Mitas E-08
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 303
- Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
- Tsikkel: Suzuki V-Strom
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Mitas E-08
On kellelgi kasutusel tagarehv Mitas E-08? Kui on, siis kaks küsimust: kuidas käitub ratas kruusal? Ja kuidas käitub ratas maanteel suuremal kiirusel(110-140)? Tegemist siis sellise rehviga:
http://www.ityre.com/uk/tyres/catalog/mitas/model/2113/
Kui kellelgi väga sarnase mustriga rehvi, oleks ka kommide eest tänulik!
PS.Kui vastad, ole hea, pane ka kirja mis rehvi ees kasutad!
http://www.ityre.com/uk/tyres/catalog/mitas/model/2113/
Kui kellelgi väga sarnase mustriga rehvi, oleks ka kommide eest tänulik!
PS.Kui vastad, ole hea, pane ka kirja mis rehvi ees kasutad!
Lambad on siin ja... lambad on sääl...
No Sahara nüüd küll ei ole E08 vaste. Pigem on sarnane Metzeler Tourance või vana nimega Enduro 4.
E08 sobib pigem asfaldile ja vähem kruusale. Sahara on pigem kruusale ja vähem asfaltile. Kuigi mõlemaga saab enamvähem hakkama.
Vähe pehmemasse ja märjale murule ei soovita kumbagi
Võrdluseks pildid:
Tourance:
E08:
Enduro 4:
E08 sobib pigem asfaldile ja vähem kruusale. Sahara on pigem kruusale ja vähem asfaltile. Kuigi mõlemaga saab enamvähem hakkama.
Vähe pehmemasse ja märjale murule ei soovita kumbagi

Võrdluseks pildid:
Tourance:



Seoses vana rehvi kulumisega sai enda rattale sama asi alla sokutatud. Vastamist alustan tagantpoolt:
2) maanteel kannatab sõita küll. Ei ulu suurtel kiirustel ja kallutamisel pidamist on jagunud. Ringrada enduurokaga ju ei sõida, seega käib küll. (mul Transalp rattaks)
1) kruusa ja liiva (mitte lahtist, nagu randades) kannatab enam-vähem. Pole mina veel tänu rehvile teelt välja sõitnud ega ümber läinud. Harrastajale, kes tõsist off-roadi ei plaani tegema minna, on seda rehvi küll. Kruus ja pinnasteed sobivad, mudas pole veel käinud...
Kuna ratas minust kaugel, siis mälu väidab, et ees on miski Bridgestone.
2) maanteel kannatab sõita küll. Ei ulu suurtel kiirustel ja kallutamisel pidamist on jagunud. Ringrada enduurokaga ju ei sõida, seega käib küll. (mul Transalp rattaks)
1) kruusa ja liiva (mitte lahtist, nagu randades) kannatab enam-vähem. Pole mina veel tänu rehvile teelt välja sõitnud ega ümber läinud. Harrastajale, kes tõsist off-roadi ei plaani tegema minna, on seda rehvi küll. Kruus ja pinnasteed sobivad, mudas pole veel käinud...
Kuna ratas minust kaugel, siis mälu väidab, et ees on miski Bridgestone.
Ahjaa, kunagi, kui enda Adventurele otsisin rehvi, plagiaatisin netist ühe tabeli ja täiendasin omalt poolt. Äkki on kellelgi abi.
http://www.pm.ee/bikehelp/ktmrehv.htm
http://www.pm.ee/bikehelp/ktmrehv.htm
Selle tabeli järgi tundub Mitas C16 olevat selline hea ja universaalne rehv neile, kes rohkem metsas tahavad sõita, kuid ka linna linna asja on.mella kirjutas:Ahjaa, kunagi, kui enda Adventurele otsisin rehvi, plagiaatisin netist ühe tabeli ja täiendasin omalt poolt. Äkki on kellelgi abi.
http://www.pm.ee/bikehelp/ktmrehv.htm
Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Mitas E-08
Mustri järgi paistab olevat see Mitas E-08 samas klassis, mis Bridgestone Trailwing, Michelin Anakee, Metzeler Tourance, Avon Distanzia jt.Habib kirjutas:On kellelgi kasutusel tagarehv Mitas E-08? Kui on, siis kaks küsimust: kuidas käitub ratas kruusal? Ja kuidas käitub ratas maanteel suuremal kiirusel(110-140)? Tegemist siis sellise rehviga:
http://www.ityre.com/uk/tyres/catalog/mitas/model/2113/
Kui kellelgi väga sarnase mustriga rehvi, oleks ka kommide eest tänulik!
PS.Kui vastad, ole hea, pane ka kirja mis rehvi ees kasutad!
Oma rattal olid ostes all Bridgestone Trailwing rehvid, need sai esimese hoolduse ajal vahetatud Continental TKC80 vastu. Kruusal ja liivasel metsateel on need nagu öö ja päev. TKC80-ga on hea kindel sõita, Trailwing oli väga libe. Maanteel muidugi oli Trailwing stabiilsem, kuid nüüd olen TKC80 väheke ebakindlama olemisega maanteel ära harjunud ja tegelikult pole see probleem. Minu jaoks on oluline, et kruusal-metsateel oleks kah võimalik mitte liigselt "higistades" sõita ja ringi vahtida. Eriti oluline kruusa- ja metsatee stabiilsuse koha pealt on just see, et esirehv on TKC80, kui mul nüüd tagumine TKC80 ära kulub, siis sinna läheb ilmselt Trailwing uuesti alla.
-
Teema algataja - Postitusi: 303
- Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
- Tsikkel: Suzuki V-Strom
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Sõelale jäi E-08 just seetõttu, et enamuse ajast ikkagi asfaldil, vahest kruusa/pinnasteed sekka. Korraliku maastikurehvi sööb asfalt vist ikka üsna kiiresti ära, otsingi mingit "asfaldikallakuga" universaalrehvi. Ja maanteel sõidan pigem kiiresti, seetõttu huvitabki, mida need "pühapäevaenduro" rehvid suuremal kiirusel teevad.
Lambad on siin ja... lambad on sääl...
-
- Postitusi: 178
- Liitunud: 25 Okt 2005, 23:10
- Tsikkel: BMW R 1200 GS, Sherco 300
- Asukoht: L-virumaa
Igati korralik rehv, kõlbab nii kruusale kui ka asfaldile. Pole siiani kusagilt ratast detailide kaupa välja vaja olnud tarida, igalt poolt ise välja ronitud. Kärnaga loomulikult võrrelda ei saa. Asfaldil täheldanud vibamist suurmatel kiirustel (üle 120) sellistes kohtades kus tihe pikisoon. Soodsa hinna eest rehvi küll.
Endal Transalpil all Michelin Anakee-d. Kuna põhi sõit on mul asfald ja vahest satub ka kruusa/metsa teedele siis ei ole ühtegi halba sõna hetkel öelda.
Asfaldi peal 140km/h stabiilselt pole täheldanud mingit probleemi....170 on ratta max ja siis tundus ka igati stabiilne(ei propageeri kiiruse ületamist jne aga proovitud sai lihtsalt). Kruusa peal kannatab ka sõita....lahtisel suuremate kivikeste näol kruusas ei ole just kõige meeldivam sõita. Kõvem liiva/metsa tee....väga hea. Pehmem pinnas....kannatab ka sõita aga päris muda sees asja pole.
Kevadel vaja rehvid vahetada ja plaanin ikka Anakee-de alla panna!
Asfaldi peal 140km/h stabiilselt pole täheldanud mingit probleemi....170 on ratta max ja siis tundus ka igati stabiilne(ei propageeri kiiruse ületamist jne aga proovitud sai lihtsalt). Kruusa peal kannatab ka sõita....lahtisel suuremate kivikeste näol kruusas ei ole just kõige meeldivam sõita. Kõvem liiva/metsa tee....väga hea. Pehmem pinnas....kannatab ka sõita aga päris muda sees asja pole.
Kevadel vaja rehvid vahetada ja plaanin ikka Anakee-de alla panna!
Rattatu / IBA #33754
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
C16 on 80:20 metsarehv. Täpselt sobilik neile, kes vahel linna ka eksivadmella kirjutas:ma eelistaks juba E09 sel juhul. C16 on kiire kuluma.Habanero kirjutas:
Selle tabeli järgi tundub Mitas C16 olevat selline hea ja universaalne rehv neile, kes rohkem metsas tahavad sõita, kuid ka linna linna asja on.

