motal hing kinni

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
TigeSiil
Postitusi: 15
Liitunud: 10 Juul 2007, 14:21

motal hing kinni

Lugemata postitus Postitas TigeSiil »

Mure siis selline, et kui umbes 1h või 100km sõita, siis tõmbab mootorrattal hinge täiega kinni, jõud kaob ära ja jääb lihtsalt seisma. Ei käivitu ka. Kui lasen umbes 5-10 min seista, siis läheb jälle käima ja saab edasi sõita, kuid siis hakkab iga 2-5 km pärast nii jamama. Tundub, et küttesüsteemis nagu midagi kuumeneks üle ja ei saa kütet ja kui maha jahtub, siis läheb edasi. Ise ei ole just pikalt motamees olnud ja eriti ei ta neist midagi, oskab keegi öelda, mis jama on?
Motorratas on Kawasaki Zephyr.
Kasutaja avatar

Marukoer
Postitusi: 126
Liitunud: 03 Jaan 2005, 21:55
Asukoht: Tabasalu

Lugemata postitus Postitas Marukoer »

kas masin on 2 või 4 taktiline?

tunduks nagu poob kolvi kinni vaikselt.

kui on 2 taktiline kas sa ikka siis õli panid?

ja kas see probleem hakkas järsku või kuidas?
Kasutaja avatar

ozzipov
Postitusi: 74
Liitunud: 16 Mai 2004, 12:36
Tsikkel: BMW R850R & KTM LC4
Asukoht: Fin

Lugemata postitus Postitas ozzipov »

Kuule minu motal :lol: on niimoodi teinud, et kuumeneb niipalju, et küünal ei anna enam sädet. Igatahes mingi ülekuumenemise teema sul ma pakun.
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Mul oli tsiklil täpselt sama jama ning lahenduseks oli süütepooli ja küünlajuhtmete vahetus. Nimelt hakkas kuumaga kehvasti isoleeritud kõrgepingeahelast sädet massi üle lööma.

Kõige lihtsam: leia foorumist teine sama tsikliga tüüp, pange tsiklid kõrvuti ja vahetage omavahel juppe, siis on näha, mis detail on vigane. Mina alustaks süütepoolide vahetamisest.

PS. See post peaks kuuluma alafoorumisse "Tehniline"

Teema algataja
TigeSiil
Postitusi: 15
Liitunud: 10 Juul 2007, 14:21

Lugemata postitus Postitas TigeSiil »

Mota 4 taktiline ja ma eiriti ei usu, et kolb pooma hakkab, siis peaks ta ju varem juba kuumaks minema ja jamama hakkama.
Aga kui tõesti hakkab ülekuumenedes isolatsioonist massi läbi peksma...hmm, eks vaatan, mis teha annab. Tänud igatahes kõigile. Kui kellegil veel ideid on, milles viga võib olla, siis kuulan(loen) meeleldi.

PS: paningi siia, kuna pealkiri on tsikliabi...jne
Kasutaja avatar

Sebar
Postitusi: 496
Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Sebar »

Vaata, kas küünla mark on õige. Kas on õige kuumus astmega
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”