karburaator vs sissepritse
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 124
- Liitunud: 19 Mai 2007, 00:27
- Tsikkel: Versys 1000 SE
- Asukoht: Pärnu
karburaator vs sissepritse
Tere!
Kui on valida kahe mootori vahel, siis kumba eelistada ja mix? (mootor on sama)
Veel parem oleks kui annaksite mõlema variandi plussid ja miinused
Terv,
Jansu
Kui on valida kahe mootori vahel, siis kumba eelistada ja mix? (mootor on sama)
Veel parem oleks kui annaksite mõlema variandi plussid ja miinused
Terv,
Jansu
Terv,
Jansu
__________________________________________
V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine
HYOSUNG GT650Ri
Jansu
__________________________________________
V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine

HYOSUNG GT650Ri
karpa on veekindel ? 

derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane
/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane

-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Long Way Roundi mehed tegid ümber Maa tiiru pritse-bemmidega ning läbisid maid, mis on suht neljas ja viies maailm ning bemmid töötasid.Kammoon, kutid uputasid bemmid üldse jõkke ära, kone tõmbas vee sisse ning peale silindri tühjakskäiamist läks edasi...
Viimati muutis Primo, 21 Aug 2007, 21:31, muudetud 1 kord kokku.
Challenge the Adventure.Ride The World
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Mis ma nüüd tahtsingi lisada?Ahjaa, elektrooniline sissepritse on lihtne techological progress, edasiminek, tehnoloogiline evolutsioon, kõik need "rohkem-elektroonikat-rohkem-probleeme" väited on pärit kaheksakümnendatest, kui kui enamus pritseid oli veel lapsekingades ning paratamatult haigusi täis.Kõik vähegi eelmise sajandi lõpust või selle algusest autodest on pritsungiga - töötavad ju!!See on iidne pläma ja ancient urban legend , et pritsung ei tööta.
Challenge the Adventure.Ride The World
Kuna oman ise sissepritsega ratast, PRITSUNG!
Puudusteks võimaluste ja oskuste puudumine, kui tuunida oleks vaja. Samas pole ju vaja. Olemasolevaga veel arenemisruumi küll.
Plussideks kindlasti ökonoomsus, puuduvad käivitusprobleemid, kukkudes jääb ratas käima, lihtsus, jne.
Kipub vägisi sinnapoole, et lähitulevikus jäävad karpadega masinad vähemusse, kuna saastenõuded karmistuvad ja karpadega on ülevaatustelt raskem läbi ei saada.
Uutel, 2008 aasta, Husqvarnade tuunimine pidi käima USB kaabli abil ja uued seaded lihtsalt kopeeritakse aju folderisse. Sealt laetakse see järgmise süüte ajal üles ning uued seaded ongi paigas. Võrreldes seda karbussi tuunimisega on areng ikka meeletu.
Puudusteks võimaluste ja oskuste puudumine, kui tuunida oleks vaja. Samas pole ju vaja. Olemasolevaga veel arenemisruumi küll.
Plussideks kindlasti ökonoomsus, puuduvad käivitusprobleemid, kukkudes jääb ratas käima, lihtsus, jne.
Kipub vägisi sinnapoole, et lähitulevikus jäävad karpadega masinad vähemusse, kuna saastenõuded karmistuvad ja karpadega on ülevaatustelt raskem läbi ei saada.
Uutel, 2008 aasta, Husqvarnade tuunimine pidi käima USB kaabli abil ja uued seaded lihtsalt kopeeritakse aju folderisse. Sealt laetakse see järgmise süüte ajal üles ning uued seaded ongi paigas. Võrreldes seda karbussi tuunimisega on areng ikka meeletu.
Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
nõus kõigega. samas, kas näiteks BMW 1200GS-l on võimalik tehasepritungit häälestada ilma powercommanderit juurde lisamata? Kas on üldse pritsega tehasetsikleid, mida annab ilma lisavidinateta häälestada?Nigga kirjutas:Pritsungiga mootor on võimsam, ökonoomsem ja häälestamine on lihtsam ning väga täpne.
Need oleksid plussid siis. Miinustest ei oska midagi rääkida. Ma ei pea miinuseks seda, et kui midagi peaks pe*se minema, siis on jupid kallimad - kui ise pe*se ei keera, siis ei juhtu ka midagi 99% ajast.
Minu teada ilma lisavidinateta ei saa ühtegi pritsungit häälestada.
Mingisuguseid lisavidinaid on vaja, aga ma ei räägi ainult commanderist. Commander on kõige levinum variant, kuid see peab alati kaasas olema. On olemas ka vastavalt mudelile spets seadmed millega stock aju timmida - ühendad külge... teed muudatused... võtad küljest ära.
Tehastes on sellised seadmed olemas, aga müügiks neid ei tehta.
Aegajalt keegi väljaspoolt tehast ikka leiutab kah selliseid vidinaid.
Mingisuguseid lisavidinaid on vaja, aga ma ei räägi ainult commanderist. Commander on kõige levinum variant, kuid see peab alati kaasas olema. On olemas ka vastavalt mudelile spets seadmed millega stock aju timmida - ühendad külge... teed muudatused... võtad küljest ära.
Tehastes on sellised seadmed olemas, aga müügiks neid ei tehta.
Aegajalt keegi väljaspoolt tehast ikka leiutab kah selliseid vidinaid.
ja maksab mitu kilotaala?Suzumen kirjutas:Yosi teeb boksi, millega annab Suzukidel originaalaju häälestada. Täiesti müügis ja kätesaadav asjandus.Nigga kirjutas:Tehastes on sellised seadmed olemas, aga müügiks neid ei tehta.
Aegajalt keegi väljaspoolt tehast ikka leiutab kah selliseid vidinaid.
Et mida ma öelda tahtsin eelnevalt? et karpa häälestamine on odavam, kui ei ole spetsseadmeid enne olemas.
Jah, see on oskuste poolest ilmselt keerulisem protsess kui aju progemine, ehkki sealgi ilma teadmisteta ei tee midagi.
Kes siin ütles, et karpa kukkudes ei tööta? Mitmeid minuteid tõesti vist mitte. samas mu exc tuksub pikali rahulikult edasi. vähemalt 10 sek. ja siiani olen ise välja suretanud, kuna see on lihtsam kui käiku välja sikutada.
Millist kasu sellest pikali kukkudes käima jäämisest oodatakse, ei oska välja mõelda. Eriti mitteendurokatele mõeldes.
Sellegipoolet ma pooldan hästitöötavat pritset