http://www.standoutnet.com/extras/mike/ ... /#contents
Siin ka veidi rehve endurodele koos kasutajate hinnanguga.
Viimati muutis boob, 21 Aug 2007, 23:04, muudetud 1 kord kokku.
Eestis sai "koeratapja" (CB400TII aastast 78 ) all E08 peetud.
Kruusa lasi sõita täitsa kenasti, kuival asfaldil nagu kodus. Mind häiris, et märjal asfaldil sain korduvalt esiratta loha pidurdatud, kuidagi liiga vara ja äkki kadus ära. Metsasihtidel proovisin ka, korra sai isegi Mellat üllatada kõrtsitee endurorajal
Praegu plaanin osta Iiri ilmastikku ja teid silmas pidades rehve märjal asfaldil ja betoonil sõitmiseks - kruusateed ei ole veel õnnestunud sellelt saarelt kuskilt leida
Valituiks osutuvad arvatavasti Michelin Anakee nime kandvad sussid, kuna just märjal asfaldil haakuvust kiidetakse.
Mustrist saab aimu: http://kahro.pri.ee/XTZ750/
Kruusa lasi sõita täitsa kenasti, kuival asfaldil nagu kodus. Mind häiris, et märjal asfaldil sain korduvalt esiratta loha pidurdatud, kuidagi liiga vara ja äkki kadus ära. Metsasihtidel proovisin ka, korra sai isegi Mellat üllatada kõrtsitee endurorajal

Praegu plaanin osta Iiri ilmastikku ja teid silmas pidades rehve märjal asfaldil ja betoonil sõitmiseks - kruusateed ei ole veel õnnestunud sellelt saarelt kuskilt leida

Mustrist saab aimu: http://kahro.pri.ee/XTZ750/
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
TKC80 on praegu 5500 km all olnud ja kestab hinnanguliselt 2000km veel (tagumine), kas see on kiire söömine jäägu igaühe enda otsustada. Loomulikult pole ka tegu "korraliku maastikurehviga", pigem hea kompromissiga.Habib kirjutas:Sõelale jäi E-08 just seetõttu, et enamuse ajast ikkagi asfaldil, vahest kruusa/pinnasteed sekka. Korraliku maastikurehvi sööb asfalt vist ikka üsna kiiresti ära, otsingi mingit "asfaldikallakuga" universaalrehvi. Ja maanteel sõidan pigem kiiresti, seetõttu huvitabki, mida need "pühapäevaenduro" rehvid suuremal kiirusel teevad.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.