rattaliising
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 23
- Liitunud: 04 Juul 2007, 13:55
rattaliising
Pakuvad nüüd kõikvõimalikud pangad sellist asja nagu mootorrattaliising?
Kas kellegil on olnud kokkupuuteid-kogemusi jagada?
Kas kellegil on olnud kokkupuuteid-kogemusi jagada?

Sisuliselt küll. Kui saad eraldi kokkuleppele, siis võidakse ehk mööndusi teha, aga vargus, vandalism jms pole ju välistatud ka hooajavälisel ajal.matcho kirjutas:aga kui liisingusse võtad siis kaksot pead talvel ka maksma ve ???
Hansa Liising nõuab aastaringset kaskokindlustust.
Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130
Benelli TNT 1130
Kogu jutt kehtib uute või ka kasutatud rataste kohta ?Suzumen kirjutas:Intressimäär on kõrgem nagu kõigil teistel liisingutel, kui puudub kasko (mis on ka loogiline, kuna riskifaktor suureneb pangale). Kuid kuna Parex aktsepteerib elukindlustust (nagu eelnevalt kirjutasin, 300 000EEK ostu puhul kuskil aastane makse ca 500eek), siis on baasprotsent väiksem kui teistel pankadel. Lisaks on Parex ainuke liising, kus saab ratta kätta 15% omafinantseeringuga.spinna kirjutas:Mul on üsna niru netiühendus, seega ei lähe sinna Parexisse tuhnima vaid küsin hoopis siin : kas Parex ilma kaskota ja elukindlustusega liisides kasutab analoogselt teistega väga kõrget intressimäära või mitte?
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
http://www2.parex.ee/ee/private/loans/cycle-leasing/ räägitakse ka kasutatud ratastest.ural kirjutas:Kogu jutt kehtib uute või ka kasutatud rataste kohta ?
Suzumen - ei leidnud nende kodukalt infot %-e kohta, oskad mõne orientiiri äkki anda ilma koskota motaliisingule?
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Kuidas see 7 päevane proovimisvõimalus välja võiks näha?
Piinab ja lammutab 7 päeva , siis ütleb et midagi on viga ja tahab sulle tagasi anda.Küsin selleks,et mult soovitakse osta liisinguga.

Riga~Jawa~paus~Suzuki600f~Honda cbr600f~Honda CBR600F4i Sport~YZF R1~Z750 -YZF R1-
Z1000 2014a-GSXR750-MT07 2018- Z900 2020a
Z1000 2014a-GSXR750-MT07 2018- Z900 2020a
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 368 korda
- Kontakt:
Täpselt nii ongirico kirjutas:Kuidas see 7 päevane proovimisvõimalus välja võiks näha?Piinab ja lammutab 7 päeva , siis ütleb et midagi on viga ja tahab sulle tagasi anda.Küsin selleks,et mult soovitakse osta liisinguga.

Mingit jama ja riski siis tegelikult ei ole, kui ostjaks on normaalne inimene ja müüjaks on inimene, kes ei müü ratast põhjusega, et kohe-kohe midagi suurt lendab ja tahaks kiirelt lahti saada.
Kindel oled, et raha saad, kui on möödunud 7 päeva tehingust ja raha saad sa 10 TÖÖpäeva jooksul peale tehingut, kuid mitte vähem, kui 7 päeva pärast

