Näide sellest, kui lollid võivad olla "kõvad tehnikamehed"..
Närin tähti. Parim levinud kahetaktiõli vene ajal oli MS-20. Üsna defka toode oli. Võimalik et oli veel paremaid kuid mida ei tea seda ei tea.
Siis oli veel võimalik hankida molübdeeni pulbrit. Sellega ning MS20 koostöös sai mootorid ilusti kestma. Tegelikult on hea õli ka kastoor mida sai apteegist osta aga selle lahustamine jne. oli jube keeruline.
Castrol 747 teadagi on seda asja lihtsamaks teinud aga Mella ja teised kardimehed teavad väga hästi, et isegi selle kasutamine on paras piin.
Kuid lihtsalt, rääkida seda et see autoõli või sigulli õli kuidas keegi nimetas oli parim on lausvale. Seda võis käigukasti ja kallata aga mootorist mis oli käima pandud tuli seda kaugel hoida. Pealegi haises ta räigelt vastikult.
Üleüldiselt oli see aga tõesti umbes samasugune teema enamike inimeste jaoks nagu praegu tehasetiimide asjad, et ei oska aimatagi mis seal on.
Siis oli veel võimalik hankida molübdeeni pulbrit. Sellega ning MS20 koostöös sai mootorid ilusti kestma. Tegelikult on hea õli ka kastoor mida sai apteegist osta aga selle lahustamine jne. oli jube keeruline.
Castrol 747 teadagi on seda asja lihtsamaks teinud aga Mella ja teised kardimehed teavad väga hästi, et isegi selle kasutamine on paras piin.
Kuid lihtsalt, rääkida seda et see autoõli või sigulli õli kuidas keegi nimetas oli parim on lausvale. Seda võis käigukasti ja kallata aga mootorist mis oli käima pandud tuli seda kaugel hoida. Pealegi haises ta räigelt vastikult.
Üleüldiselt oli see aga tõesti umbes samasugune teema enamike inimeste jaoks nagu praegu tehasetiimide asjad, et ei oska aimatagi mis seal on.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.