Mitas E-08

Kogu tõde mootorratta rehvidest, nende rõhust, tootjatest ja kulumisest. Kui mootorrattur tunneb huvi mootorratta rehvide vastu siis vastus tuleb siit. Ja küsimused samal teemal elik mootorratta rehvide kohta ka ikka siia.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Habib
Postitusi: 303
Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
Tsikkel: Suzuki V-Strom
Asukoht: Tallinn/Tartu

Mitas E-08

Lugemata postitus Postitas Habib »

On kellelgi kasutusel tagarehv Mitas E-08? Kui on, siis kaks küsimust: kuidas käitub ratas kruusal? Ja kuidas käitub ratas maanteel suuremal kiirusel(110-140)? Tegemist siis sellise rehviga:
http://www.ityre.com/uk/tyres/catalog/mitas/model/2113/
Kui kellelgi väga sarnase mustriga rehvi, oleks ka kommide eest tänulik!
PS.Kui vastad, ole hea, pane ka kirja mis rehvi ees kasutad!
Lambad on siin ja... lambad on sääl...
Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Ei kasuta küll seda sama rehvi, vaid Metzeleri Sahara
Pilt

Muidu on muster selline,mul aga mustrist väga vähe järgi, põhiline sõit kruusapeal toimubgi, kruusal väga hea sõita.
Suuremate kiiruste kohta, ei oska kahjuks midagi öelda.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

No Sahara nüüd küll ei ole E08 vaste. Pigem on sarnane Metzeler Tourance või vana nimega Enduro 4.

E08 sobib pigem asfaldile ja vähem kruusale. Sahara on pigem kruusale ja vähem asfaltile. Kuigi mõlemaga saab enamvähem hakkama.

Vähe pehmemasse ja märjale murule ei soovita kumbagi ;)

Võrdluseks pildid:

Tourance:PiltE08:PiltEnduro 4:Pilt
Kasutaja avatar

Kuzmitz
Postitusi: 763
Liitunud: 30 Mai 2005, 10:00
Tsikkel: Täitsa olemas.
Asukoht: Tarvanpää

Lugemata postitus Postitas Kuzmitz »

Seoses vana rehvi kulumisega sai enda rattale sama asi alla sokutatud. Vastamist alustan tagantpoolt:
2) maanteel kannatab sõita küll. Ei ulu suurtel kiirustel ja kallutamisel pidamist on jagunud. Ringrada enduurokaga ju ei sõida, seega käib küll. (mul Transalp rattaks)
1) kruusa ja liiva (mitte lahtist, nagu randades) kannatab enam-vähem. Pole mina veel tänu rehvile teelt välja sõitnud ega ümber läinud. Harrastajale, kes tõsist off-roadi ei plaani tegema minna, on seda rehvi küll. Kruus ja pinnasteed sobivad, mudas pole veel käinud...

Kuna ratas minust kaugel, siis mälu väidab, et ees on miski Bridgestone.
Pilt
Raibe, Rakvere Raibe.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Ahjaa, kunagi, kui enda Adventurele otsisin rehvi, plagiaatisin netist ühe tabeli ja täiendasin omalt poolt. Äkki on kellelgi abi.

http://www.pm.ee/bikehelp/ktmrehv.htm

freewind

Lugemata postitus Postitas freewind »

Mina kasutan Mitas E-07 ja selle kohta kruusal saan öelda ainult head. Asfaldil on keskmise kiiruse puhul häälekas aga käitumine on hea. Aga asfaldilt eemal saan ainult kiita.
Kasutaja avatar

Habanero
Postitusi: 208
Liitunud: 10 Apr 2005, 23:12
Asukoht: Sajusaared

Lugemata postitus Postitas Habanero »

mella kirjutas:
Ahjaa, kunagi, kui enda Adventurele otsisin rehvi, plagiaatisin netist ühe tabeli ja täiendasin omalt poolt. Äkki on kellelgi abi.

http://www.pm.ee/bikehelp/ktmrehv.htm
Selle tabeli järgi tundub Mitas C16 olevat selline hea ja universaalne rehv neile, kes rohkem metsas tahavad sõita, kuid ka linna linna asja on.
Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.

ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Mitas E-08

Lugemata postitus Postitas ulmo »

Habib kirjutas:
On kellelgi kasutusel tagarehv Mitas E-08? Kui on, siis kaks küsimust: kuidas käitub ratas kruusal? Ja kuidas käitub ratas maanteel suuremal kiirusel(110-140)? Tegemist siis sellise rehviga:
http://www.ityre.com/uk/tyres/catalog/mitas/model/2113/
Kui kellelgi väga sarnase mustriga rehvi, oleks ka kommide eest tänulik!
PS.Kui vastad, ole hea, pane ka kirja mis rehvi ees kasutad!
Mustri järgi paistab olevat see Mitas E-08 samas klassis, mis Bridgestone Trailwing, Michelin Anakee, Metzeler Tourance, Avon Distanzia jt.