-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 368 korda
- Kontakt:
hmm, tegelikult peavad nad selle siiski kohe kätte andma, kui sa pole just vastavale paberile alla kirjutanud. kindlasti küsige pangast järgi, kui autot ostma lähete, et kas sel juhul peab kohe kätte saama või mitte.
minu puhul öeldi, et kätte ei pea siis andma, kui on niiviisi vastatikuselt kokku lepitud.
minu puhul öeldi, et kätte ei pea siis andma, kui on niiviisi vastatikuselt kokku lepitud.
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Mis puudutab selle 7 päeva ning taganemisõiguse kohta, siis päris nii see asi ei ole nagu siin kirjutatakse. Keegi oli siin õigesti märganud, et see asi on alati liisingutega ja järelmaksudega jne ostmisel. Ning asi on tegelikult sellest, et tegemist ei ole ostu-müügilepingust taganemisega (kuna tarbija ei sõlmigi ostu-müügilepingut vaid seda sõlmib liisingfirma ja müüja) vaid liisinglepingust. See tuleneb tarbijakaitse seadusest kus on sätestatud selline nõue eesmärgiga, et inimene saaks ilusti rahulikult kodus mõelda, et kas ta ikka tõesti soovib seda liisingut ning maksta neid kõiki intresse ja kindlustusi jne.
Kuna aga tänu sellele nõuele, on reaalne olukord, kus pangale taganedes liisinglepingust tagastatakse raha puuduse tõttu ka sõiduk, siis ostu-müügilepingus on ka sätestatud, et kui tarbija taganeb liisinglepingust, siis taganeb ka ostja (ehk siis liisingfirma) ostu-müügilepingust ning müüja on kohustatud ese tagasi võtma. Kuid kuna ka see pole päris aus müüja suhtes, et keegi võib lihtsalt ta asja tasuta 7 päeva kasutada, siis on müügilepingus samuti kirjas, et müüja ei ole kohustatud sõidukit tarbijale üle andma enne tarbija lepingust taganemise õigust möödudes. Ning kui ta seda siiski teeb ennem (annab sõiduki üle) siis teeb ta seda oma vastutusel.
Seega müüja jaoks on siin kaks lollikindlat varianti:
1. Sissemakse makstakse temale ning sõiduki annab kohe üle. Kui pärast sõiduk siiski tagastakse talle, siis kokkuleppel tarbijaga võtab iga kasutatud päeva eest mõistlikes piirides nö rendiraha ning tagastab ülejäänud summa sissemaksust tarbijale.
2. Annab sõiduki üle peale raha laekumist enda kontole. Üldjuhul siis 8ndal päeval.
Mis puudutab uute autode müüjaid ning ka normaalseid kasutatud autode müüjaid, siis nemad annavad sõiduki üldjuhul ikkagi kohe üle. Kui sõiduk kohe üle ei anta, siis toimub tõepooles selle ettevalmistamine (nt signalisatsiooni paigaldus jne) kuna automüügis on praegu hullud ajad ning igat sõidukit ei jõua hetkega valmis teha (järjekorrad on). Nt honda Cr-v`d enne 30 augustit kätte ei saa ka siis kui juba tänna kannate müüjale raha üle.
Mis puudutab tsikli liisingut siis selle liisingu intress on muidugi tunduvalt kõrgem kui sõiduauto oma kuna selle finantseerimisega kaasnevad riskid on tunduvalt kõrgemad. Kuid hea uudis on see, et tsikli puhul ei ole kasko kindlustus kohustuslik ning erinevalt mõnest firmast pole teatud liisingfirmades ka elukindlustus või kolmanda isiku garantii kohustuslik. Arvestada võib kesmiselt alates 12%st ilma kaskota ja 7.5-8%st kaskoga. Kuid tsiklite kasko hind on tunduvalt kallim kui sõiduautode oma ning selle tõttu on see suht mõtetu. Samuti on hulk tingimusi millistele peab ratas ja selle hoidmine vastama, et kasko kataks kahjud. Nt 2007a Honda Transalp hinnaga 100 000 krooni on aasta makse umbes 8100 krooni.
Samuti arvestama peaks ka suurema sissemaksuga (alates 15% parex ning 20-30 muud firmad) ja võib olla ka lepingu tasuga (sõltub liisinguhaldurist).