No üsna tihti ka sureb välja ja kui silindri veel üle ujutab, on tükk aega jändamist. Mulle meeldib, et käima jääb. Sidur sisse, ratas püsti ja minekule.mella kirjutas:
Kes siin ütles, et karpa kukkudes ei tööta? Mitmeid minuteid tõesti vist mitte. samas mu exc tuksub pikali rahulikult edasi. vähemalt 10 sek. ja siiani olen ise välja suretanud, kuna see on lihtsam kui käiku välja sikutada.
Millist kasu sellest pikali kukkudes käima jäämisest oodatakse, ei oska välja mõelda. Eriti mitteendurokatele mõeldes.
Sellegipoolet ma pooldan hästitöötavat pritset
Tänaste õlide ja materjalide juures ei jookse ükski mootor tühikäigul kokku, kui külili kukub. See on jama väide. Õlikiht, mis jääb laagreid, pumpa ja silindriseinu katma on piisav, et tagada normaalne õlitus. Koormus on ju tühikäigul olematu. Mythbusters vennad nägid ikka kurja vaeva, et ühte Chevy mootorit kotti lasta ja seda veel täispööretel.
Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Okei -- teeme lihtsa näite Rolling Estonians'i näol -- elektroonikaga uuema generatsiooni G mersu kuskil kolmandas maailma otsas. Masin käima ei lähe, näitab ekraanil mingit krüptilist veakoodi ja kõik. Pole spetskompuutrit, et seda ühendada ja saada rohkem teada, milles jama on.Primo kirjutas:Kõik vähegi eelmise sajandi lõpust või selle algusest autodest on pritsungiga - töötavad ju!!See on iidne pläma ja ancient urban legend , et pritsung ei tööta.
Olen nõus, et tehnika areneb ja sissepritse on kasulik asi -- samas on kohti ja asju, kus tuleb kasuks võimalik lihtsus. Samamoodi on mõnel juhul kasulikum omada õhkjahutusega ratast, kuna lihtsalt pole liigseid komponente (veepump, radikas), mis võivad ära laguneda.
Aga mu juttu võib võtta niisama heietamisena kuna Eesti oludes pole sel suurt tähtsust...
-
- Postitusi: 777
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Kas karpa miinuseks ei ole mägedes mitte see, et kui õhu tihedus muutub siis peab ka aegajalt karpat seadistama?
Vot ei tea, nii olen kuulnud, et mägedes sõites pritsung ikka märksa etem.
Pluss ka veel selles, et pritsungil ei ole vaja selle neetud bensukraaniga jamada enne käivitamist


Pluss ka veel selles, et pritsungil ei ole vaja selle neetud bensukraaniga jamada enne käivitamist


