pidurdamisest
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 23 Juun 2004, 15:24
- Tsikkel: S1000RR
- Asukoht: On the Road
- Tänatud: 3 korda
Tegelikult on esimene pidur tsikli kõige tähtsam pidamasaamise vahend. Sest esirattale pidurdamise ajal langeb kogu tsiklimass. Ja pidamasaamine on seda efektiivsem kui tagapiduriga. Kõige parem on muidugi kui vajutad algul esimest ja siis tsipa hiljem tagumist. Tagapiduriga pidurdamise oht on just ratta loha laskmisel, mis võib külje ette tõmmata ja siis edasi... Kruusateel on üldse omaette pdiurdamise nipid. Kuigi minagi sed eriti hästi ei oska. Sõidan suht aeglaselt ja piduritega olen väga ettevaatlik. sest nagu me teame on need kivikesed ratta ja teepinna vahel nagu kuullaagrid ja seda kergemini võtab ka ratta loha. Kõik oleneb ka kiirusest ja kui halb teekatte on.
See advanced tehnika on vast see, et ära kindlasti põhja vajuta. Aga mina soovitan, et pidurite paremkas tunnetamiseks, proovi erinevate kiiruste pealt pidurdamist ja see teeb tunnetust paremaks. Mina harjutasin ja vehpeal ikka teen ka, et saada paremat tunnetamist. Ja kuidas oleks just minul pidamasaamine parem oma rattaga. Sest kõik mehed ja tsiklid on erinevad. Igaühel omad sõiduvõtted ja erinevad pidurid.
See advanced tehnika on vast see, et ära kindlasti põhja vajuta. Aga mina soovitan, et pidurite paremkas tunnetamiseks, proovi erinevate kiiruste pealt pidurdamist ja see teeb tunnetust paremaks. Mina harjutasin ja vehpeal ikka teen ka, et saada paremat tunnetamist. Ja kuidas oleks just minul pidamasaamine parem oma rattaga. Sest kõik mehed ja tsiklid on erinevad. Igaühel omad sõiduvõtted ja erinevad pidurid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.