karburaator vs sissepritse


Rebaseonu
Postitusi: 226
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:36
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rebaseonu »

Primo kirjutas:
Kõik vähegi eelmise sajandi lõpust või selle algusest autodest on pritsungiga - töötavad ju!!See on iidne pläma ja ancient urban legend , et pritsung ei tööta.
Okei -- teeme lihtsa näite Rolling Estonians'i näol -- elektroonikaga uuema generatsiooni G mersu kuskil kolmandas maailma otsas. Masin käima ei lähe, näitab ekraanil mingit krüptilist veakoodi ja kõik. Pole spetskompuutrit, et seda ühendada ja saada rohkem teada, milles jama on.

Olen nõus, et tehnika areneb ja sissepritse on kasulik asi -- samas on kohti ja asju, kus tuleb kasuks võimalik lihtsus. Samamoodi on mõnel juhul kasulikum omada õhkjahutusega ratast, kuna lihtsalt pole liigseid komponente (veepump, radikas), mis võivad ära laguneda.

Aga mu juttu võib võtta niisama heietamisena kuna Eesti oludes pole sel suurt tähtsust...

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”