Signalisatsioon kaherattalisele
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Signalisatsioon kaherattalisele
Oskate soovitada, mida panna? Ja kust saab? Käed ei ole just tasku külge kasvanud, saaks lihtsama aparatuuri korral ise ka hakkama, kindlam on siiski paigaldada lasta. Ja ülelüldse, kas signal on sügav mõtte, st kas toimib peletavalt ja saab ennast turvalisemalt tunda?
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: 08 Dets 2003, 00:42
- Tsikkel: CB450N, tonnine Virago
- Asukoht: Ojasoo
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=6362

Selle Genmaxi kohta pole kusagil kirjas, palju ta võtab voolu seistes ja valves. JA see on tsikli puhul ülioluline näitaja, kui iga päev ei sõida. Piipariga pult on hea küll, kuid kolakas ja nõuab patareide vahetust suht tihti. Lisaks on see 600m raadiust kahtlane. Jablotroni oma ei võtnud korralikult WTC maja teisele küljelegi, kui auto parklas oli.nitse kirjutas:Eelmisel rattal oli mul peal Defa. Töötas normaalselt, aga häiris väga, et iga kord kui süüte välja keerasid, läks ise automaatselt peale. Sellele rattale panin Genmax Vigilanti (autoalarm tegelikult)
Defa kasuks räägib veekindel pulk võtme küljes ning hoiureziimis üliväike tarve. Plokk on ka pisike, kuid pole veekindel.
Kui sul on pulk võtme küljes ja õige paigaldus, ei lähe masin signa alla, kui võtme lukku jätad.
Ah, lugege ise
http://www.pm.ee/bikehelp/artiklid/alarmitest.html
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
- Tsikkel: R1200R -17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Mella, see alarmitest on alati olnud väga abiks tekst, kuid on keegi teist äkki mõelnud väikesele update'ile? Palju vett peaks olema merre voolanud ja muudatusi toimunud.mella kirjutas:Defa kasuks räägib veekindel pulk võtme küljes ning hoiureziimis üliväike tarve. Plokk on ka pisike, kuid pole veekindel.
Kui sul on pulk võtme küljes ja õige paigaldus, ei lähe masin signa alla, kui võtme lukku jätad.
Ah, lugege ise
http://www.pm.ee/bikehelp/artiklid/alarmitest.html
Mulle iseenesest sümpatiseeris GT971, lisaks ka transpondervõti olemas... http://www.autoalarm.ee/index.php?motoalarmid
Kaks nädalat on mul ratas seisnud ja akule tunda pole olnud. Ja kui mu ratas peaks suvel järjest üle 2 nädala seisma, siis pole mu ratast üldse ju vaja. Ning puldi sisse käib tavaline AAA patarei, neid võin ka vabalt kasvõi korra kuus vahetada. Seega Mella su miinusargumendid on minu jaoks tüüpilise bikeri padjaklubi roti mõtetu virin




-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Enamus alarmidel peaks saama seda funktsiooni välja lülitada ... Defa kohta küll kindlalt väita ei saa.nitse kirjutas:Eelmisel rattal oli mul peal Defa. Töötas normaalselt, aga häiris väga, et iga kord kui süüte välja keerasid, läks ise automaatselt peale.
terv
Kris.@Gemini
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
Teema algataja
1.Blue/Red : Relay N/C pin to CDI wire (To Key)
2.Blue/White : Relay N/O pin (polarity same as CDI)
3.Blue : Relay COM pin to CDI wire (To motorcycle)
Tänud
Kas kusagil on ka kirjas, mis funktsiooni need juhtmed peavad täitma?naxxur kirjutas:1.Blue/Red : Relay N/C pin to CDI wire (To Key)
2.Blue/White : Relay N/O pin (polarity same as CDI)
3.Blue : Relay COM pin to CDI wire (To motorcycle)
Tänud
Kirjade järgi tundub, nagu peaks immobilisaatori ahel olema, kuid sulgudes olev on küll väga segane jutt.
Kui see on immoahel, siis:
3 on relee ühine - sinna läheb üks katkestatava ahela juhe, 1 on relee normaalselt suletud kontakt, sinna peaks minema katkestatava ahela teine juhe.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 279
- Liitunud: 06 Apr 2005, 15:35
- Asukoht: pirita ja viimsi
et kas on põhjust sellist juttu ka uskuda või võib julgelt panna signa peale?

