algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

racerx kirjutas:
Mella alati pole vaja ka nii tark olla. Kõik on tore enda kogemus + raamatutarkus jne. Sellest alati ei piisa. Kõik ei sõida KTM-iga. Paljud sõidavad teiste ratastega ka eksole. Titaanklappe on ikka vaja, siis läheb motikas ilusti pöördesse jne.
Ok, vaidlus kisub huvitavaks :)
Mida on vastandada enda kogemusele+ raamatutarkusele? Võtaks aluseks, et tehaseinsenerid ka midagi teemast jagavad ning tehas umbropsu soovitusi ei jaga. Tehase teamiinfot ju vabalt ei liigu.

Mulle pigem tundub, et pooled "tegijad" on oma kogemuse peal ning raamatutarkust pole elusees näinud, mis kokku teeb märksa hullema kombinatsiooni kui sinu kirjeldatu.

Ma võin sulle teinekord omavahel ühe tsikli amortide tegemise halenaljakat lugu rääkida, mis peaks sõnale "margiesinduse mehhaanik" uuema tähenduse andma ;)
Või mis kasu on tehase infol põhineval teadmisel, kui neid ei kasutata..

Mis aga titaanklappide teemasse puutub.. jah, käiguapsakaid andestavad paremini. Iseasi, kas niisama töristamiseks on vaja tipppille omada, kui neljandikkugi masina pakutavast ei osata kasutada. Kui aga KTM on tõesti ainuke, kel on tootmises olnud terasklappidega krossarid, siis on muidugi margi valik selles küsimuses oluliselt piiratum :P

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”