Liisingusse ei ole võimalik võtta igat tsiklit. (Nt R1 või Fireblade liisingusse võtta on väga problemaatiline).
Kuna aga tänu sellele nõuele, on reaalne olukord, kus pangale taganedes liisinglepingust tagastatakse raha puuduse tõttu ka sõiduk, siis ostu-müügilepingus on ka sätestatud, et kui tarbija taganeb liisinglepingust, siis taganeb ka ostja (ehk siis liisingfirma) ostu-müügilepingust ning müüja on kohustatud ese tagasi võtma. Kuid kuna ka see pole päris aus müüja suhtes, et keegi võib lihtsalt ta asja tasuta 7 päeva kasutada, siis on müügilepingus samuti kirjas, et müüja ei ole kohustatud sõidukit tarbijale üle andma enne tarbija lepingust taganemise õigust möödudes. Ning kui ta seda siiski teeb ennem (annab sõiduki üle) siis teeb ta seda oma vastutusel.
Seega müüja jaoks on siin kaks lollikindlat varianti:
1. Sissemakse makstakse temale ning sõiduki annab kohe üle. Kui pärast sõiduk siiski tagastakse talle, siis kokkuleppel tarbijaga võtab iga kasutatud päeva eest mõistlikes piirides nö rendiraha ning tagastab ülejäänud summa sissemaksust tarbijale.
2. Annab sõiduki üle peale raha laekumist enda kontole. Üldjuhul siis 8ndal päeval.
Mis puudutab uute autode müüjaid ning ka normaalseid kasutatud autode müüjaid, siis nemad annavad sõiduki üldjuhul ikkagi kohe üle. Kui sõiduk kohe üle ei anta, siis toimub tõepooles selle ettevalmistamine (nt signalisatsiooni paigaldus jne) kuna automüügis on praegu hullud ajad ning igat sõidukit ei jõua hetkega valmis teha (järjekorrad on). Nt honda Cr-v`d enne 30 augustit kätte ei saa ka siis kui juba tänna kannate müüjale raha üle.
Mis puudutab tsikli liisingut siis selle liisingu intress on muidugi tunduvalt kõrgem kui sõiduauto oma kuna selle finantseerimisega kaasnevad riskid on tunduvalt kõrgemad. Kuid hea uudis on see, et tsikli puhul ei ole kasko kindlustus kohustuslik ning erinevalt mõnest firmast pole teatud liisingfirmades ka elukindlustus või kolmanda isiku garantii kohustuslik. Arvestada võib kesmiselt alates 12%st ilma kaskota ja 7.5-8%st kaskoga. Kuid tsiklite kasko hind on tunduvalt kallim kui sõiduautode oma ning selle tõttu on see suht mõtetu. Samuti on hulk tingimusi millistele peab ratas ja selle hoidmine vastama, et kasko kataks kahjud. Nt 2007a Honda Transalp hinnaga 100 000 krooni on aasta makse umbes 8100 krooni.
Samuti arvestama peaks ka suurema sissemaksuga (alates 15% parex ning 20-30 muud firmad) ja võib olla ka lepingu tasuga (sõltub liisinguhaldurist).
Liisingusse ei ole võimalik võtta igat tsiklit. (Nt R1 või Fireblade liisingusse võtta on väga problemaatiline).
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
-
- Postitusi: 137
- Liitunud: 04 Mai 2006, 14:16
- Tsikkel: GSR600
- Asukoht: Pirita
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Ma ise suurendasin nn. eluaseme laenu, et tsikkel osta. Läksin halduri juurde ja rääkisin loo ära, et tahan tsiklit osta ca 100k ja oma finantseering oleks nii väike, et parem ei hakka mainimagi. Kuna mul eluasemelaen kaelas juba mitu aastat ja kinnisvara hinnad selle ajaga kenakese hüppe teinud, siis tagatiseks oli sellest rohkem kui küll. Vormistati ilusti uus laen minu soovitud tähtajaga ja mis peamine, intress sama, mis eluasemelaenul! Laenulepingu tüüp on küll paraku teine, st. intressi pealt tulumaksu tagasi ei saa, aga ikkagi olen "või sees".
Kaskot ei pidanud kah tegema. Muuseas parim kasko pakkumine GSR'le oli 25k aastas ja 25k omavastutus! 


