kuhu säde kaob
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
kuhu säde kaob
yamaha xs400 ,83.a.-paned starterit ,läheb kohe käima ,käib peaaegu 1min. ja sureb välja. Ootad 10-15 sek.starterit ja läheb uuesti käima jälle pea 1min. jne,jne , ja kui kohe uuesti käiata sädet pole
-
- Postitusi: 157
- Liitunud: 20 Apr 2007, 12:45
- Tsikkel: Jawa 350, Hayabusa, Diavel
- Asukoht: Tallinn
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
ja arvad et jahtub selle 10-15 sek-ga maha?Empire kirjutas:Olen kuulnud et osad süütepoolid lähevad läbi niimodi....
Kui süütepool soojeneb kaob säde ära ja jahtudes tuleb tagasi see tähendab et ta peaks läbi olema aga ei ole kindel et võtta nüüd näpust...![]()
Hea oleks kui saad mõne teisega proovida ennem kui poodi uue järgi tormad
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
akut on vaja mootori käivitamiseks ja muude igasugu elektritarbijate toiteks mootori seismise ajal. mootori töötamise ajal annab voolu generaator. üsnagi võimalik, et selle aasta ratastel on elektrooniline süütesüsteem, mis mõningatel juhtudel võib olla täiesti sõltumatu muust elektrisüsteemist.ja pigem võib viga olla süütesüsteemis endas, kus mõningase töö ajal mõni detail eletroonikablokis. nö. lihtsalt ülekuumeneb ja mõningase seismise ajal jahtudes uuesti tööle hakkab.
nii arvan mina, kui võin ka eksida. kuid selliseid asju on ka elus ette tulnud.
nii arvan mina, kui võin ka eksida. kuid selliseid asju on ka elus ette tulnud.
-
Teema algataja
seda minagi, et aku ei saa olla põhjus, et välja surebpetz61 kirjutas:akut on vaja mootori käivitamiseks ja muude igasugu elektritarbijate toiteks mootori seismise ajal. mootori töötamise ajal annab voolu generaator. üsnagi võimalik, et selle aasta ratastel on elektrooniline süütesüsteem, mis mõningatel juhtudel võib olla täiesti sõltumatu muust elektrisüsteemist.ja pigem võib viga olla süütesüsteemis endas, kus mõningase töö ajal mõni detail eletroonikablokis. nö. lihtsalt ülekuumeneb ja mõningase seismise ajal jahtudes uuesti tööle hakkab.
nii arvan mina, kui võin ka eksida. kuid selliseid asju on ka elus ette tulnud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.