Näide sellest, kui lollid võivad olla "kõvad tehnikamehed"..
Diisliõli on enamasti suhteliselt heade omadustega, diislil ju siirem jõud taga, seega hea õlitus peab olema. Aga hüdroõli mootorisse toppida... sellist lollust pole vist paljud näinud. Hüdroõli pole ju mitte ühelegi mootorile ette nähtud ja määrimisomadusi jätkub vaid õlipumbale ja hüdrosilindritele.
Mul on praegu tõsiselt selline mõte, et järgmine kord ostan omale tehnikat vaid vanemate meeste ja pensionäride käest. Vähemalt pensionärilt ostetud Moskvitsiga (v.t. avatar, kere vahetatud) on ülihead kogemused, autol oli kõik nagu uus, kui välja arvata mädanenud karbid ja kulunud rehvid. Mootor, käigukast ja veermik olid väga hästi hooldatud-määritud (eelmise omaniku jutu järgi 500km enne seda, kui tootja ette nägi), käikudel üleliigsed lõtkud puudusid, mootor põrises ilusti igasugustel pööretel ja salong oli puhas, lagi ei hallitanud. Kõik peale kere ja käigukasti on veel isa juures alles. Käigukasti müüs isa maha. Mul oli autole isegi piiraja ehitatud, et külapoisid sõites midagi ära ei saaks lõhkuda. Seda juhuks, kui ise sõita ei saa või kui põllule oli vaja kütet tuua. Ei saanud ju ise traktoritööd pooleli jätta, hektarid pidid jooksma
Samas, igasugused tööautod ja sellised asjad näevad ikka kõvat vatti. Mu ema Ziguli 21043le anti töö juurest A-66 bensiini sisse, ema põrutas Võrumaale ja omal jõul see auto koju tagasi ei jõudnud.
Noored sugulased käisid tööl, said puude lõhkumise ja ladumise eest omale mu venna vana Ascona. Kere oli läbi, mootoris üht-teist vaja vahetada. No ja ega see Ascona kaua ei pidanud, mõne päevaga oli mootor koos.
Inimesi, kes tehnikast lugu ei pea, leidub pahatihti rohkem kui neid, kes tehnikat austavad.
Mul on praegu tõsiselt selline mõte, et järgmine kord ostan omale tehnikat vaid vanemate meeste ja pensionäride käest. Vähemalt pensionärilt ostetud Moskvitsiga (v.t. avatar, kere vahetatud) on ülihead kogemused, autol oli kõik nagu uus, kui välja arvata mädanenud karbid ja kulunud rehvid. Mootor, käigukast ja veermik olid väga hästi hooldatud-määritud (eelmise omaniku jutu järgi 500km enne seda, kui tootja ette nägi), käikudel üleliigsed lõtkud puudusid, mootor põrises ilusti igasugustel pööretel ja salong oli puhas, lagi ei hallitanud. Kõik peale kere ja käigukasti on veel isa juures alles. Käigukasti müüs isa maha. Mul oli autole isegi piiraja ehitatud, et külapoisid sõites midagi ära ei saaks lõhkuda. Seda juhuks, kui ise sõita ei saa või kui põllule oli vaja kütet tuua. Ei saanud ju ise traktoritööd pooleli jätta, hektarid pidid jooksma

Samas, igasugused tööautod ja sellised asjad näevad ikka kõvat vatti. Mu ema Ziguli 21043le anti töö juurest A-66 bensiini sisse, ema põrutas Võrumaale ja omal jõul see auto koju tagasi ei jõudnud.
Noored sugulased käisid tööl, said puude lõhkumise ja ladumise eest omale mu venna vana Ascona. Kere oli läbi, mootoris üht-teist vaja vahetada. No ja ega see Ascona kaua ei pidanud, mõne päevaga oli mootor koos.
Inimesi, kes tehnikast lugu ei pea, leidub pahatihti rohkem kui neid, kes tehnikat austavad.
Viimati muutis rallitaja, 31 Juul 2007, 14:28, muudetud 1 kord kokku.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.