LED-id mootorrattal
tegelikult peaks olema nii, et pargina põledes on suurem takisti vahel, mis annaks voolu nii 25...50% jagu nimivoolust (sõltub LEDist ja vajalikust heledusest) ja pidurina väiksem takisti, mis annaks kogu lubatud voolu - pidurdamisel kogu pinge peale andmisel ilma takistita on LEDi läbipõletamise risk väga suur...matcho kirjutas:no ostsin ratta millel oli tagatuleks pandud neli 10 mm punast ledi . pargina põledes on takisti vahel ja siis põlevad tuhmimalt ja pidurdades jookseb vool otse peale siis põlevad eredalt . nüüd põles öks led läbi ja kuna nad on pandud khe kaupa jadamisi siis pooled pirnid enam ei põle ..
mul endal on lisapidurituli lahendatud nii, et pargina põlevad 2 LEDi ja pidurina tuleb 26 tk juurde...
kahe kaupa jadamisi? vist on ikka kaks 5st gruppi, kui pooled ei põle... tule, otsime vea üles ja hakkavad jälle kõik põlema

tegelikult vilgutatakse pidurituld nii 4...5 korda sekundi jooksul ja kindlasti selliselt, et põlemise aeg pikem ja kustunud oleku aeg just nii lühike, et seda veel korralikult märkab, selle aja jooksul vaevalt, et keegi ümber mõelda jõuab - ammu tehtud tuntud lahendus ja reeglina kiidetakse...Tsikkelröövel kirjutas:Täitsa OT, aga Borq, ära tee seda vilkuvat pidurituld või keegi lajatab sulle täpselt tagant sisse. Jubedalt eksitab. Vaatad, et pidurdab, siis tuli kustub, täpselt jõuad piduri lahti lasta, aga eesõitja pidurdab tegelikult ju edasi. Paar korda niimoodi ehmuda tulnud... SEE ASI ANNAB VASTUPIDISE EFEKTI.
kui keegi on sellise 1 sek põleb ja 1 sek kustunud vilgutaja teinud, siis sellega võib jah hoopis vastupidine effekt olla!
Raul
Fakt, et meduusid on suutnud elada ilma ajudeta mitu miljonit aastat, annab lootust nii mõnelegi inimesele
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.