Seni signapaigaldusega kaks kogemust- möödunud aastal lasin suurele Yamahale paigaldada Gemel signa Veldi kaudu, töö tegi reaalselt ära Tondi Selveri kõrval Veldi poega samas hoones asuv autoteenindus.
Äärmiselt mõistlikud töötjad ning kvaliteetne signalisatioon, pult veekindel jne.
Sel aastal tellisin mugavusest CBR 600-le signapaigalduse Motodepoo kaudu.
Esimese küsimise peale tagasi ei helistatud ning töö oleks nende poolt ilmselt tegemata jäänudki, hiljem otse juhatajaga rääkides leiti aeg siiski nobedasti ning rattale paigaldati depoos müüdav nö hiina signa, millel tagasisidega pult.
Depoole teostab signapaigaldust allahanke korras Urmas, kelle suhtumisele saan anda kõrge hinnangu.
Algselt tegi ta paigaldusel väikse apsu, vool liikus signalisatsioonile veidi valesti ning seetõttu ei töötanud õigesti ei signa ega ka tsikli suunatuled.
Viga sai aga tema põhitöökohas Kostiveres (ca 20km mööda Narva mnt-d)järgmisel päeval kiiresti parandet ning seeläbi õnnestus Urmasega ka veidi lähemalt tutvuda.
Tegu on inimesega keda apsule vaatamata soovitada julgen.
Temaga saab otse ühendust telefonil 510 7305.
Paigaldatud hiina signa tagasiside funktsioon on mõneti tänuväärne, kuid pult ei ole veekindel ja välimus võrreldes Gemel-ga selgesti nadim.
Samas ei ole probleeme seni esinenud. Viimati seisis tsikkel ca 4 nädalat signa all garaazis ning käivitamisel tõrkeid ei esinend.
-Yamaha XJR 1300 1999
-Honda CBR 600 F 2003
+Honda NX 650 Dominator 1990
+BMW R 850 R 2004
Tehniline info siin: http://www.vajalik.ee/index.php?sec=shop&id=7
Paigaldust teeb Tallinnas Rene Veski, Tel. 56983171
Ma pakun, et tegu on jällegi pead tõstva tüüpilise AP suhtumisega. Nad kas ei viitsi suga tegelda või ei oska signat paigaldada. Pealegi, sa ju ei ostnud toda signalt nendelt

Küsi, mis põhjusel peaks signa aju p* keerama?
-MeltDown- kirjutas:ei hakanud uut teemat tegema. Läksin täna siis uut masinat ostma ap-sse ja ennem käisin veel tondist läbi ja ostsin endale signa sealt, mõtlesin et lähen masinale järgi ja siis ehk aitavad mul signa õllerahaeest peale panna. näitan neile siis signa ja nad sellepeale et see rikub mul aku ja aju ära ja, et nemad selliseid peale ei pane.
et kas on põhjust sellist juttu ka uskuda või võib julgelt panna signa peale?
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
- Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
- Asukoht: Tartu
ega neil erilist vahet ei ole tootja on enam-vähem sama kili aga üks on odavam ja saad 2 tagasisidega pulti aga teine kallim ja saad ainult ühe.reinhold5 kirjutas:Aga öelge mulle, palun, mis on vahet sellel http://www1.autoalarm.pri.ee/index.php?2waymoto ja sellel mis müüakse http://www.vajalik.ee ?
mõningad funktsioonid on erinevad aga muidu suht sarnased. Endale panin selle odavama variandi peale panek võttis aega paar tundi, kuna tahtsin ikka head tulemust, koha leidmine kuhu peamoodul ja pasun panna on vaja hoolikalt valida eriti kui naked on. Aga töötab tõrgeteta, mind huvitas just tagasiside. Üks miinus on, nupud võiksid raskemalt käia või madalamad olla. Selle raha eest kärab küll!
