karburaator vs sissepritse

Kasutaja avatar

Habanero
Postitusi: 208
Liitunud: 10 Apr 2005, 23:12
Asukoht: Sajusaared

Lugemata postitus Postitas Habanero »

mella kirjutas:

Kes siin ütles, et karpa kukkudes ei tööta? Mitmeid minuteid tõesti vist mitte. samas mu exc tuksub pikali rahulikult edasi. vähemalt 10 sek. ja siiani olen ise välja suretanud, kuna see on lihtsam kui käiku välja sikutada.

Millist kasu sellest pikali kukkudes käima jäämisest oodatakse, ei oska välja mõelda. Eriti mitteendurokatele mõeldes.

Sellegipoolet ma pooldan hästitöötavat pritset ;)
No üsna tihti ka sureb välja ja kui silindri veel üle ujutab, on tükk aega jändamist. Mulle meeldib, et käima jääb. Sidur sisse, ratas püsti ja minekule.
Tänaste õlide ja materjalide juures ei jookse ükski mootor tühikäigul kokku, kui külili kukub. See on jama väide. Õlikiht, mis jääb laagreid, pumpa ja silindriseinu katma on piisav, et tagada normaalne õlitus. Koormus on ju tühikäigul olematu. Mythbusters vennad nägid ikka kurja vaeva, et ühte Chevy mootorit kotti lasta ja seda veel täispööretel.
Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.

ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”