Oma rattal olid ostes all Bridgestone Trailwing rehvid, need sai esimese hoolduse ajal vahetatud Continental TKC80 vastu. Kruusal ja liivasel metsateel on need nagu öö ja päev. TKC80-ga on hea kindel sõita, Trailwing oli väga libe. Maanteel muidugi oli Trailwing stabiilsem, kuid nüüd olen TKC80 väheke ebakindlama olemisega maanteel ära harjunud ja tegelikult pole see probleem. Minu jaoks on oluline, et kruusal-metsateel oleks kah võimalik mitte liigselt "higistades" sõita ja ringi vahtida. Eriti oluline kruusa- ja metsatee stabiilsuse koha pealt on just see, et esirehv on TKC80, kui mul nüüd tagumine TKC80 ära kulub, siis sinna läheb ilmselt Trailwing uuesti alla.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Habib
Postitusi: 303
Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
Tsikkel: Suzuki V-Strom
Asukoht: Tallinn/Tartu

Lugemata postitus Postitas Habib »

Sõelale jäi E-08 just seetõttu, et enamuse ajast ikkagi asfaldil, vahest kruusa/pinnasteed sekka. Korraliku maastikurehvi sööb asfalt vist ikka üsna kiiresti ära, otsingi mingit "asfaldikallakuga" universaalrehvi. Ja maanteel sõidan pigem kiiresti, seetõttu huvitabki, mida need "pühapäevaenduro" rehvid suuremal kiirusel teevad.
Lambad on siin ja... lambad on sääl...
Kasutaja avatar

tedre
Postitusi: 178
Liitunud: 25 Okt 2005, 23:10
Tsikkel: BMW R 1200 GS, Sherco 300
Asukoht: L-virumaa

Lugemata postitus Postitas tedre »

Igati korralik rehv, kõlbab nii kruusale kui ka asfaldile. Pole siiani kusagilt ratast detailide kaupa välja vaja olnud tarida, igalt poolt ise välja ronitud. Kärnaga loomulikult võrrelda ei saa. Asfaldil täheldanud vibamist suurmatel kiirustel (üle 120) sellistes kohtades kus tihe pikisoon. Soodsa hinna eest rehvi küll.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Habanero kirjutas:

Selle tabeli järgi tundub Mitas C16 olevat selline hea ja universaalne rehv neile, kes rohkem metsas tahavad sõita, kuid ka linna linna asja on.
ma eelistaks juba E09 sel juhul. C16 on kiire kuluma.
Kasutaja avatar

Tafka
Postitusi: 577
Liitunud: 02 Nov 2003, 17:17
Asukoht: Tallinn > Nõmme
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Tafka »

Endal Transalpil all Michelin Anakee-d. Kuna põhi sõit on mul asfald ja vahest satub ka kruusa/metsa teedele siis ei ole ühtegi halba sõna hetkel öelda.
Asfaldi peal 140km/h stabiilselt pole täheldanud mingit probleemi....170 on ratta max ja siis tundus ka igati stabiilne(ei propageeri kiiruse ületamist jne aga proovitud sai lihtsalt). Kruusa peal kannatab ka sõita....lahtisel suuremate kivikeste näol kruusas ei ole just kõige meeldivam sõita. Kõvem liiva/metsa tee....väga hea. Pehmem pinnas....kannatab ka sõita aga päris muda sees asja pole.
Kevadel vaja rehvid vahetada ja plaanin ikka Anakee-de alla panna!
Rattatu / IBA #33754
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas boob »

mella kirjutas:
Habanero kirjutas:

Selle tabeli järgi tundub Mitas C16 olevat selline hea ja universaalne rehv neile, kes rohkem metsas tahavad sõita, kuid ka linna linna asja on.
ma eelistaks juba E09 sel juhul. C16 on kiire kuluma.
C16 on 80:20 metsarehv. Täpselt sobilik neile, kes vahel linna ka eksivad :twisted:

http://www.standoutnet.com/extras/mike/ ... /#contents
Siin ka veidi rehve endurodele koos kasutajate hinnanguga.
Viimati muutis boob, 21 Aug 2007, 23:04, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

kahro
Postitusi: 111
Liitunud: 14 Mär 2004, 21:26
Tsikkel: XTZ750
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas kahro »

Eestis sai "koeratapja" (CB400TII aastast 78 ) all E08 peetud.
Kruusa lasi sõita täitsa kenasti, kuival asfaldil nagu kodus. Mind häiris, et märjal asfaldil sain korduvalt esiratta loha pidurdatud, kuidagi liiga vara ja äkki kadus ära. Metsasihtidel proovisin ka, korra sai isegi Mellat üllatada kõrtsitee endurorajal :P
Praegu plaanin osta Iiri ilmastikku ja teid silmas pidades rehve märjal asfaldil ja betoonil sõitmiseks - kruusateed ei ole veel õnnestunud sellelt saarelt kuskilt leida :( Valituiks osutuvad arvatavasti Michelin Anakee nime kandvad sussid, kuna just märjal asfaldil haakuvust kiidetakse.
Mustrist saab aimu: http://kahro.pri.ee/XTZ750/
Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ulmo »

Habib kirjutas:
Sõelale jäi E-08 just seetõttu, et enamuse ajast ikkagi asfaldil, vahest kruusa/pinnasteed sekka. Korraliku maastikurehvi sööb asfalt vist ikka üsna kiiresti ära, otsingi mingit "asfaldikallakuga" universaalrehvi. Ja maanteel sõidan pigem kiiresti, seetõttu huvitabki, mida need "pühapäevaenduro" rehvid suuremal kiirusel teevad.
TKC80 on praegu 5500 km all olnud ja kestab hinnanguliselt 2000km veel (tagumine), kas see on kiire söömine jäägu igaühe enda otsustada. Loomulikult pole ka tegu "korraliku maastikurehviga", pigem hea kompromissiga.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”