Rohkem ilusaid ilmasid!
Hansa Liising üldjuhul annab pea kõikidele ratastele liisingut. Muidugi on erandid. Kasko ei ole kohustuslik. Täpsemini oskan vastata milliseid rattaid annab Hansa kindlasti liisingusse, siis kui olen tööl tagasi. Vanus ei pea olema 23.a, et sõlmida liisinglepingut. Täpsemat infot Hansa Liisingu kohta saab ka www.hansa.ee Võib ka minult küsida, ma saan tööl uurida kui vaja.
Intress sõltub, milline leping teha ja kas või kui suur jääb jääkväärtus lepingu lõppedes.
Teiste pankade kohta ei oska öelda aga eks nende koduleheküljelt saab vajaliku info

Teiste pankade kohta ei oska öelda aga eks nende koduleheküljelt saab vajaliku info

-
- Postitusi: 137
- Liitunud: 04 Mai 2006, 14:16
- Tsikkel: GSR600
- Asukoht: Pirita
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Enam ümmargusemat juttu ei saa ajada. Anna tuld, kui on midagi asjalikku pakkuda! A la R-seeria ratastele!Saskia kirjutas:Hansa Liising üldjuhul annab pea kõikidele ratastele liisingut. Muidugi on erandid. Kasko ei ole kohustuslik. Täpsemini oskan vastata milliseid rattaid annab Hansa kindlasti liisingusse, siis kui olen tööl tagasi. Vanus ei pea olema 23.a, et sõlmida liisinglepingut. Täpsemat infot Hansa Liisingu kohta saab ka www.hansa.ee Võib ka minult küsida, ma saan tööl uurida kui vaja.Intress sõltub, milline leping teha ja kas või kui suur jääb jääkväärtus lepingu lõppedes.
Teiste pankade kohta ei oska öelda aga eks nende koduleheküljelt saab vajaliku info

Rohkem ilusaid ilmasid!
Kuule xdream ära paugu niisama tühja!
6 tingimust.. vanust pole mainitud - vanus oli eelmine aasta kui üleültse tsikli liising oli uus asi.
Lambi jorss, kel korralikku sissetulekut ei ole ning pole tõenäoliselt võimeline liisingut maksma - EI SAA enivei ratast liisida, mistahes vanuses ta ka poleks!
1.Mootorratas on kuni 14 aastat vana.
2.Mootorratta hind on 32 000–250 000.
3.Sissemakse on vähemalt 20%.
4.Liisingutähtaeg on kuni viis aastat.
5.Võimalik jätta liisingu lõppu jääkväärtus.
Tok-tok:
6.Kaskokindlustus ei ole kohustuslik.

Lambi jorss, kel korralikku sissetulekut ei ole ning pole tõenäoliselt võimeline liisingut maksma - EI SAA enivei ratast liisida, mistahes vanuses ta ka poleks!
1.Mootorratas on kuni 14 aastat vana.
2.Mootorratta hind on 32 000–250 000.
3.Sissemakse on vähemalt 20%.
4.Liisingutähtaeg on kuni viis aastat.
5.Võimalik jätta liisingu lõppu jääkväärtus.
Tok-tok:
6.Kaskokindlustus ei ole kohustuslik.
Hirmus kurjad kõik hommikul vara...
Eks liisingurahvas vaatab ka taotlejat ilmselt ja võib nõuda lisatingimusi:
tok-tok...(läbi liisinguhalduri silmade)habras naisterahvas, nagunii ei oska sõita ja paneb külje maha...hmmmm...väänan kasko kohustuslikuks
xdream...sellel selline rullis nokaga müts...ise veel 20...ei sellisele või midagi liisida - alla 23 a(21 whatsoever) meil kahjuks ei liisita mootorrattaid
kokkuvõtteks...egas need tingimused nüüd nii jäigad polegi, khmmm, ma liisisin Busa telefoni teel muide...ei küsinud keegi ei kaskot ega muud jama, paberid tehti valmis, allkirjad alla ja asi mutt

Eks liisingurahvas vaatab ka taotlejat ilmselt ja võib nõuda lisatingimusi:
tok-tok...(läbi liisinguhalduri silmade)habras naisterahvas, nagunii ei oska sõita ja paneb külje maha...hmmmm...väänan kasko kohustuslikuks

xdream...sellel selline rullis nokaga müts...ise veel 20...ei sellisele või midagi liisida - alla 23 a(21 whatsoever) meil kahjuks ei liisita mootorrattaid

kokkuvõtteks...egas need tingimused nüüd nii jäigad polegi, khmmm, ma liisisin Busa telefoni teel muide...ei küsinud keegi ei kaskot ega muud jama, paberid tehti valmis, allkirjad alla ja asi mutt

Üksik on nõrk...
Lugesin seda ka ise hansa.ee lehelt, kuid üks asi on lugeda seda panga kodulehelt, teine asi on saada personaalne liisingpakkumine, kus kirjas vastupidinemadone kirjutas:Tok-tok:
6.Kaskokindlustus ei ole kohustuslik.