Only a Motorcyclist knows why a dog sticks his head out of the window of the car...
-
- Postitusi: 777
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Kas kõikidel lääne tsiklitel juba vähemalt kümme aastat ei tehta vaakuum kraani? Mul üle 10a vana GS500 ning sellel pole küll "kinni" asendit olemas (st. ei jama kraaniga kunagi).Pluss ka veel selles, et pritsungil ei ole vaja selle neetud bensukraaniga jamada enne käivitamist
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kusjuures täitsa võimalik, mul peale võrri kogemust ainult pritsungiga uute ratastegaFreaksmart kirjutas:Kas kõikidel lääne tsiklitel juba vähemalt kümme aastat ei tehta vaakuum kraani? Mul üle 10a vana GS500 ning sellel pole küll "kinni" asendit olemas (st. ei jama kraaniga kunagi).Pluss ka veel selles, et pritsungil ei ole vaja selle neetud bensukraaniga jamada enne käivitamist


Only a Motorcyclist knows why a dog sticks his head out of the window of the car...
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Samas mõnedes kohtades tuleb kasutada good oldfashion lihasjõudu - kui veab alt, siis ikka täiega.Rebaseonu kirjutas:Okei -- teeme lihtsa näite Rolling Estonians'i näol -- elektroonikaga uuema generatsiooni G mersu kuskil kolmandas maailma otsas. Masin käima ei lähe, näitab ekraanil mingit krüptilist veakoodi ja kõik. Pole spetskompuutrit, et seda ühendada ja saada rohkem teada, milles jama on.
Olen nõus, et tehnika areneb ja sissepritse on kasulik asi -- samas on kohti ja asju, kus tuleb kasuks võimalik lihtsus. Samamoodi on mõnel juhul kasulikum omada õhkjahutusega ratast, kuna lihtsalt pole liigseid komponente (veepump, radikas), mis võivad ära laguneda.
Ja tekkis ka küsimus - miks polnud Rollingutel diagnostikaarvutit kaasas??
EDIT: Siiamaani minu kõikidel ratastel (Gixxef 600, DR800 ja 640 Adv) olnud OFF kraaniasend.Iseasi on see, et ma ei pidanud neid kunagi näppima, sest insenerid on suutnud neid lekkevabaks lihtsalt teha

Challenge the Adventure.Ride The World
Sutsu OT, aga 600 gixxefil on vaakumkraan, asendid Prime, On ja Reserv. Ja sinu ratas ei olnud teistsugunePrimo kirjutas:EDIT: Siiamaani minu kõikidel ratastel (Gixxef 600, DR800 ja 640 Adv) olnud OFF kraaniasend.Iseasi on see, et ma ei pidanud neid kunagi näppima, sest insenerid on suutnud neid lekkevabaks lihtsalt teha

-
- Postitusi: 157
- Liitunud: 20 Apr 2007, 12:45
- Tsikkel: Jawa 350, Hayabusa, Diavel
- Asukoht: Tallinn
Repair manualides on karbussmootoriga tsiklitel antud merepinnast tavapäraselt kõrgemate piirkondades sõitmiseks teine seadistus (high altitude adjustment). Näiteks Honda VTRil, millel muidu peadüüsid ees 175 ja taga 178. Sõites pidevalt kõrgemal kui 2000 m merepinnast antud väiksemad düüsid, ees 172 ja taga 175.
VTRil näiteks ei ole mingit nuppu kust keerata kraan lahti või kinni. Kraani avamine käib vaakumiga, mille tekitab käiatav/töötav mootor.
VTRil näiteks ei ole mingit nuppu kust keerata kraan lahti või kinni. Kraani avamine käib vaakumiga, mille tekitab käiatav/töötav mootor.
Riga 13 > Riga Delta > Jawa 360/350 (1972) > Honda VTR1000F Firestorm (1998) > Suzuki GSX1300R Hayabusa (2010) > Ducati Diavel (2017)
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Ja jälle minu skleroos ja mäller lööb välja.Sinu ratas ongi minu endine ratasrifle kirjutas:Sutsu OT, aga 600 gixxefil on vaakumkraan, asendid Prime, On ja Reserv. Ja sinu ratas ei olnud teistsugunePrimo kirjutas:EDIT: Siiamaani minu kõikidel ratastel (Gixxef 600, DR800 ja 640 Adv) olnud OFF kraaniasend.Iseasi on see, et ma ei pidanud neid kunagi näppima, sest insenerid on suutnud neid lekkevabaks lihtsalt teha

Challenge the Adventure.Ride The World
See on ka müüt. Oma ehituselt ja valmistamise kulusid arvestades on sissepritse lihtsam, kui karburaator ja ka elektroonika on tänapäevastel karburaatormootoritel põhimõtteliselt sama. Üks kawa, mille elektroonikat ma mõned ajad tagasi näppisin, omas sama ECU't, mis sissepritsega mudel.Freaksmart kirjutas:pritsungi ainukeseks miinuseks võiks ilmselt pidada suuremat hinda.
Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.