-
Teema algataja
www.huatai-alarm.com
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
edz kirjutas:enamus need odavamad 2-way alarmid on pärit hiinast. ning täiesti müstika kui odavad nad seal on. sama alarm mida www.vajalik.ee edasimüüb saab otse tellides kätte "ülla üllla" 32$ /tk. vahe ainult selles, et tootja miinumum kogus on 10tk. seega kui keegi tunneb huvi võib pundi kokku panna ning 10tk koos saatmis kuludega tuleks 489$
www.huatai-alarm.com
Kui nii odavalt saab, siis võtaks isegi paarkümmend tükki. Kuuldavasti pidid LCD telekad hiinas ka vaid 50$ maksma, võtaks mõne neid kah.
Möla mölaks, see eelpool loetletud hind on vaid see, millega kaup teele pannakse, mitte see millega KÄTTE saab. Selline pakk ei ole vanaema kootud sokid, mille postiljon su postkasti topib. Pakk läheb tollilattu ning enne, kui selle sealt kätte saad, peab olema kaup deklareeritud ning MAKSUD makstud. "ülla üllla" - mõnel mehel kodutöö tegemata.
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
edz kirjutas:Kui nii odavalt saab, siis võtaks isegi paarkümmend tükki. Kuuldavasti pidid LCD telekad hiinas ka vaid 50$ maksma, võtaks mõne neid kah.
Möla mölaks, see eelpool loetletud hind on vaid see, millega kaup teele pannakse, mitte see millega KÄTTE saab. Selline pakk ei ole vanaema kootud sokid, mille postiljon su postkasti topib. Pakk läheb tollilattu ning enne, kui selle sealt kätte saad, peab olema kaup deklareeritud ning MAKSUD makstud. "ülla üllla" - mõnel mehel kodutöö tegemata.
Kas sellise pakki saatmine ei ole nagu iga teise tavalise posti saatmine, ehk saaja ei maksa mingeid makse vaid ainult saatja maksab ainult postikulusid.
Nt kui mina saadaksin praegu kellegile paki kes asub väljaspool EL`i, siis pole saajal küll muud vaeva kui postkontorisse pakile järgi minna.
Freaksmart kirjutas:Kas sellise pakki saatmine ei ole nagu iga teise tavalise posti saatmine, ehk saaja ei maksa mingeid makse vaid ainult saatja maksab ainult postikulusid.
Nt kui mina saadaksin praegu kellegile paki kes asub väljaspool EL`i, siis pole saajal küll muud vaeva kui postkontorisse pakile järgi minna.
See millised maksud tulevad/ei tule juurde kui sina saadad paki väljaspoole EL'i sõltub tolle maa reeglitest kuhu saadad.
Hiina on EL väline riik ja alates kauba deklareeritud väärtusest 45EUR (saadab eraisik) v 22EUR(saadab juriidiline isik) tulevad kõik maksud selga ja maksab saaja. Ja see kes maksab saatmiskulud on juba kokkuleppe asi.
Hans
-
Teema algataja
Re: Signalisatsioon kaherattalisele
Tõstatan vana teema ülesse.
Olen veidi uurinud signalisatsioone rattale ja leidnud, et eestis on two way omad veidi kallid :] . Välismaalt tellides saaks üle 30 euro ''kasumisse jääda''.
Olen vaadanud antud isendit http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MOTORCYC ... ccessories , oskab keegi midagi tarka öelda antud seade kohta, et kas hornetile näiteks kogu kupatus külge mahub (paigaldamisega loodan ise hakkama saada) või oskab keegi soovitada Eestis mõnda väärilist kahe poolset signalisatsiooni.
Edit: Ehk oskab keegi ebay'st soovitada teisi kahepoolseid.
Tänud.
Re: Signalisatsioon kaherattalisele
Mida võiks pidada "reaalseks-normaalseks" tsikli signa poolt tarbitavaks vooluks? (valvestatud aga mitte kisavas olekus.)
Netist otsides on vähemalt paprite järgi ühepoolsetel märgitud kuluks ca 0.5-2 milliamprit ning kahepoolsetel 4-8mA. Kas see on helesinine unistus või täitsa reaalsed numbrid, kas keegi on endaoma tarbimist mõõtnud?
Mul manuali järgi kirjas max 6mA, reaalsus on püsivalt 20mA, mis vähemalt aku kestvuse suhtes on väga nukker. Tegemist kahepoolse signaga (mitte päris "hiinakas" aga mitte ka überkallis).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.