Kusjuures pank ise kindlustust ei pakkunud, vaid uuris, et kas olen juba ise tegelenud asjaga ning kas olen mõne kindlustuse pakkumise vastu võtnud juba. Ehk siis pank teab hästi, et kindlustused (ja sedagi mitte kõik kindlustused, vaid mõni üksik) pakuvad tsiklitele kaskokindlustust paljuski üksnes pankade survel ja seetõttu jäetakse see toiming kliendi enda teha.
Kuna nüüdseks pakuvad juba väga mitmed pangad tsiklite liisingteenust, siis teab järgmine kord ka teiste pakkumisi uurida


Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130
Benelli TNT 1130
Kullamees, kasutajanimega Madone kui sa inimest ei tunne ei tasu hakata foorumistiilis tühja kargama. Kui soovid võime kohtuda siis võid oma arvamuse mulle otse öelda. Foorumis on enamus kõvadmehed kõikide kohta arvamust avaldama.
Minu point oli selles et ma avaldasin oma arvamust ja rääkisin oma kogemusest seoses mootorratta liisinguga.
Enamus Eesti foorumeid muutub üha mõtetumaks kuna paljud kasutajad lahmivad teemast lihtsalt tuima näoga mööda.
Ja kodanik capten seleta palun mulle ära kuidas on Rullnokk minuga seotud???
Tänan tähelepanu eest
Martin
Minu point oli selles et ma avaldasin oma arvamust ja rääkisin oma kogemusest seoses mootorratta liisinguga.
Enamus Eesti foorumeid muutub üha mõtetumaks kuna paljud kasutajad lahmivad teemast lihtsalt tuima näoga mööda.
Ja kodanik capten seleta palun mulle ära kuidas on Rullnokk minuga seotud???
Tänan tähelepanu eest
Martin
Honda CX500 79'
Mis Sa jaurad hommiku vara?xdream kirjutas:Kullamees, kasutajanimega Madone kui sa inimest ei tunne ei tasu hakata foorumistiilis tühja kargama. Kui soovid võime kohtuda siis võid oma arvamuse mulle otse öelda. Foorumis on enamus kõvadmehed kõikide kohta arvamust avaldama.
Minu point oli selles et ma avaldasin oma arvamust ja rääkisin oma kogemusest seoses mootorratta liisinguga.
Enamus Eesti foorumeid muutub üha mõtetumaks kuna paljud kasutajad lahmivad teemast lihtsalt tuima näoga mööda.
Ja kodanik capten seleta palun mulle ära kuidas on Rullnokk minuga seotud???
Tänan tähelepanu eest
Martin


Oma arvamuse avaldamise vabadus on meil vist nagu kõigil???Sa tikud aga kohe Madonega rinda pistma? Loe kümneni näiteks

Mis puutub teemast mööda panemisega..nn.OT, siis omaarust minagi avaldasin oma kogemuse ratta liisimisest (erinevast suhtumisest liisijatesse)
Mine paugu liisingus samamoodi ja Sulle esitatakse vanusepiirang..ca 55a

Üksik on nõrk...
Tõepoolest..... Palun, Martin.xdream kirjutas:Kullamees, kasutajanimega Madone kui sa inimest ei tunne ei tasu hakata foorumistiilis tühja kargama. Kui soovid võime kohtuda siis võid oma arvamuse mulle otse öelda. Foorumis on enamus kõvadmehed kõikide kohta arvamust avaldama.
Minu point oli selles et ma avaldasin oma arvamust ja rääkisin oma kogemusest seoses mootorratta liisinguga.
Enamus Eesti foorumeid muutub üha mõtetumaks kuna paljud kasutajad lahmivad teemast lihtsalt tuima näoga mööda.
Ja kodanik capten seleta palun mulle ära kuidas on Rullnokk minuga seotud???
Tänan tähelepanu eest
Martin
Kui krediidiasutus segmenteerib kliente nende soo, juuste värvi, kehakaalu jms alusel, siis seda asjaolu tõendades rikuvad nad põhiseaduse § 12.
Mitte et see huvitaks, sest vabaturumajanduses on tarbijal võimalik pakkujat valida.
Kaskokindlustus ei ole samas ka midagi nii hirmsat, et seda igal juhul vältima peaks. Hoopis olulisem on osta tsikkel, millega inimene ise 100% rahul on! Ehk siis, see raha on seda väärt
Mitte et see huvitaks, sest vabaturumajanduses on tarbijal võimalik pakkujat valida.
Kaskokindlustus ei ole samas ka midagi nii hirmsat, et seda igal juhul vältima peaks. Hoopis olulisem on osta tsikkel, millega inimene ise 100% rahul on! Ehk siis, see raha on seda väärt

Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130
Benelli TNT 1130
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.