Näide sellest, kui lollid võivad olla "kõvad tehnikamehed".. → Re: Näide sellest...

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1280
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Näide sellest...

Lugemata postitus Postitas isakene »

Lauri09 kirjutas:
miilits kirjutas:
Lgp. Lauri 09.
Kui Sul on mootorsaega veidigi pistmist olnud, siis ehk tead, et ketiõli on vajalik lõikeketi määrimiseks, viimane aga käib ringi ja suutis sae silindri ühelt küljelt täis pritsida, st. et selle külje poolt enam silindri jahtumist ei toimunud. Loodan, et edasist saad ka ise aru, mis toimus, kui aga mitte, siis tee see katsetus oma sae peal ära.
Kallis miilits kui sa mõnda mootorsaagi näinud siis sa tead ka seda et neil ei saa keti õli silindri peale minna kuna seal vahel on summuti ning sealt vahelt ei lähe nüüd keti õli kuidagi läbi :wink:
Irw :D aina lõbusamaks läheb :lol: seda ma kuulen küll esimest korda, et keti ja silindri vahel summuti on... :mrgreen:

Tegelikus elus on nii, et saeketti vedav muhv on otse väntvõlli otsas, ehk silindri ALL. Ja teoreetiliselt jookseb kett ülalt suletud ruumis, ainult ette ja alla on ketikoda lahti, et saepuru saaks ära joosta.Praktikas tuleb aga sageli ette, et palju käinud ja näinud saagidel kulub ülemine vahesein ära, kett ju võsas vahel ikka maha tuleb ning ketiruumi kinni jookseb ja siis on kogu prahile tee silindriruumi lahti. Õliseguse saepuru saab väikese õngitsemisega jahutusribide vahelt kätte ja ega ta väga kinni ka ei jää, aga ma kujutan ette, mihuke kitt see kuivanud taimeõli võis olla... huvitav, kuidas see saag seda paakunud taimeõliga ketti üldse ringi vedas?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”