algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mella kirjutas:
No ei tule seda hullu vahet minuarust kusagilt. Eeldusel, et algaja krossiharrastaja ei osta titaanklappidega üüberkrossarit.

Minu 450EXC on näiteks mittetitaanklappidega ja neid ei tule vahetada üle mõistuse tihedalt (õigemini ei tule mulle hetkel üldse manualist meelde, et neid mingi kohustusliku välba tagant vahetada tuleks).

Kolvi, kepsu ning laagrite vahetus peaks olema ka suht väikese vahega. Kolbi vahetatakse 2T masinal minuteada tihedamini.

Nelaril, kui sa pole hull sõitja, võib vahetada kolbi-kepsu aastase intervalliga. Enamus niisama töristajatest vahetab kord paari-kolme aasta jooksul. kui sedagi.

Ainus vahe on ilmselt õlivahetuses. Samas sööb 2T selle õli hinna läbi bensu ikkagi ära. Jäävad filtrid - 100kr tükk.

Samas, 2T masinal võib olla ka sisse- ja väljalaskeklapp. esimene neist vajab aegajalt vahetust.

Niiet millest see 2T -4T hinnavahe tuleb harrastaja tsikli hooldusel?

minu 5h/10h regulaarhooldus 4T masinal on 300kr (filtrid/õli) + ketiõli.
Eks 2T omajad võivad arvutada, palju selleks kuluva 50L/100L kütuse jaoks kvaliteetõli kulub.
Nojah, näita siis mulle ka seda mittetitaanklappidega krossarit :). Ja lepime kokku, et EXC EI OLE krossiratas.

Pealegi oled sa õnnelik KTM-i omanik, millel tõesti ei ole kolvivahtusvälp väga tihe. Japside puhul ei ole 4T ja 2T suurt vahet. Honda pakub CRF250-le välpa 15 h. Samas elu näitb, et need titaanklapid kuluvad iga sõidustiiliga.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”