekunditega, raami kallale ei kipu relakaga minema.
kas talve hoiuks eelistada välistemperatuuri ja -õhuniiskusega või maaalust kütmata
Isiklikud kogemused: talvekülm ei tee tsiklile midagi, aku tuleks küll tuppa viia ja lumi ei tohiks otse peale sadada. Kehva ventilatsiooniga ruum on oluliselt kehvem valik.
Väga hea,eriti "kurjam" puntra otsas ! Ise kasutasin usinalt parklat,nüüd sõbra garaažis,kuna sõita nii tihedalt ei saa enam.Signat muidu pole(veel),kuigi olen kylla minnes(jäädes) maja ette jätnud & ega see uni siis nii magus ei ole kui võix
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.