kuhu säde kaob

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
eamees

kuhu säde kaob

Lugemata postitus Postitas eamees »

yamaha xs400 ,83.a.-paned starterit ,läheb kohe käima ,käib peaaegu 1min. ja sureb välja. Ootad 10-15 sek.starterit ja läheb uuesti käima jälle pea 1min. jne,jne , ja kui kohe uuesti käiata sädet pole
Kasutaja avatar

saqants
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:02

Lugemata postitus Postitas saqants »

vändast läheb alati ja säde olemas?
kuidas akuga lood on?
Kasutaja avatar

Bullet1222
Postitusi: 157
Liitunud: 20 Apr 2007, 12:45
Tsikkel: Jawa 350, Hayabusa, Diavel
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Bullet1222 »

Pakun ka ,et tegu on tõenäoliselt akus.

Riga 13 > Riga Delta > Jawa 360/350 (1972) > Honda VTR1000F Firestorm (1998) > Suzuki GSX1300R Hayabusa (2010) > Ducati Diavel (2017)


Teema algataja
eamees

Lugemata postitus Postitas eamees »

saqants kirjutas:
vändast läheb alati ja säde olemas?
kuidas akuga lood on?
pole vänta ja aku sai kevadel uus

Teema algataja
eamees

Lugemata postitus Postitas eamees »

Bullet1222 kirjutas:
Pakun ka ,et tegu on tõenäoliselt akus.
et aku tühi vä, a miks 1min käib ja siis sureb ,kuidas aku seda mõjutab-anna nõu, ise pole elektri koha pealt tugev

Teema algataja
Empire

Lugemata postitus Postitas Empire »

Olen kuulnud et osad süütepoolid lähevad läbi niimodi....

Kui süütepool soojeneb kaob säde ära ja jahtudes tuleb tagasi see tähendab et ta peaks läbi olema aga ei ole kindel et võtta nüüd näpust... :?

Hea oleks kui saad mõne teisega proovida ennem kui poodi uue järgi tormad :P
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Võta ühendust kasutajaga XS400, ehk mõtlete koos midagi välja, saate juppe vaheteda vms :idea:

Aku võib läbi olla aga ei pruugi. Kui nii uus aku läbi on, siis võib probla olla laadimises. Mõõda ära - 13,5-14,5V on norm pinge laetud aku ja tuledega.

Hans
V-MAX

Teema algataja
eamees

Lugemata postitus Postitas eamees »

Empire kirjutas:
Olen kuulnud et osad süütepoolid lähevad läbi niimodi....

Kui süütepool soojeneb kaob säde ära ja jahtudes tuleb tagasi see tähendab et ta peaks läbi olema aga ei ole kindel et võtta nüüd näpust... :?

Hea oleks kui saad mõne teisega proovida ennem kui poodi uue järgi tormad :P
ja arvad et jahtub selle 10-15 sek-ga maha?

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

akut on vaja mootori käivitamiseks ja muude igasugu elektritarbijate toiteks mootori seismise ajal. mootori töötamise ajal annab voolu generaator. üsnagi võimalik, et selle aasta ratastel on elektrooniline süütesüsteem, mis mõningatel juhtudel võib olla täiesti sõltumatu muust elektrisüsteemist.ja pigem võib viga olla süütesüsteemis endas, kus mõningase töö ajal mõni detail eletroonikablokis. nö. lihtsalt ülekuumeneb ja mõningase seismise ajal jahtudes uuesti tööle hakkab.
nii arvan mina, kui võin ka eksida. kuid selliseid asju on ka elus ette tulnud.

Teema algataja
eamees

Lugemata postitus Postitas eamees »

petz61 kirjutas:
akut on vaja mootori käivitamiseks ja muude igasugu elektritarbijate toiteks mootori seismise ajal. mootori töötamise ajal annab voolu generaator. üsnagi võimalik, et selle aasta ratastel on elektrooniline süütesüsteem, mis mõningatel juhtudel võib olla täiesti sõltumatu muust elektrisüsteemist.ja pigem võib viga olla süütesüsteemis endas, kus mõningase töö ajal mõni detail eletroonikablokis. nö. lihtsalt ülekuumeneb ja mõningase seismise ajal jahtudes uuesti tööle hakkab.
nii arvan mina, kui võin ka eksida. kuid selliseid asju on ka elus ette tulnud.
seda minagi, et aku ei saa olla põhjus, et välja sureb
Kasutaja avatar

Dimitri
Postitusi: 184
Liitunud: 12 Nov 2004, 20:53
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Dimitri »

Mul tegi honda ns1 nii, kui geneka cdi toitemähis oli kahjustatud, käivitus umbes minuti pärast, mõnikord aga kohe
Suzuki TL1000R
Yamaha R6
Suzuki Intruder 1800R
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”